Jump to content

Bro_GL

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    Bmw520

Bro_GL's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salut. Am si eu un 520 M47 si iam schimbat bujiile iam curatat EGR CLAPETU ,ADMISIA iam verificat actuatorul ca este electric si functioneaza totul pare ok dar masina nu are putere. Cand o accelerez furtunele care ar trebui sa se fie in presiune sta cateva secunde apoi se inmoaie. Am urmarit actuatorul si merge pe invers adica cand o accelerez in loc sa deschida variatia pentru a face presiune el o inchide si de asta am presiune doar cateva secunde. Pe tester nu mia dat nici o eroare doar mia zis baiatu ala ca turbina baga un pic mai mult decat trebuie si e posibil sa o limiteze este posibil asa ceva ? Si ce ar trebui sa mai verific ca nu mai stiu? Multumesc pentru orce fel de informatie.!DPF e ok mia zis mecanicul
  2. Salut. Am si eu un 520 M47 si iam schimbat bujiile iam curatat EGR CLAPETU ,ADMISIA iam verificat actuatorul ca este electric si functioneaza totul pare ok dar masina nu are putere. Cand o accelerez furtunele care ar trebui sa se fie in presiune sta cateva secunde apoi se inmoaie. Am urmarit actuatorul si merge pe invers adica cand o accelerez in loc sa deschida variatia pentru a face presiune el o inchide si de asta am presiune doar cateva secunde. Pe tester nu mia dat nici o eroare doar mia zis baiatu ala ca turbina baga un pic mai mult decat trebuie si e posibil sa o limiteze este posibil asa ceva ? Si ce ar trebui sa mai verific ca nu mai stiu? Multumesc pentru orce fel de informatie.!DPF E OK mia zis mecanicul
  3. Salut. Am si eu un 520 M47 si iam schimbat bujiile iam curatat EGR CLAPETU ,ADMISIA iam verificat actuatorul ca este electric si functioneaza totul pare ok dar masina nu are putere. Cand o accelerez furtunele care ar trebui sa se fie in presiune sta cateva secunde apoi se inmoaie. Am urmarit actuatorul si merge pe invers adica cand o accelerez in loc sa deschida variatia pentru a face presiune el o inchide si de asta am presiune doar cateva secunde. Pe tester nu mia dat nici o eroare doar mia zis baiatu ala ca turbina baga un pic mai mult decat trebuie si e posibil sa o limiteze este posibil asa ceva ? Si ce ar trebui sa mai verific ca nu mai stiu? Multumesc pentru orce fel de informatie.!DPF este ok
  4. Salut. Am si eu un 520 M47 si iam schimbat bujiile iam curatat EGR CLAPETU ,ADMISIA iam verificat actuatorul ca este electric si functioneaza totul pare ok dar masina nu are putere. Cand o accelerez furtunele care ar trebui sa se fie in presiune sta cateva secunde apoi se inmoaie. Am urmarit actuatorul si merge pe invers adica cand o accelerez in loc sa deschida variatia pentru a face presiune el o inchide si de asta am presiune doar cateva secunde. Pe tester nu mia dat nici o eroare doar mia zis baiatu ala ca turbina baga un pic mai mult decat trebuie si e posibil sa o limiteze este posibil asa ceva ? Si ce ar trebui sa mai verific ca nu mai stiu? Multumesc pentru orce fel de informatie.!DPF este ok
  5. Salut. Am si eu un 520 M47 si iam schimbat bujiile iam curatat EGR CLAPETU ,ADMISIA iam verificat actuatorul ca este electric si functioneaza totul pare ok dar masina nu are putere. Cand o accelerez furtunele care ar trebui sa se fie in presiune sta cateva secunde apoi se inmoaie. Am urmarit actuatorul si merge pe invers adica cand o accelerez in loc sa deschida variatia pentru a face presiune el o inchide si de asta am presiune doar cateva secunde. Pe tester nu mia dat nici o eroare doar mia zis baiatu ala ca turbina baga un pic mai mult decat trebuie si e posibil sa o limiteze este posibil asa ceva ? Si ce ar trebui sa mai verific ca nu mai stiu? Multumesc pentru orce fel de informatie.!DPF este ok
  6. Salut. Am si eu un 520 M47 si iam schimbat bujiile iam curatat EGR CLAPETU ,ADMISIA iam verificat actuatorul ca este electric si functioneaza totul pare ok dar masina nu are putere. Cand o accelerez furtunele care ar trebui sa se fie in presiune sta cateva secunde apoi se inmoaie. Am urmarit actuatorul si merge pe invers adica cand o accelerez in loc sa deschida variatia pentru a face presiune el o inchide si de asta am presiune doar cateva secunde. Pe tester nu mia dat nici o eroare doar mia zis baiatu ala ca turbina baga un pic mai mult decat trebuie si e posibil sa o limiteze este posibil asa ceva ? Si ce ar trebui sa mai verific ca nu mai stiu? Multumesc pentru orce fel de informatie.!DPF e ok
  7. Salut. Am si eu un 520 M47 si iam schimbat bujiile iam curatat EGR CLAPETU ,ADMISIA iam verificat actuatorul ca este electric si functioneaza totul pare ok dar masina nu are putere. Cand o accelerez furtunele care ar trebui sa se fie in presiune sta cateva secunde apoi se inmoaie. Am urmarit actuatorul si merge pe invers adica cand o accelerez in loc sa deschida variatia pentru a face presiune el o inchide si de asta am presiune doar cateva secunde. Pe tester nu mia dat nici o eroare doar mia zis baiatu ala ca turbina baga un pic mai mult decat trebuie si e posibil sa o limiteze este posibil asa ceva ? Si ce ar trebui sa mai verific ca nu mai stiu? Multumesc pentru orce fel de informatie.!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.