Jump to content

catanni

Members
  • Posts

    39
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Location
    Bucuresti

catanni's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salutare, Detin un e61 530xd 2006 / automat / 231cp cu urmatoarele probleme: - pana in 2000 RPM nu se simte "elastic", se simte un lag ciudat la sarcini partiale - motorul vibreaza la ralanti (mai ales cand este rece), pare ca nu merge perfect rotund (uneori chiar cu oscilatie vizibila de turatie) - cand este rece, uneori turatia "sare", oscileaza, uneori si 200-300 RPM (asta tot sub 2000 RPM) - consuma cam mult la sarcini partiale: in afara orasului, consuma 8-8.5% mers super batraneste si ~10% mers sportiv (deci intervalul este cam mic) - masina trage bine dupa 2500-3000 RPM, ciudat este ca uneori consuma mai putin pe DS - sport (peste 2000 RPM) decat pe D - drive (sub 2000 RPM) - nicio eroare pe tester (pe engine) Am schimbat (piese noi): - MAF (Bosh) - MAP (BMW OEM) - EGR (Pierburg) => a fost testat cu manometrul si nu tinea vacuum-ul - Pressure converter-ul de la EGR (a fost schimbat inainte de a schimba EGR-ul, acum 1 an) Au fost verificate si clapetele de admisie, sunt in stare buna, nu par blocate...apoi ​m-am gandit ca ar putea fi convertizorul de cuplu (cattle grid effect) dar am facut urmatorul test: am scos furtunul de vacuum de la clapatele de admisie (swirl flaps), DAR nu l-am obturat. Efectele au fost: - motorul nu mai avea niciun fel de vibratie / oscilatie la ralanti - efectul de cattle grid a disparut total in mers (nu mai oscila turatia sub 2000 RPM) - sub 2000 RPM a devenit elastic, cu mai mult cuplu la sarcini partiale - consumul a scazut de la 14-15 in Bucuresti la aproximativ 11-12 (mers usor, fara trafic de varf) - a pierdut puterea la turatii mari (peste 3000 RPM) Urmatorul pas a fost sa obturez furtunul de vacuum scos din swirl flaps (am folosit un surub). Efectul a fost a inceput sa mearga la fel de prost ca inainte, fix aceleasi simptome enumerate la inceputul postului deci problema nu este de la clapete. Concluzia mea a fost ca daca nu este vacuum in sistem (EGR/swirl flaps), masina merge la turatie joasa cum ar trebui, dar pierde puterea la turatie mare. Cum este vacuum in sistem, incepe sa mearga prost. Are cineva idee ce ar putea fi? Poate furtunele de vacuum desi la service mi-au zis ca le-au verificat si sunt bune toate, nu le-au schimbat. Sau poate pressure converterul de la EGR nu merge cum trebuie, desi l-am schimbat acum 1 an cand nu stiam ca si EGR-ul pierde vacuum si cumva asta l-a stricat? Multumesc si imi cer scuze pentru postul cam lung, am incercat sa dau toate detaliile posibile!
  2. Merci de info, ma gandeam ca poate le vinde cineva care si-a pus LED-uri
  3. Salutare, Cumpar 1 x bec angel eye pt e60 / 09.2006 / fara facelift Ma intereseaza becul original, cel galben. Multumesc, Catalin
  4. Salut, din pacate acum am vazut mesajul. Mai este valabil?
  5. Piesa: senzor ABS fațĂŁ Masina: e46 BMW 330xd, 2001, fara facelift Potrivit realoem, este acelasi senzor de pe toata gama AWD e46 (330xd,330xi,325xi) Telefon: 0722582919
  6. Salutare, Caut un mecanic/garaj in Bucuresti pentru schimbat ambreiaj 330xd 2001 (am piesele). Stie cineva un mecanic bun, rapid si (cat mai) ieftin? Catalin
  7. Cumpar ochelari proiectoare (stanga + dreapta) pentru e46 01/2001 NFL, bara m paket (nu stiu I sau II), am atasat poza in schimb. De asemenea mai cumpar: -parbriz SH (din dezmembari) original BMW, cu senzor ploaie -proiectoare SH (stanga + dreapta) -trim/rama de sub farul stanga (pe varianta cu spalator far). -suport + lampi iluminare numar spate Astept oferte pe PM sau la 0722582919 (Catalin) - prefer PM pana la ora 7 (sunt la job) http://img6.imagebanana.com/img/qfit0ird/thumb/mpak.jpeg
  8. Salutare, Vreau sa intreb daca e cineva pe aici care a incercat experienta. Am un 330xd e46, pana acum am avut jante pe 17 (7.5j pe spate si 8.5j pe spate) si am mers iarna fara probleme cu 235/40/17 (dunlop wintersport). Acum am trecut la jante pe 18 (cred ca tot 7.5j fata / 8.5j spate)...si ma gandeam sa le folosc tot pe astea pt iarna, oricum mai jos de 17 nu pot pune din cauza discurilor de frana mari. Adica ar fi un pic ciudat sa am un set de jante de 17 pt iarna si 18 pt vara. Diferenta nu e atat de mare intre ele. Alta treaba era daca puteam pune 16 iarna si 18 vara. Ce parere aveti? Catalin
  9. Salut, E o problema des intalnita la M57. Si eu, si un prieten tot cu 330xd e46 suntem patiti. De obicei crapa sau se desface la imbinare (e pe tip "sandwich"). Poti ajunge pana la a pierde presiune si automat pierzi putere + consum mare + fum negru la greu (aer insuficient = amestec bogat in motorina). Daca ai urme de ulei la imbinare, e un semn ca e pe duca. Poate plesni oricand, sa nu te lase brusc intr-o depasire mai "neortodoxa"...
  10. Cumpar 2 becuri xenon D2S, pentru un BMW e46 / nFL Prefer Phillips / Osram. Vreau de 4300k (stock). Cumpar si SH dar sa fie bune. Daca are cineva si alte marci e ok, atata timp cat nu sunt chinezarii (am avut si s-au ars amandoua in mai putin de 1 an). Merci anticipat, Catalin
  11. Primit & montat. Merci mult pt promptitudine!
  12. Eu as avea nevoie de ele pana maine seara (e urgent). Sunt din Bucuresti. Ai pe stoc? Si la ce pret?
  13. Salutare, Are cineva idee daca exista ștergatoare Bosh Aerotwin pentru e46 / fara facelift / 2001 ? De unde as putea sa cumpar ? Parca stiam ca "oficial" nu exista, dar se potrivesc de alte modele. Stie cineva info? Multumesc anticipat, Catalin
  14. Cumpar urmatoarele (din dezmembrari): - galerie admisie - caseta directie - cilindru (pistonas) etrier fata - parbriz cu senzor ploaie (nu sunt sigur daca vreau parbriz sh, doar daca gasesc unul nematuit si in stare f buna). Astept si preturi piese noi compatibile (de ex galeria am inteles ca as putea s-o gasesc cu 1000 RON noua pe cand la BMW este ~2000 RON).
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.