Jump to content

Bogdan Chis

Members
  • Posts

    618
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Cluj -Napoca/Clermont-Ferrand(F)

Previous Fields

  • Masina
    VW Passat CC 1.8 TSI MTM Stage1

Bogdan Chis's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

10

Reputation

  1. Salutare, un pret pentru incalzire in scaun dar doar parte de sus pentru un e36 325i din 1994.VIN EF22582.Mersi mult
  2. Este in partea dreapta la pedalier, trebuie sa stai mai contorsionat pe acolo dar se gaseste relativ destul de usor trebuie sa scoti mufa dupa care iese si rezistenta.Deci cum te uiti la pedalier ea este in zona dreapta sus ca si cum ai privi oblic de la pedalier, dar chestia este ca trebuie sa bagi capul acolo la pedalier e mai nasol dar se poate.
  3. Am si eu o intrebare legata de rezistorul de la un e36.Am luat unul nou dar se pare ca aeroterma nu functioneaza, treptele nu merg deloc.Sa fie oare aeroterma dusa? Cand am dat jos rezistorul vechi era bulit si a facut scurt plus ca a topit si carcasa aceea de plastic cu locasul pentru rezistor, a facut o buba mare acolo.Dar acuma vad ca nu merge nici cum.La inceput cu vechiul rezistor a mers dar am dat jos bornele de la baterie pentru o operatiune mai ampla si cand am montat din nou bornele ce sa vezi aeroterma nu mai functiona.Ceva idei, pareri indrumari ?Mersi mult.
  4. @skorpyon:sper si eu sa te bucuri de masina.Ca e foarte frumoasa.Intr-adevar asta inseamna sa agheti remorca cu Atv-uri si sa bati coclaurile cu un 320d aut cu suspensie sport.Sper ca fostul proprietar sa doarma bine la cat l-am pomenit.Ma tot gandesc ce i-a facut de 2 luni a mers relativ bine si nu a inceput sa faca figuri decat cand a dat frigul.Problemele au fost grave:convertizorul a fost schimbat cu unul de doar 1000 de km si si de asemenea 4 valve unisens de pe ambreaiaje.Recomand sa cumparati pentru modelul asta de cutie ulei Texaco Texmatic etl 7045 e in ambalaj Texaco la 1L.Fata de cel care este in ambalaj BMW si e 35 de lei litrul cel in ambalaj Texaco e 27 lei litrul.Cel putin noi cu atat l-am cumparat.De asemenea setul complet de filtru de ulei + garnitura baie + suruburi e in jur de 230 lei pe Febi Bilstein.E foarte mica diferenta fata de cel original care este 300 lei.Deci in jur de 500 lei este pretul pieseleor de care aveti nevoie ca sa va intretineti corespunzator cutia de viteze.Si asta pt schimb complet(inclusiv uleiul din convertizor).La 60-80.000km nu mi se pare asa mult ca sa aveti o cutie fara probleme.Intre timp am mai schimbat complet uleiul intr-un 525d e39 si un e46 320d cu rezultate foarte bune.Deci merita.Bafta la toti.
  5. Din punctul meu de vedere sa detii un Bmw nu inseamna sa ai bani pe care sa ii arunci pe geam.Mi se pare o imbecilitate sa platesti preturile lor nesimtite avand in vedere calitatea slaba a lucrarilor indiferent cati bani ai avea.Si in plus de asta daca sunt intradevar asa profesionisti ar trebui sa trateze la fel de bine orice client indiferent de serviciul de care are nevoie pentru ca acel serviciu inseamna BANI=Cheltuieli+Profit.Asa ca indiferent de modelul de BMW pe care il ai ,generezi profit pentru ei si aste te face CLIENT.Dar la noi notiunea de Client nu exista sau este deseori confundata cu Fraier sau Ignorant.Atata timp cat am apelat la ei pentru ca am avut incredere le-am platit un serviciu pt ca am vrut sa fiu sigur de caliatea lui si am fost dezamagit asta ca sa nu zic "Tzepuit" ,e normal sa imi exprim nemultumirea aici,sa atrag atentia altor useri care poate vor sa apeleze la serviciile lor si pesonal sa imi indrept atentia catre alte service-uri mai mici unde sunt bagat in seama si calitatea lucrarilor este mult mai buna la jumatate de pret.Asta in loc sa ii dau in judecata.Nu ma simt obligat sa ma rog de AB ca sa cumpar un serviciu sau produs de la ei si sa ma bage in seama.
  6. Nu pot sa arunc cu pietre.Pentru ca ai dreptate.La ei daca te duci cu un e46,e39,e38 deja se uita stramb , zic ca e vechi si te trateaza ca pe un gunoi.Ma rog....Avem surse mult mai bune pt piese originale si sincer service-ul il facem in mare parte noi.Asta merita sa moara ca afaceri pt ca nu sunt competitivi.
  7. Se poate sa fie ....Asta spuneam ca o sa va tin la curent.Le iau prin eliminare.Deocamdata dupa primul schimb de ulei imbunatatirea este dramatica.In rest o sa va tin la curent.
