Jump to content

Tinutzul

Members
  • Posts

    34
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Alba

Previous Fields

  • Masina
    BMW F30 xDrive LCI

Tinutzul's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

7

Reputation

  1. Multumesc pentru informatiile extrem de folositoare. Lanturile se pun pana la urma pe o singura axa, si anume, axa spate(cel putin pentru vin-ul meu asa scrie).
  2. Poti te rog sa explici ce relevanta are ''glumita'' ta?
  3. Mda, multumesc de sfat, esti foarte util
  4. Multumesc tuturor pentru raspunsuri si imi cer scuze pentru confuzia AWD/4x4, desi cunosc diferentele, in graba m-am exprimat gresit. Stiu ca se duce cutia de transfer daca am anvelope direrite, chiar si diferente mari de uzura intre ele, dar asta pe termen mediu/indelungat. Acum am anvelope Continental Premium Contact SSR, de 2 sezoane, insa merg la munte destul de des si vreau sa fiu sigur ca nu raman blocat pe undeva. Am acasa deja un set de lanturi premium care costa destul de mult si nu as vrea sa mai achizitionez inca un set doar ca sa am 4 lanturi extra scumpe la mine ca nu cumva sa-mi pice cutia de transfer daca pun 2 lanturi pe o punte pentru 200 de metri cat as iesi dintr-o rampa cu gheata (daca va fi cazul vreodata). Acesta ar fi scenariul in care as fi montat lanturi pe o punte, sub nici o forma nu as merge cu ele mai mult.
  5. Salutare, Apelez la cunostintele voastre in legatura cu montarea lanturilor pe un BMW F30 cu tractiune integrala. Auzisem ca este recomandat in general sa punem lanturi pe toate 4 rotile daca este tractiune 4x4, insa nu putem pune doar pe o punte? Daca se poate, care ar fi putea favorabila? Daca nu se poate, care ar fi motivele, se strica cutia de transfer pentru cateva sute de metri? Multumesc anticipat.
  6. Am detinut E90 de 163 Cp cam 2 ani, perioada in care am schimbat la ea chitul de ambreaj (2000 Ron de la Luk + manopera), bujiile (cred ca vre-o 600 de lei), filtrul de particule (aprox 2000 lei), bateria (aprox 500 de lei), un senzor de frana defect si senzorul de prezenta din scaun care nu mai stiu cat au costat, dar nu mult. Astea au fost reparatii obligatorii, cand am dat-o mai avea urmatoarele probleme: bloc de lumini cu erori, nu mergea lumina pe marsarier, cutia de viteze dadea semne de uzura, 2 telescoape uzate (inca functionale cu mici zgomote la gropi), pierdea ulei pe la o garnitura de la motor, deci trebuia completat 1-2 litri intre schimburi, cititorul de cd nu mai functiona. Tapiteria era destul de uzata Daca dai 4-6000 de euro pe o astfel de masina si sti ce cumperi de banii aia, o sa fi multumit. Daca dai banii astia pe o masina de 10-13 ani si vrei sa fie toate functionale, te amagesti singur. Per total, eu am fost multumit de masina, la cati bani am bagat in ea pana la 400 000KM si inca mergea foarte bine, cu micutele probleme de mai sus. PS: Confirm tot ce a spus six in line. PS2: Nu-ti lua masina de 10-15 ani din Ro cu 200 000 Km ca nu prea sunt sanse sa fie reali. Nici de la turci din DE.
  7. Am ascultat ambele motoare unul langa celalalt. La relanti, N47 suna mai a '' tractoras'', deci facelift pare mai finut, insa in turatii peste 3000 Rpm, facelift-ul pare mai sportiv, mai nervos (galagios), mai ales ca daca-i dai talpa la automata, nu mai detii controlul turatiilor decat daca schimbi manual, daca o lasi pe ea, se duce la 4000+.
  8. Salutare, Am umflat toate rotile la presiune de 2.4 bari, iar in bord, valorile citite de senzori sunt de obicei astfel: 2.3 / 2.3 / 2.2 / 2.2, se mai schimba cu 0.1 bari daca se incalzesc anvelopele, dar reci, astea sunt valorile. Este normal sa fie o diferenta de 0.1/0.2 bari intre valoarea afisata pe compresor si valoarea senzorilor? Multumesc.
  9. Eu am un F30 LCI (facelift) 320D, 190cp, an 2016, cutie automata ZF8, xDrive, 186000 km. In afara de consumabile (care costa ceva daca le schimbi ca la carte, in special schimbul de ulei la cutia de viteze) nu am investit nici macar 1 leu in reparatii. Cutia schimba fara socuri, chiar as putea spune ca masina merge ca noua din toate punctele de vedere. Singurul aspect care ma "nelinisteste' cumva, ar fi faptul ca motorul este mai galagios decat la modelul non facelift (nu are zgomote ciudate). Desi eu nu am nici o problema, sigur sunt masini cu probleme, conteaza foarte mult cum a fost condusa si daca s-au facut schimburile la timp. Consumul in afara este in jur de 6%. Am scos si 4.9 pe o scurta distanta, mergand fara nici o frana, in eco mode la aprox 80 km/h dar doar pe la 70 de ani cred ca as putea conduce asa. Iti recomand diesel daca faci drumuri lungi, si circuli mult in afara orasului. Daca stai cu ea in oras toata ziua, mai bine benzina.
  10. Nu se aud zgomote anormale, doar ca la 3000 de ture, zgomotul este la fel de puternic ca la modelul vechi la 4000-4500 de ture. Sub 2000 de ture cum ii place sa stea la drum lung, este silentions.
  11. Salutare, Apelez la voi cu o nelamurire pe care o am, si anume: Un prieten detine modelul F30 din 2014, codul motor cu N47, 184 CP, transmisie manuala, xdrive. Motorul nu este zgomotos, merge destul de lin. Eu detin un BMW F30 LCI din 2016, nu stiu exact codul motor, insa este varianta de 190 Cp, transmisie automata, xdrive. Motorul peste 2000 de ture este mult mai zgomotos decat predecesorul sau. Am detinut si E90 care era si acela destul de silentios. Stiti cumva daca este normal sa fie asa galagios motorul, iar daca da, de ce un model mai nou este mai galagios decat unul mai vechi? In rest masina merge ca noua, trage bine, nu scoate sunete anormale, decat ca este foarte galagios. Multumesc.
  12. Eu am un F30 LCI si nu simt nici o diferenta intre R/N/D decat daca stau in rampa.
  13. Nu stie nimeni cum se face un upgrade la Xenon sau Led?
  14. Led adaptive sunt ''the best '', urmate de led (originale, nu becuri cu led in far normal sau lupa), Xenon pe locul 3 si halogen pe 4 (si cele mai urate ca aspect). Depinde ce diferenta de pret este intre ele, daca este mare diferenta, sunt ok si Xenon-urile.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.