Jump to content

raidaru

Members
  • Posts

    12
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    650 LCI e64

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

raidaru's Achievements

Rookie

Rookie (2/15)

  • Collaborator Rare
  • Conversation Starter Rare
  • First Post Rare
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

0

Reputation

  1. Am schimbat pompa de frana,aerisita inainte de montare, apoi aerisit normal, apoi cu functia pt ABS/DSC , acum e pedala tare cun motorul oprit dar cu el pornit e relativ moale iar daca tin presiune pe ea se duce in jos............
  2. ce ma intriga e faptul ca pe puntea fata pedala merge pana jos cand deschid aerisitorul la vreuna din roti iar pe spate nu! aerisitoarele sau conductele pana in spate nu sunt infundate fiindca iasa lichidul de frana cand le deschid si am power bleederu montat, atat ca pedala nu coboara pana jos ca pe fata . App de presiunea din power bleeder, scrie sa nu depaseasca 2 bari, ceea ce e vreo 30 psi, deci 15-20 psi eu zic ca e ok.Practic power bleederu impinge lichid si spre puntea spate dar cilindrul nu! crazy $hit
  3. Daca spun ca am urmat o procedura de aerisire facuta chiar de cei de la bmw, nu cred ca spune nicaeri sa apesi frana de nebun cu aerisitorul inchis si sa astepti sa iasa lichid! cu surubul deschis, in timp ce curge prin el lichid de frana fiindca am power bleederu montat cu 20 psi pe el, tot nu se duce pedala jos! Asta e problema!
  4. Bro, spui multe dar in esenta nimic. Ai folosit functia respectiva pe vreun model bmw? Se duce pedala pana jos si pe spate ca si pe fata? Atat ma intereseaza, ce atatea polemici. Intre timp mi-a raspuns un tip cu e60 pe youtube si mi-a spus ca la el merge pedala pana jos si cand aeriseste spatele, deci la mine este o problema.
  5. Nu am aerisit pompa manual. La aceasta masina nu am mai aerisit franele niciodata, deci nu exista un "obicei". M-ar interesa raspunsuri obiective la intrebarea topicului,merci.
  6. Bmw e64 650 Lci. Am postat pe e60 pt ca e acelasi sistem iar pe seria 6 nu e nimeni pe forum. Pedala de frana este moale, masina a stat vreun an si m-am trezit fara frane. Am schimbat lichidul de frana si am aerisit cu un power bleeder dar degeaba. Apoi am folosit functia DSC brake bleed din tester dar tot degeaba, observand cele postate mai sus. Nu am gasit mecanic care sa aiba experienta cu acest model, la dinaia de duzina am mai fost si mi-au stricat masina mai rau.
  7. Salutare, o intrebare pentru cei care au utilizat aceasta functie din tester, am observat ca pe puntea fata pedala de frana merge pana jos si scoate lichid cu presiune pe la aerisitor dar la puntea spate pedala nu coboara pana jos si nu impinge lichid spre etrieri La fel e si la voi?
  8. E vb de masina unui prieten. Dupa ce sterg toate erorile (cu un autel a mers, cu ista D nu le sterge toate) , masina merge normal cateodata cateva minute, cateodata 1 ora si cv, depinde, dupa care apare bradu de craciun in bord si ramane blocata in treapta a 3 ia, cu mesaj, getriebe gestort. Cam astea ar fi erorile care nu s-au sters, ca in total avea 63 )) Daca a mai avut cnv probleme de genul sau are cnv idee, orice sfat e binevenit.
  9. Salutare, ma chinui de ceva vreme si eu sa instalez un ista d functional pe un w7 x64 , 4gb ram , dar fara reusita. Are cineva un kit functional care sa fie compatibil cu interfata K+DCAN? Merci!
  10. Salutare baieti, am si eu un x5 3.0d din 2003 automat si nu mai vrea sa plece de pe loc. Schimbatorul se misca usor prin toate pozitile chiar si fara sa apas frana. Nu mai vrea sa o ia din loc indiferent ce selectez iar daca o las in P masina se poate impinge fara probleme, ciudat..........aveti idee cam ce ar putea fi? Merci
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.