Jump to content

dargen.bmw

Members
  • Posts

    10
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW seria 1 E87 Diesel - 115kw - Cod motor N47D02A

dargen.bmw's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-3

Reputation

  1. Hello, In primul rand imi pare rau sa "retraiesc" prin situatia povestita ceea ce am patit si eu . Garantia ar trebui sa acopere ,asa cum au indicat ceilalti colegi de "p-aci" . Daca nu reparatia ta poate varia intre 1500 si 2200-2300 Euro ,depinde acum ce s-a rupt prin motor, eu am avut aceeasi problema tot cu un N47 bmw seria 1 118D ,care am decis sa il dau la dezmembrari din pacate pentru ca nu se merita ,nu este si cazul tau . Trebuie mers la constatare, scrie-mi in privat si iti dau un numar de telefon al unui particular care face doar motoare N47 ,din Bucuresti . Te costa vreo 500 lei constatarea reala ,adica : Demontarea motorului , verificat piesa cu piesa ,_chiulasa_ ,ax cu came ,senzor ax cu came ,supape etc si iti va spune un pret final (care variaza cum ti-am specificat mai sus) .Daca nu esti de acord, baiatul iti monteaza totul inapoi exact cum era si aia e ... dar sunt sigur ca se gaseste o solutie . Asta e ca o a 2-a varianta pt tine ,sper din suflet sa rezolvi cu garantia . Succes
  2. Salut, Daca nu ai rezolvat ,uite o solutie temporara pana gasesti solutia perfecta din punct de vedere financiar / timp / piese /etc . Adauga Aditiv ulei Liqui Moly Cera Tec am avut aceeasi problema si s-a rezolvat cu asta . Caracteristici: - Miscibil cu toate tipurile de ulei de motor din comert - Stabila la temperaturi ridicate si solicitari dinamice de durata - Nu se depune si este complet filtrabila la sistemele de filtre uzuale - Rezista la temperaturi extrem de ridicate si coborate - Reduce consumul de carburant - Mareste durata de viata a motorului - Asigura un mers cu zgomot redus - Este rezistenta la presiune - Inerta d.p.d.v. chimic - Asigura un randament marit datorita reducerii frecarii - Nu mareste continutul de fosfor si sulf al uleiului de motor Caracteristici tehnice: Culoare : alba galbuie Baza: azotura de bor microceramica Marimea particulelor ceramice : majoritatea Stabilitatea particulelor ceramice cu temperatura: pana la +1200°C Densitate la 20°C: 0,89-0,90 g/cm³ DIN 51757 Vascozitatea la 20°C : cca. 300mPa*s DIN 51398 Punct de curgere: -20°C DIN ISO 3016 Punct de aprindere : 200°C DIN ISO 2592
  3. Doar ce m-am intalnit cu proprietarul caruia i-am vandut 120D M47 2006 163 + soft = 204 cp ,omul in momentul de fata ,a schimbat (bineinteles) kit ambreiaj complet si ATAT ,are acum 440 K ) si sincer ,masina merge brici . mi-as fi dorit sa am un goPRO sa il filmez in timp ce imi povestea cat de multumit era de acest motor . Revenind la topic ,N47 al meu acum sta plapand sub omatul ce a cazut din cerul argintiu aceste zile . Inca astept sa ma sune baietii de la dezmembrari sa imi faca un "pret"
  4. Pot sa declar ca pe un bmw seria 1 cod motor M47 ,cu soft stage 1 . Am vandut-o la 330k KM si nu a avut nici pe naiba (distributia neschimbata de la KM 0) ,masina a fost luata de la un var care a cumparat-o de noua ,deci eram constient 100% de istoricul masinii . Exista motoare care duc 300-400k KM cu lantul original ,mai putin acest blestemat de N47 . Am facut un calcul simplu ,masina nu se merita in nici un caz sa o fac (valoareaza toata in stare perfecta 4000 Euro ,sa mai bag 2000Euro - minim - ) . Asa ca am sa il dau la dezmembrari pe 2000-2500 euro . Intre timp ieri, am dat comanda de BMW X2 ,nou de data asta sdrive , 192cp , 2,0 benzina (bineinteles in leasing , culoare Sunset Orange , jante 20" styling 717 M runflat ,o bijuterie de masina . Revin cu poze in 30-45 de zile lucratoare cand va ajunge pe sectiunea "Masina mea" . Seara frumoasa
