Jump to content

goescu

Members
  • Posts

    26
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW E87 116i

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

goescu's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-4

Reputation

  1. Da, adaptarile au fost resetate, chiar daca imediat dupa ce am montat noul debitmetru masina mergea absolut perfect, am zis sa le resetez. Si masina a mers timp de 1 luna, adica a fost clar ca inlocuirea lui a rezolvat problema. M am uitat si la valori si intradevar, sunt valori mici la relanti si undeva la 50g/s la 3000 rpm. Faza e ca la mers constant la 3000 de ture imi arata 50 g/s, dar din 15 in 15 secunde sa zic asa, debitul scade brusc la 20 g/s, dupa care revine la 50. E foarte ciudat. Ma gandeam ca e poaibil sa fie de la altceva, dar atunci de ce a mers masina bine dupa ce am inlocuit debitmetrul?
  2. Salutare. Am mai postat in trecut despre problmea masinii pe care o detin(e87 N43B20a), mers intrerupt, dat in nas, consum mare etc. Dupa ce am schimbat cam tot ce era de schimbat, bujii, bobine, injectoare, distributie, masina mergea la fel. Mai ramasese sa schimb debitmetrul de aer. Asa ca l am cumparat (nou BOSCH), si dupa ce l am inlocuit masina a mers perfect, fara nici o problema. Asta pentru aproximativ 1 luna, iar acum face la fel ca inainte. Este posibil ca un debitmetru nou, scos din cutie sa mearga 1 luna si sa se defecteze ? ce parere aveti? s-a mai lovit cineva de o asemenea problema? Nu am cum sa il dau retur pentru ca l am montat eu in fata blocului.
  3. Tin minte ca am verificat si treaba asta cu busonul la ulei, nu am sesizat vreo schimbare in mersul motorului atunci cand l am scos si stiu ca facea si vid, am verificat astupand cu mana...unde mai exact este separatorul asta de ulei? Motorul este n43 benzina si nu mananca deloc ulei...
  4. Revin cu problema la al meu e87 n43b20 143 cp. Mers intrerupt la relanti, suturi undeva la 1100-1200 rpm si 1800-2000 rpm, peste 2200 ture trage normal, fara intreruperi. Sa incep cu inceputul...Am constatat ca lantul diatributiei era slab, asa ca am schimbat tot chitul, crezand ca asta poate fi cauza mersului prost al motorului. Fara succes insa. Am schimbat bobine+bujii(bosch+ngk)-nimic in afara de un raspuns mai bun al acceleratiei si parca o mica crestere a puterii. Am zis ca poate sunt injectoarele, asa ca le am inlocuit si rescris-rezultatul? Puterea a crescut simtitor, dar odata cu ea mi-a sarit in sus si consumul, care este exagerat acum 25% pe BC si undeva la 19-20 din calculele mele. Bun, dar masina tot prost merge, tot intrerupe. La diagnoza singura eroare pe care o am este ceva legat de niste clapete de la radiator, cred ca cele care se vad prin grila din fata, deci...nimic concludent. Asa...am masurat valva de ventilatie a rezervorului de benzina, crezand ca poate fi de acolo, dar nimic, ohmmetrul arata o rezistivitate de 30 ohm, deci ar fi ok. Am verificat MAP si MAF in timp real, ambele functioneaza. Acum vine partea interesanta dar si intriganta: am scos mufele solenoizilor vanos si surpriza! Motorul nu mai intrerupe, merge super rotund si nu da in nas, exceptand faptul ca se comporta ca un logan de 75 cai ce sa fie oare? Solenoizii i am curatat si verificat si lucreaza "corect". Ar putea fi modulele vanos, chiar daca nu am o eroare specifica in acest sens? Sincer, m a obosit masina asta, o pacoste as putea spune. Urmeaza sa masor si compresia pe fiecare cilindru, just in case, desi nu papa nici ulei si nici apa. Fiecare parere sau experienta asemanatoare ar fi de mare ajutor pentru mine, asa ca va multumesc in avans!
  5. goescu

