Jump to content

gabisorin

Members
  • Posts

    21
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    Bmw 520i

gabisorin's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Aceeași problema am schimbat simeringurile de la supape și ĂŽn frana de motor la coborârea unei pante scoate fum albastru la prima accelerare. am demontat piesa de pe galeria de admisie unde vine conducta de la valva pcv și e cu 6 diuze si am constatat cĂŁ e mult ulei și e ulei și pe conducta care merge la pcv. Tot ce tine de valva pcv am pus nou . Am rĂŁmas fĂŁrĂŁ idie ce problema are Aștept pĂŁrerile voastre cĂŁ nu mai știu ce sĂŁ ĂŽi fac
  2. AsearĂŁ am schimbat simeringurile la supape ce e drept am terminat la 1 azi noapte . Concluzia azi am fĂŁcut o probĂŁ și nu mai scoate fum albastru deloc . Nu știu dacĂŁ mai consuma ulei o sa verific dupĂŁ ce parcurg vreo 1000 de km
  3. Aceeași problema a avut un e 39 3.0diesel și a fost un injector dale pe toate și trimite la verificat sau scoate returul din toate și vezi pe care da multa motorina in timp ce motorul merge care scoate motorina mult pe retur e defect și mai poți verifica firele de la injectoare au fost cazuri când sa uzat izolația de pe fire și se pun in scurt
  4. Eu mĂŁ refeream dacĂŁ ĂŽl și segmentam erau costurile mai mari nu de simeringuri
  5. UrmeazĂŁ sĂŁ le schimb și revin cu amĂŁnunte
  6. A mai ĂŽntimpinat cineva problemele simptomele astea și au fost simeringurile??? Sincer am fĂŁcut multe motoare benzinare cu consum de ulei și am schimbat tot adicĂŁ segmenti , simeringuri supape și tot ce tine de garnituri și simeringuri la motor dar au fost motoare de 1,6 1,8 și 2.0 litri benzina la care nu sunt costuri mari la o segmentare și schimbare de tot ce ĂŽnseamnĂŁ etanșare ulei motor . E la BMW benzina in 6 cilindri e altceva adicĂŁ sunt costuri mult mai mari de aceea am apelat la voi cĂŁ sa nu demontez motorul . Oricum am setul complect de cale inclusiv la vanoși și scula specialĂŁ pentru a comprima arcurile fara a demonta _chiulasa_ Am comandat simeringurile toate 24 buc. pe producĂŁtor victorreinz și toate garniturile de la capac și vanos Ideea e sĂŁ știu sigur daca sunt numai alea cĂŁ dacĂŁ nu ĂŽl și segmentez nu e problema dar sincer nu as deschide motorul . Nu mie teama de el am fĂŁcut motor la seria 6 V8 benzina cu pistoane sparte și a mers perfect dupĂŁ ce l-am fĂŁcut . Dar de asta ĂŽn șase cilindri sincer nu am desfĂŁcut pentru cĂŁ nu a necesitat la niciunulpânĂŁ acuma .
  7. Ok multumesc mult am sa fac și așa cu motorul cald sĂŁ o las ĂŽn relanti și sĂŁ o turez sa vad daca scoate O sa revin cu informații
  8. Chiar nu a avut nimeni problema asta
  9. Nu nu trebuie recodat doar sa fie același tip de combustibil
  10. Am un BMW seria 5 motor m54 2,2 benzina automat. Daca cobor o panta in frana de motor ,la prima accelerare ĂŽmi scoate fum albastru mult doar la prima accelerare atât dupĂŁ nu mai scoate defel.am schimbat tot ce tine de valva pcv .in timp ce cobor panta motorul tine de mașinĂŁ adicĂŁ nu se tureaza .mĂŁ gândesc cĂŁ am compresie . Sa fie segmenții gata sau simeringurile de la supape .am consum de ulei 1l la 1500km
  11. Am si eu o problema destul de delicata la bmw e39 2,2 170 cai benzina din 2002 Mai exact am avut impresia ca nu trage cum trebuie si am facut o diagnoza cu un delphi si mia dat circuit debitmetru aer nu pot sterge eroarea in timpul functionarii motorului ca reapare imediat Am cumparat un debitmetru nou pe hella compatibil dupa codul de pe ala defect am pus debitmetrul si nu mai da eroare pe el si pot vedea pe tester si cat aer intra in motor Mentionez ca la debitmetrul original siemens nu arata nimic la valori Totul ok masina trage de rupe dar dupa cativa km surpriza se aprinde check engine in bord . Cu debitmetrul defect nu se aprinse nimic Bun pun testerul pe masina si surpriza eroare pe fuel trim bank 1 si bank 2 limita de ajustare sau control ceva nu mai stiu Debitmetrul nu da nici o eroare Daca sterg erorile dupa cativa km apare inapoi Interesant e ca daca pun debitmetrul defect nu se mai aprinde checkengine dar nu pot sa vad debitul de aer care intra in motor Am verificat absolut tot ce inseamna admisie si vacumuri totul e ok inclusiv valva disa inlocuita Nu stiu ce sa ii mai fac ma blocat de tot La sondele lambda inainte de catalizator imi da valoarea de 0,8 la ele nu stiu cat trebuie sa fie Astept ajutor nu stiu ce sa fac Sunt sondele lambda duse sau debitmetrul nu e compatibil
  12. Pot sa il schimb eu dar sunt din bihor e departe dar sa stii ca ai ceva cheltuiala cu schimbarea asta in ideea ca e facuta fara sa iti dai seama ca a fost schimbat
  13. Cand si-a facut ultima regenerare? Verifica pe tester cat la suta e infundat filtrul de particule la un drum mai lung isi face regenerare singur cand ajunge temperatura filtrului la minim 600 de grade eventual verifici dupa drum starea filtrului de particule
  14. Daca cutia de viteze e zf cred ca cel mai bun este uleiul zf
  15. La un e39 2,2 automat si tiptronic cu 5viteze tip cutie 5HP19 ce ulei sa pun vreau sa il schimb si ce cantitate
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.