Jump to content

Alex163cp

Members
  • Posts

    15
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    Bmw e90 320 d 163 cp

Alex163cp's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Nu e problema de banuti pt aia 2.5 l de ulei ... ma gandeam sa nu fie saracul motor cu dureri de stomac ! Filtrul epurator e schimbat! Are cam 2 luni ! Mentionez faptul ca masina consuma ulei si de felul cum ii dau talpa! Momentan am sa o las asa dupa ce am mai auzit ca m47 este haladit dupa ulei! Avand in vedere ca are si ceva km facuti 340 mii. Multumesc pt sfaturi! Sanatate si drumuri fara evenimente !
  2. Buna seara! Vin la dvs. cu o pb care la prima vedere solutii si tipicuri sunt deschise la tot pasul! Am un e90 163 cp din 2006. Problema e ca imi consuma ulei mult ... prea mult! Am bagat in 15000 km 2.5 l de ulei! Am verificat cu un prieten in urma masinii sa vad daca scoate fum ... nimic ... am verificat pe scuturi pe sub masina sa vad poate il pierd insa e uscat ... nu pot sa imi dau seama unde se duce uleiul! Daca era pb cu motorul trebuia sa dea fum albastru ... dar nu da .... singurul fum ce il am e atunci cand dau prima cheie dimineata insa cand sunt temperaturi scazute sau a fost peste noapte mai racoare ! In mers niet! Verificat turbina ... mecanicul zice ca este ok jocul si nu ar trebui sa manance ulei .... nu stiu incotro sa ma indrept spre motor...spre turbina .... ceva sfaturi si pareri ? Poate a trecut cineva prin asta !
  3. Cum aflu codul de culoarea la bmw f11 ? Multumesc!
  4. 450 lei softul si 200 lei dat jos dpf fizic.
  5. Caz rezolvat! Filtrul de particule infundat! Dpf of si s-a transformat masina in gjiulea! Turbina nu avea nimic! In legatura cu consumul de ulei se pare ca nu il mananca ci il pierde pe la buson ! Era toata baia de ulei manjita ! Avand in vedere fumul alb care a fost precedat de un sunet metalic inclin spre turbina! Problema la mine era ca nu mai tragea insa nu scotea fum deloc ... am fost pe la nenumarati mecanici insa niciunul nu mi-a spus ceva concludent- unii ziceau ca turbina altii ca este din alimentare! Norocul mea a fost ca am gasit pe fb un baiat care se ocupa cu diagnosticarile ! In 2 min. mi-a spus din start ca e din dpf.
  6. Caz rezolvat! Sters eroarea si virat stanga dreapta! Si-a dat drumul!
  7. Buna seara! Am schimbat caseta de directie la un bmw f11 si nu merge servodirectia! Am inteles ca trebuie din soft lucrat! S-a mai confruntat cineva cu pb asta?
  8. De 3 ani am distantiere pe spate! 0 probleme! Le port inclusiv si iarna !
  9. Eu le-am scos ... aveam scurgeri de ulei pe la ele. Cand am demontat galeria deja aveam 2 care erau slabite ! Clapetele la e90 este precum schimbarea de distributie la motoarele de generatie mai nou ... n47. Pardon "sunt"
  10. A verificat mecanicul turbina si mi-a spus ca are un mic joc sus-jos, dar cica mai duce! Ideea e ca ma si leagana la accelerare si am consum de ulei plus putere scazuta la motor! El imi zice ca ar fi o pb din alimentare respectiv senzor presiune de pe pompa de inalta, iar pe partea consumului de ulei sa investigheze pb. Alt mecanic imi spune ca ar fi garantat din turbo. Dar unde pleaca uleiul daca nu scoate fum? Motorul porneste rotund si la sfert! Are 28000 km, o am de la.21000 km.
  11. Se pare ca ma indrept spre turbina ! Ideea e ca imi papa ulei masiv ... intr-o 1000 de km masina deja mi-a papat aproape un litru de ulei. Ideea e unde se duce uleiul ? Nu da fum deloc . Chiar am pus un prieten sa mearga in urma mea sa vada. Simt si o scadere a puterii, nu mai are sprintul pe care il avea in tineretea ei.
  12. Debitmetrul a mai fost schimbat o data si nu i s-a facut nicio adaptare atunci, chiar i-am si spus meseriasului despre lucrul asta si a spus ca nu este nevoie....probabil s-a uitat peste valori. Mecanicul a spus ca din cauza bujiilor defecte nu a putut sa isi faca regenerarea Dpf si in momentul in care ii dau talpa sa nu poata evacua gazele si de aici toata pb si sa incerc sa merg mai turat cateva zile si sa vad daca isi revine. Astazi am intrat in depasire cu ea ... mi-a facut figura intre turatiile respective. Am zis... hai sa dau o forjeala si m-am dus pe un drum foarte putin circulat si surpriza ... nu a mai facut .... am incercat de mai multe ori si nu a mai facut ....e posibil sa isi fi facut regenerarea si sa se fi curatat intr-o oarecare masura dpf? Sau turbina functioneaza cand vrea ea? Oricum .... mai fac si maine un test sa vad ce si cum ...
  13. Buna ziua! Sunt posesorul unui bmw e90 320 d 163cp. Am o problema la care nu i-am gasit solutie desi am vizitat caveva service-uri. Cand accelerez talpa intre 2500-3000 rpm imi da un pic in nas ... ca si cum m-ar legana .... nu se simte tare. Am pus testerul pe ea si am gasit ceva erori cu bujiile, releul de la bujii. Am schimbat bujiile si releul, am schimbat furtunasele alea mici ca erau scoapte, am verificat turbina care are un mic joc sus-jos, dreapta stanga nu are, verificat furtune insa nu am gasit nimic in neregula! Nu stiu ce sa ii mao fac!! P.s. am pus si alt debitmetru de la o masina care merge bine dar tot asa face ! Sfaturi? Cineva care a mai trecut prin asa ceva ? Multumesc!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.