    Injectoare

    Salut! Am gasit la cineva 4 injectoare second index 11. Crezi ca se merita sa dau banii pe ele sau ma risc sa ii dau degeaba?
  6. goescu

    Injectoare

    ideea este ca unul l am inlocuit, dar cred ca va trebui sa le inlocuiesc pe toate. doar ca o sa caut o masina la dezmembrari care sa fie functionala, sa pot porni motorul si sa ma asigur ca sunt bune injectoarele. cat despre service si eu sunt multumit de cei la care am fost, iar injectoarele le pot demonta/monta de unul singur. astept sa mi spui daca s-a rezolvat la tine, cu injectoarele pe care le-ai comandat.
  7. goescu

    Injectoare

    Salutare tuturor. Detin un bmw seria 1 motor n43b20a 143 cai benzina. De ceva vreme, masina merge foarte prost, tremura motorul la rece, da suturi in mers etc. Dupa multiple verificari( bujii, bobine, vanosuri si inclusiv schimbat distributia) am facut un test de injectoare in urma caruia a rezultat ca trebuie sa schimb injectorul 4. Initial am scos injectorul si l am inlocuit cu unul de la dezmembrari( doar de proba) s-a simtit o mica schimbare, dar nu stiu daca era reala sau daca era doar in capul meu, cert este ca masina tot prost mergea. Ma tot gandesc ca poate nu e numai un injector defect, dar cum unul nou este 1100 lei nu as veea momentan sa cumpar. Stie cineva un service in bucuresti care sa testeze injectoare pe benzina pe banc si eventual sa le si repare, sau daca este posibil acest lucru? Am cautat in lung si in lat pe internet si nu am gasit nimic. As vrea sa le testez, sa le curete daca este posibil si sa le inlocuiesc si garniturile acelea de teflon, specificatiile BMW spun ca este necesara inlocuirea lor. Multumesc si astept parerile si sfaturile voastre.
  8. goescu

    Lant distributie

    Mersi mult, intentionez sa schimb tot chitul de distributie, lant intinzator si patine. Referitor la ulei, nu am sesizat sa manance deloc ulei. De la ultimul schimb, acum 8000 km nu a scazut deloc nivelul. Ideea era ca am facut si eu legatura intre lantul slabit si mersul masinii, dar am zis sa intreb aici, pentru ca nu stiam sigur daca pot aparea aceste simptome din cauza lui. Mesi inca o data.
  9. Salutare. Vin cu o intrebare referitoare la lantul de distributie. Care ar fi simptomele unui lant intins, in afara de zgomot? Este posibil ca motorul sa aiba un mers neregulat? Mentionez ca motorul este n43b20a, benzina valvetronic si am constatat ca lantul de distributie este slab, se misca foarte usor, iar motorul are niste "hop-uri" in mers. Exista o legatura intre lant si aceste simptome? Multumesc
  10. Scuze, intrebarea nu era completa : zb number pentru DME MSD812, de pe motor n43b20a
  11. Ma poate ajuta cineva cu un ZB number pentru N43B20A, 143cp?
  12. Deci, reiau problema. Merge intrerupt la relanti, uneori se opreste in mers atunci cand scot pe liber, la turatii mici pana in 2000 rpm zmuceste foarte tare, un fel de "sughituri". Pe diagnoza nu mi a dat nimic,in afara de missfire pe cilindrii, in bord nu am aprins nimic. Bujiile si uleiul le am schimbat, am bagat si benzina 99 de la omv, toate fara nici un efect. Recent am descoperit ca daca scot mufele solenoizilor masina merge rotund, nu mai da rateuri si nici nu se mai opreste. Am demontat solenoizii si i am curatat, nici o schimbare. Am montat solenoizi de la o masina care functioneaza normal, acelasi motor, nu s a rezolvat nimic, aceleasi simptome. Ma gandesc ca are o legatura cu vanosul...dar nu stiu unde sa mai verific.
  13. Azi m am intalnit cu un baiat care are acelasi motor, am luat solenoizii de la el...si merge la fel....deci nu sunt ei de vina
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.