Jump to content

AlexDNC

Members
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW E90 LCI

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

AlexDNC's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. Buna seara, am si eu anumite probleme cu al meu b47 2.0d 190cp si anume, in cea mai mare parte a timpului motorul ruleaza galagios si cu vibratii, aproape la fiecare pornire simt ca se scutura cam tare motorul si parca da ca o smucitura asa ca si cum ar da sa plece inainte, atunci cand ruleaza galagios si cu vibratii are aceste vibratii atat la ralanti cat si in mers intre 1500-2200/2300 turatii, dupa ce se incalzeste uleiul la 100 de grade in continuare de cele mai multe ori se aude galagios si vesnicile vibratii plus ca pe evacuare iese o caldura foarte mare, mai detin si doua n47 si la niciuna dintre ele nu patesc asa ceva decat atunci cand isi fac regenerare, in schimb la asta orice as face, de cate ori merg cu ea iese o caldura foarte mare pe evacuare ca nici nu poti tine mai mult de 5 secunde mana in dreptul ei... Racitorul egr a fost schimbat pe rechemare, valva egr este cea originala, galeria de admisie am curatat-o, dpf-ul mai are viata 120000km pe tester. Tin sa mentionez ca dupa ce fac de exemplu un drum relativ lung pe autostrada 40-50km si intru in Bucuresti, masina este super silentioasa, nu vibreaza, totul este ok insa nu prea pot sa ma bucur mult de lucrul asta ca incepe iar sa vibreze usor usor si motorul sa functioneze galagios... Atunci cand functioneaza galagios se aude si ca o bataie, iar atunci cand functioneaza in parametrii se aude perfect fara batai fara nimic... Aveti idee de la ce ar putea sa fie ? Tampoanele la motor le-am schimbat OE, tampoane cutie tot OE. Astept pareri de la dvs in comentarii, va multumesc !
  2. Buna seara, am si eu anumite probleme cu al meu b47 2.0d 190cp si anume, in cea mai mare parte a timpului motorul ruleaza galagios si cu vibratii, aproape la fiecare pornire simt ca se scutura cam tare motorul si parca da ca o smucitura asa ca si cum ar da sa plece inainte, atunci cand ruleaza galagios si cu vibratii are aceste vibratii atat la ralanti cat si in mers intre 1500-2200/2300 turatii, dupa ce se incalzeste uleiul la 100 de grade in continuare de cele mai multe ori se aude galagios si vesnicile vibratii plus ca pe evacuare iese o caldura foarte mare, mai detin si doua n47 si la niciuna dintre ele nu patesc asa ceva decat atunci cand isi fac regenerare, in schimb la asta orice as face, de cate ori merg cu ea iese o caldura foarte mare pe evacuare ca nici nu poti tine mai mult de 5 secunde mana in dreptul ei... Racitorul egr a fost schimbat pe rechemare, valva egr este cea originala, galeria de admisie am curatat-o, dpf-ul mai are viata 120000km pe tester. Tin sa mentionez ca dupa ce fac de exemplu un drum relativ lung pe autostrada 40-50km si intru in Bucuresti, masina este super silentioasa, nu vibreaza, totul este ok insa nu prea pot sa ma bucur mult de lucrul asta ca incepe iar sa vibreze usor usor si motorul sa functioneze galagios... Atunci cand functioneaza galagios se aude si ca o bataie, iar atunci cand functioneaza in parametrii se aude perfect fara batai fara nimic... Aveti idee de la ce ar putea sa fie ? Tampoanele la motor le-am schimbat OE, tampoane cutie tot OE. Astept pareri de la dvs in comentarii, va multumesc !
  3. Buna ziua, intampin si eu o problema de curand si anume uneori cand stau cu piciorul calcat pe frana si masina in drive se simte un tremurat ca si cum ar oscila turometrul si motorul nu mai merge rotund, iar daca o accelerez putin sau o pun pe neutru isi revine imediat, alta problema mai este si ca uneori masina cand o opresc pe loc in P/N ramane la o turatie de 850rpm, iar daca o accelerez putin maxim 1200 rpm, scade unde ar trebui sa stea si anume in 750rpm. Este posibil sa fie de la motorina ? Patesc chestia asta de curand si chiar n-am idee de la ce ar putea sa fie. Urmeaza sa merg saptamana viitoare la un mecanic, dar pana atunci am zis sa va intreb si pe voi daca ati patit asa ceva si de la ce a fost ? Multumesc !
  4. Salut am schimbat acum 2 zile amortizoarele originale la un bmw e90 si le am inlocuit cu unele febi bilstein , treaba este ca eu ma obisnuisem cu amortizoarele pe care le am avut inainte avand in vedere aspectul masinii deoarece erau duse si masina era mai jos decat este acum cu cele noi , este vreo problema daca as pune pe aceste amortizoare niste arcuri H&R ? Adica nu vreau o suspensie sport deoarece nu vreau sa fac cine stie ce cu masina ma intereseaza decat sa fie mai joasa ca sa aiba un aspect mai frumos . Care este parere voastra despre febi bilstein ? sunt niste amortizoare cat de cat ok ? eu n am avut ocazia momentan sa imi fac o idee pentru ele deoarece abea le am pus si n am cum sa imi dau seama cum sunt intr un termen atat de scurt probabil asta se vede in timp . Astept pareri va rog !
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.