salut baieti ! Pentru un BMW e60 520d - 130 KW - 177 HP din 2009 Inainte sa moara bateria echipata din fabrica VARTA 80 AH 800 A ce a dus 9 ani lejer, cu 2-3 zile inainte mi-a aparut " Charging Fault " ! Am mers asa maxim 2-3 zile pana nu a mai pornit masina la rece . Azi am pus o noua baterie ULTRON by Moll de 100 Ah 850 A (Made in Germany) iar la testul de incarcare s-a descurcat bine, avand undeva 14,10 - 14.80 V Dupa 5 minute de mers prin oras, iar mi-a aparut " Charging Fault " si semnul aferent bateria cu rosu. Din ce am remarcat la relantiu apare tot timpul " Charging Fault " avand 11.66 V, verificat personal cu un multimetru. Iar in mers la o viteza de 70 - 80 Km/H dispare cu bucurie ! Ce poate sa insemne ? Releul de incarcare / regulatoare de tensiune ? Va rog, daca ati mai intampinat astfel de probleme, un sfat , o parere ar fi de ajutor !