Jump to content

NRGY

Members
  • Posts

    17
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://nrgy.xhost.ro

Profile Information

  • Location
    B

NRGY's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-1

Reputation

  1. Aceeasi problema am avut si eu pentru o lunga perioada pana cand, la un control de rutina, mi-au spus cei de la service ca valva de relanti trage aer fals. E aproximativ 300 de ron, daca imi aduc aminte corect. Intr-o jumatate de ora e inlocuita. Nu ar trebui sa-ti mai faca probleme dupa aceea. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=15 Piesa 9. Tine-ma la curent. Cu stima
  2. Nu aprins continuu, ca asta stiu ca e frana de mana trasa :) Ci aprindere intermitenta pentru 10 secunde la intervale foarte neregulate, in mers.
  3. Ala e semnul ca nivelul lichidului de frana este la minim. Am completat si nu a mai aparut atentionarea. Admin, un blur la numarul de telefon, va rog? Nu pot sa dau edit, din pacate :) Si problema a fost rezolvata. Cu stima
  4. scuzati postarea scurta, sunt in masina, pe tel, conduc. se aprinde des bec frana de mana. tre completat lichid de frana, cred. ce sa cumpar? asta d la o benzimarie ca sunt in capatul tarii, prin pustietate. pls help sms 0765 457 430. raman dator
  5. @XXL: :twoup: @Intalnire: Uhhh... Data coincide cu mult planuita mea huzureala la mare. Da` daca nu plec, vin clar :twoup:
  6. Sarpe, sunt sigur ca sa ma cinsteasca el pe mine, ca deh, am fost foarte perspicace :twoup: Sper sa ajung si eu pe la intalniri (asta daca nu ma mai incui pe afara cumva) :twoup: Cand e urmatoarea?
  7. Cine credeti ca a vazut azi lumea printr-un geam de BMW, din interior? :twoup:)))))) Am scos semnalizarea de pe lateral stanga (multumesc B50XXL) si am legat la soclul ramas liber ceva fire smulse dintr-un cablu de retea si legate la baterie. Astfel am alimentat jmecheria si am reusit sa deschid masina cu cheia :twoup: Intr-un final am montat si bateria la loc si am si geamurile intacte :D Deci XXL iti raman dator :D Si tuturor celorlalti care au incercat sa ma ajute. Toata stima
  8. Credeti-ma cand spun: am incercat cheia in toate ipostazele posibile si imposibile. O cheie m-a dus si pe mine capul sa-nvart :twoup: Nu merge si pace. De dimineata ma pun sa trag de semnalizare. Sa vedem :twoup: Daca nu si nu, o consider un capitol incheiat si-mi iau bicicleta :D
  9. Pe rampa nu am cum sa o urc, e parcata intr-un spatiu cam greu accesibil, deh, nu m-am gandit :twoup: duxter, sunt rigide plasticele astea si chiar n-am vazut pe unde trece cablul ala. Nu ma indoiesc ca cineva priceput ar putea sa-l gaseasca, dar eu nu sunt priceput :twoup:
  10. :twoup:) Am incercat cu cheia (citisem chiar si de o varianta de "manual open procedure" valabila pe E32 - ca trebuie sa ridici manerul in timp ce invarti de cheie), deci am incercat tot ce era posibil cu cheia. Usa soferului e singura cu incuietoare. Poate am si nenorocul sa se fi stricat si chestia de deschis mecanic (deh, o nenorocire nu vine niciodata singura) sau nu merge decat electric - cert e ca nu se deschide cu cheia. Am dat "narile" la o parte azi de dimineata (manevra recomandata de cei de la Bavaria) si am cautat cablul. E imposibil, accesul mi-e restrictionat de niste plasticuri puse bine p-acolo incat nu pot sa ajung la nimic (si plasticurile alea nu vad de unde incep ca sa cumva sper ca le pot scote). M-am uitat la spatiul dintr usa si stalp. Cu toate ca lasa apa sa intre, nush ce altceva s-ar mai putea strecura pe acolo :twoup: Am sa incerc sa-i dau curent prin semnalizari cum mi-a sugerat XXL dar sa se opreasca ploaia asta ca mi-e frica sa nu ma curentez :D Si scuze ca n-am mai urmarit topicul dar am dormit ca am fobie fata de ploaie si trasnete :D) Va multumesc pentru toate sugestiile. Daca mai aveti, sunt numai ochi :D
  11. Mi-e frica ca poate ard tot circuitul de semnalizare cu amperajul mare al bateriei. Adica firele alea sunt subtiri si nu stiu daca o sa duca sarcina direct din baterie. Parca sunt facute sa duca 10A. Sa ma risc? :twoup:
  12. Problema: Am scos bateria sa o pun la redresor (n-am mai folosit masina ceva timp). Am incuiat frumos toate usile, am inchis capota (am bateria la motor) si am intrat linistit in casa cu baterie cu tot. Azi, cand sa pun bateria, stupoare! N-am reusit sa descui masina. Invart de cheie in usa, nimic! Cum mai deschid eu capota ca sa-mi bag bateria?! Chiar asa, sa nu functioneze iala aia fara curent?! Portbagajul am reusit sa-l deschid da` nu comunica cu habitaclul. Sa fie spargerea unui geam si intrarea prin efractie in propria-mi masina singura solutie?! De capota stiti ceva? Pot sa o fortez cumva? Pls help pana nu-mi sparg singur masina :twoup:
  13. Sarpe, de unde si la ce bani. Ca m`ar interesa si pe mine o solutie de genul asta. Sau, stie cineva cum pot monta acele lumini de pozitie galbene pe lateralul masinii? Am vazut pe un 316i din 2001. Si m`ar interesa f f tare.
  14. Am 318i si la resetare mi`a dat 22.000 pana la next oil change... Deci nu cred ca e doar la dieseluri. Cred ca avea dreptate mchis. Regards, NRGY
  15. Cronologic: - 170km/h Dacia Nova GTI din 2000 cu 5 pers in masina pe A2 (cot la cot cu o Octavia pt omologare viteza :blink:) - 205km/h Skoda Octavia 1.9TDI pe Autobahn in Germania - 200km/h BMW 316i pe autostrada undeva prin Franta (gafaia la maxim) - 250km/h Peugeot 406 Coupe 3000cc pe autostrada in Spania (propietarul a mers cu 260km/h dar nefiind masina mea nu am indraznit sa o duc in limita) - 200km/h BMW 318i Alb (my preciousssss :)) pe A1 cu 4 pers in masina si anvelope de iarna (mai mergea... cu anvelope potrivite si masina goala) Am ramas marcat de ferocitatea motorului de 3000 pe benzina de pe Peugeot. So much power!!! :-s Am adaugat si o poza cu bestia frantzuseasca... Pour le connaisseur NRGY
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.