  5. Am luat in calcul si asta ,dar acest nene mecanic ,mi-a spus asa : Hai sa demontam motorul ,sa vedem ce e rupt inauntru inafara de lant, care sunt daunele exacte (constatare mecanica cu motorul jos 500 lei) . Oarecum imi spunea sa nu ma gandesc la schimbarea motorului . Dar daca iau motor nou ,ma rog SH dar bun ,nu trebuie facuta si la ala distributia ? ) Ar fi ideal 5000 lei + 2000 lei (care ar fi manopera) cu un motor de 50000 km . Ideea e ca nu stiu ce iau si imi e ca iau un motor de are si ala probleme si uite asa ma incumet la 3000 euro ca sa imi pot face masina . Sfaturi ? Idei ? Alte preturi de mecanici pentru o distributie rupta N47 ? PS Am avut 2 seria 1 cu M47 ! doamne ce dor imi e de acel motor ! numai zic de 130i (N52) ... vis
  6. Salut , Acum 3 ore am terminat si eu cu acelasi bmw acelasi an aceeasi motorizare acelasi cod motor ,sunetul motorului era identic . Pana s-a rupt lantul (constatat azi) . Eu am gasit pe cineva care il schimba ,e acelasi care a constatat si mi-a demonstrat ca s-a rupt lantul . A desfacut senzorul de la pozitia axului cu came si am dat la "automat" ,am vazut cum pinionul nu invartea pur si simplu . Concluzie ? Ax cu came deplasat , lant rupt ,posibil _chiulasa_ lovita si patine rupte si supape lovite . Pretul aproximativ de reparatie este : 1500 lei doar schimbul lantului (manopera) + 900 lei piesele (inclusiv intinzatoarele de plastic) FEBI _chiulasa_ in caz de e lovita - aproximativ 300 Euro SH - S-au daca se poate repara - 600 lei Axul cu came ,in caz de e indoit si nu doar sarit de pe punct - 1000 doar manopera + axul cu came aproximativ 1500 lei SH (dezmembrari) Plus eventualele supape + manopera Toata "distractia duce undeva aproape de 1700 euro . NU VORBESC DE REPREZENTANTA . daca cineva cunoaste sau face pe ceva mai ieftin ,va rog PM . Multumesc
  7. Salut , Am sa te contrazic, am fost in posesia si 120 D si 123D si 130i si acum am un 118D . 120D cod motor M47 - 120 kw - 163 cp - soft stage 1 (facut de baietii de la Ploiesti) - 211 cp pe Dyno . 123D - 150kw - 204 cp - soft original Comparatie intre cele 2 ? pai 120D RUPEA ,din toate punctele de vedere . singurul lucru care mi-a daunat a fost ambreiajul care nah ... la un mers sportiv il schimbai la 60k KM (am apucat sa il schimb de 2 ori) Deci merita 120D stage 1 (facut bine)
  8. Comenzile de pe volan or sa mearga, cred ca e si plug and play (nu sunt sigur ,venind de pe noile modele "F" ). comenzile de pe volan se pot activa / dezactiva oricand .
  9. Salutare , Sunt nou pe forumul bmw dedicat, va salut inainte de toate . Am si eu o problema cu al meu seria 1 e87 ,118D de 143 cp . Codul motorului e N47D02A (da stiu e cel cu probleme de distributie) . Am avut BMW de toate natiile si toate motorizarile ,de la 740LI ,pana la i3 (mi-as fi dorit sa spun i8 ) dar nu imi permit financiar) dar ca "paguba" asta de masina n-am mai avut . Sa fac o scurta introducere a masinii , a fost cumparata cu 1 an in urma din Romania ,masina foarte curatica, nu am luat-o de la un samsar (sau cineva care se ocupa cu masini) ci de la un "privat" cum ar spune unii . De cand am luat masina stiam ca are un zgomot metalic de la lantul de distributie / intinzatoare . Am facut schimbul de ulei cu Politron ,filtre Mann etc ,zgomotul a fost redus aproape de "0" ,masina a mers impecabil . Am facut schimbul de ulei acum 2 luni, s-a constatat ca am probleme cu 1 injector ,dar masina mergea in continuare. Inainte de sarbatori, 18-20 Decembrie am dat sa plec cu masina si mi-a pornit ,dar s-a oprit BRUSC ! ,functia start/stop a incercat imediat sa o porneasca dar ... NIMIC . De atunci masina sta pe loc, chemand tot felul de oameni care se pricep mai mult ca mine sa isi dea o parere, am atasat si diagnoza facuta de un nene care mi-a spus ca e senzorul de la axul cu came, masina invarte ,dar parca invarte fara presiune si incet si clar. ... nu porneste . Are cineva vreo idee ? ce ar trebui sa mai incerc ? Maine mai vine un fost mecanic BMW care are ceva experienta pentru diagnoza mecanica, electrica si electronica . Ca "pe net" sunt o groaza de variante ,pompa de injectie ,un alt senzor , alimentat cu benzina in loc de motorina ,solenoidul din electromotor, bendix si muulte altee. As vrea sa elimin din ele pana vine nenea maine dimineata . Multumesc anticipat . E877.pdf
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.