  8. Deocamdata o sa mai completez cu inca un litru sau juma de litru de etl 7045 ca de ala am bagat.Si eu zic ca o sa meraga bine.Cand o sa mai stranga @skorpyon niste bani(dupa pasti cred)chiar daca o sa meraga bine.si sunt convins de asta.o sa o dau jos sa curat blocul hidraulic si sa schimb toatal uleiul cu ceva mai bun.De asemenea simtoma cu primele schimburi de viteze la rece,cu socuri si delay este tratata si in TIS.Ei sustin ca este o problema de soft.Valva care actioneaza ambreiajul C1 ramane deschisa facand ca daca masina sta parcata mai mult timp sa se scuga uleiul si la o prima actionare sa nu aiba presiune hidraulica suficienta.In momentul in care este presiune cupleza brusc.Ei recomanda resoftare.Cer doar rabdare.Si o sa va tinem la curent.
  9. Bai fratilor eu zic ca problema in cutia aia este uleiul.Si in maxim doua luni daca e treaba buna o sa fie iara in parametrii.Acum merge la 90% zic eu.@skorpion e un perfectionist de felul lui si daca nu merge ca noua pentru el este egal cu 0.Ma rog.Eu zic ca o sa se rezolve.Simtomele care le zice el se manifestau inainte destul de tare.Dupa schimb de ulei si completare se manifesta putin doar la rece si dupa aceea merge brici.M-am dat si eu cu masina si stiu ce face.Acolo sunt mai multe probleme.O parte din vibratii rezulta de la o tija care trebuia sa tina catalizatorul de dupa turbina.Care dupa ce a fost schimbata turbina la un momentdat in viata masinii,a disparut.Si esapamentul vibreaza in draci.In plus mai este si o problema cu centrarea si tragerea la semne a cardanului.Care de asemenea genereaza vibratii.Toate astea o sa se rezolve pe parcurs.Si o sa va tin la curent.E usor sa vb in necunostinta de cauza si sa dramatizezi.Pana nu rezolv problema definitiv nu mai are rost sa vb degeaba despre acest caz.Tot ce ma intereseaza este un ulei alternativ la faimosul Texaco ETL 7045 care are proprietati hidraulice superioare.Preferabil din gama Liqui Molly.Daca stie careva ceva astept un pont.
  10. Nu cred.Foarte putin probabil.Cand bucsile alea sunt duse se aud socuri la porniri bruste.Am avut 525td din 94 cu peste 350.000 km la bord si nu avea bucsile alea turtite.Si ala o carat la viata lui.Inca avea carlig aftermarket din ala sanatos. Vibratia aia o genereaza ceva care se invarte.Si cum rotil sunt ok ar mai fi posibilitatea sa fie celelalte piese care se afla in miscare.Gen aliniere cardan,prinderi,rulment cardan,amortizoare soc diferential si poate bucsi diferential,planetare etc.Is curios daca o suim pe doua capre de spate,ii decuplam dsc-ul si ii dam in drive o sa vibreze ceva.Si cu una cu doua se poate verifica si prinderea la subframe daca e ridicata de spate.
  11. Trimite-mi e-mail-ul tau pe privat si pana maine ti-l trimit.Oricum modelul asta de cutie A5S 360/390 R de la GM e cu cele mai mari probleme.In Germainia sunt firme care repara doar modelul asta.ZF-ul de pe 730d-ul lui @unvicont nu a cedat decat dupa 380.000 km.Si a cedat un solenoid de pe blocul hidraulic.
  12. Pai era vb despre experienta mea in incercarea de a repara o cutie A5S 390 R de la GM de pe un 320d e46 touring din 2003.E masina userului @skorpyon.Oricum inca sunt probleme si nu le stiu cauza.Asa ca o sa strang toate datele mecesare si o sa postez la momentul potrivit.Pana una alta am in posesie un pdf cu manual de reparatii pentru acest tip de cutie.Daca te intereseaza da-mi un mail pe privat sa ti-l trimit.
  13. Imi cer scuze ca am deranjat asa rau cu comenturile mele,incat au fost sterse.O sa deschid topic separat.
  14. Nu e nimic la subframe.Imi sarea in ochi daca era ceva cand am verificat uleiul din diff.(apropo care stie unde scrie pe diff la e46 daca e LSD sau OPEN?)Vibratiile se simt la viteze mari ajung la aplitudine maxima in jur de 170 km/h si mai sus pana la 200 km/h incep sa scada in intensitate.Inclin sa cred ca e vb ori de geometrie,ori e ceva brat spate indoit,ori nu sunt elementele transmisiei aliniate.Ma rog marea majoritate a problemelor se pot constata facand geometria.Ma indoiesc ca este subframe-ul pt ca am mai accelerat-o bruc si nu bate nimic in spate.Pot sa fie cel mult bucsile de la subframe,desi ma indoiesc si de asta.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.