Jump to content

BMW520d20009

Members
  • Posts

    11
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 520d

BMW520d20009's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Am fost la electrician... direct asta mi-a diagnosticat...trebuie schimbat releul de la alternator 200 lei, dar fara verificari a presupus doar
  2. Este posibil sa fie nevoie schimbarea releului de incarcare ? Voi ati mai intalnit astfel de simtome ? la relantiu apare bateria cu rosu iar la viteze mai mari dispare !!!
  3. Un amic cu o aplicatie pe telefon si la ODB ...mi-a inregistrat noua baterie pe 90Ah ... ce trebuie sa mai fac ? trebuie sa merg neaparat la un tester de la service ?
  4. salut baieti ! Pentru un BMW e60 520d - 130 KW - 177 HP din 2009 Inainte sa moara bateria echipata din fabrica VARTA 80 AH 800 A ce a dus 9 ani lejer, cu 2-3 zile inainte mi-a aparut " Charging Fault " ! Am mers asa maxim 2-3 zile pana nu a mai pornit masina la rece . Azi am pus o noua baterie ULTRON by Moll de 100 Ah 850 A (Made in Germany) iar la testul de incarcare s-a descurcat bine, avand undeva 14,10 - 14.80 V Dupa 5 minute de mers prin oras, iar mi-a aparut " Charging Fault " si semnul aferent bateria cu rosu. Din ce am remarcat la relantiu apare tot timpul " Charging Fault " avand 11.66 V, verificat personal cu un multimetru. Iar in mers la o viteza de 70 - 80 Km/H dispare cu bucurie ! Ce poate sa insemne ? Releul de incarcare / regulatoare de tensiune ? Va rog, daca ati mai intampinat astfel de probleme, un sfat , o parere ar fi de ajutor !
  5. Exact la asta ma gandeam si eu la o baterie mult mai suficienta VARTA G8 Blue Dynamic 95Ah EN 830A
  6. Corect, numai ca la cei la care am sunat pentru o baterie la domiciliu , cica asa ii da in configurator pentru modelul si anul masini..... trebuie VARTA SILVER DYNAMIC H3 100 Ah cu 830 A pentru a obtine garantia.... daca iau alta decat arata configuratorul lui nu imi ofera bateria cu garantie... ai mai intalnit asa ceva ?
  7. Da, merci mult lasa-mi un nr de tel.... ce zici .. este bine sa iau o baterie VARTA SILVER DYNAMIC H3 100 Ah cu 830 A ? o poti coda ? astept raspuns urgent
  8. Aceeasi chestia mi-au spus si cei de la care intentionez sa cumpar bateria, o monteaza la domiciliu , o verifica si numai este nevoie de nici o codare !!! Mi-au recomandat VARTA SILVER DYNAMIC H3 100 Ah cu 830 A... Daca ai stii pana sa vina frigul, cu bateria veche de 9 ani am tot avut " increased battery discharge " pana zilele trecute cand mi-a aratat " battery charging fault " ....deci nici macar nu se mai incarca ( cred ca are deja scurt pe ea sau elementii morti ) Sper sa vad cu bateria noua sa incarce si sa nu am probleme cu alternatorul, dar nu cred !
  9. Da, ai dreptate... Eu ma gandeam ca singurele baterii care merg codate pe BMW e60 sunt: 80 Ah, 90 Ah, 110 Ah Pentru o baterie de 100AH la un e60 - Daca o codezi pe 90 Ah, nu o va incarca la capacitate maxima. Daca o codezi pe 110Ah, o va forta (teoretic).
  10. Merci mult de info... Ai pus un VARTA Silver Dynamic 100Ah 830A ? Dar eu ma gandesc daca pun o baterie la acelasi amperaj dar cu un curent de pornire mai mic, are ceva ? adica un Varta Blue Dynamic 12 V, 80 Ah, 740 A ? merge deja codat pe amperajul setat la 80AH din fabrica
  11. Salut baieti! M-a lasat iarna aceasta bateria la un BMW e60 520d - 130 KW - 177 HP din 2009 ... Ideea este ca am tot citit pe forum... dar sunt inca in dubii in ceea ce priveste schimbarea cu una noua. Bateria echipata din fabrica este VARTA 80 AH 800 A si a dus 9 ani lejer. Intrebarea mea este, pot pune o baterie Varta Blue Dynamic 12 V, 80 Ah, 740 A si mai este necesara codarea / inregistrarea bateriei la un tester daca are acelasi amperaj ? Sau are curentul de pornire de 740 A prea mic ? este recomandata ? ce parere aveti ?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.