Jump to content

irinel_g

Members
  • Posts

    15
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW X5 E70

irinel_g's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

6

Reputation

  1. Problema rezolvata prin inlocuitea bratului inferior ( cel in forma de H de pe roata stanga spate si vro doua rotule pe dreapta.
  2. Saracii...nu stiu ce i asteapta . Oricum Freelander 2 a fost de departe cel mai fiabil model al lor dupa ratarea cu Freelander1 (care apropo avea motor BMW) si probabil au vrut sa spele rusinea. Toata tehnologia de pe BMW vine cu beneficii prea putine (atunci cand functioneaza) pentru cate probleme face. De exemplu active steering si acele amortizoare destepte- daca va uitati pe forumurile de afara o sa vedeti cati platesc module de anulare (care costa bani buni) si le inlocuiesc cu amortizoare normale.
  3. Avand in vedere ca sunt aceiasi clasa si ca posesor de Freelander 2 si BMW X5 pot sa va spun ca Freelanderul are 350 000 km, cocotat pe coclauri si muntii patriei. L-am luat de nou si in acesti km am schimbat 4 bujii incandescente, o clapeta acceleratie,(in rest nu stiu ce e sub capacul motorului) un brat, doua bielete, 4 rulmenti, 4 amortizoare . Ca si confort cred ca e peste x3. Nu mai spun de capabilitati off road. Poate asta inseamna premium. A... si era sa uit, intre timp cred ca am mai platit jumate de BMW X 5 cu reparatiile.
  4. Le recondiționează o firma in Polonia. Pentru E70 costa 250 EUR bucata si durează 2-3 zile. Nu repara senzori sau alte chestii electrice, rezolva numai problema mecanica. Aici e răspunsul lor. Pe alte forumuri din Europa si chiar SUA sunt multumiți de rezultate Hello, Thank you for your enquiry. The price for restoration of shocks from BMW E70 is 250 Euro per unit. The repair lasts around 3-4 days. You receive 2 years guarantee. Please kindly note that we don't repair the electrical parts in these shocks. So if the dashboard in your car shows a failure in the shocks then we are not able to repair it. We can only repair the shocks if the damping is poor, they leak oil, they knock etc. Pozdrawiam, Adrian Nagengast Tel. 58 322 30 37 ; 58 302 56 33 PU NAGENGAST ul. Malczewskiego 103 80-107 Gdańsk www.nagengast.pl Prețul este exact la jumătate, plus transportul. Nu prea merita. Daca era pe undeva la 30% mai mergea- părerea mea
  5. Se pot regenera https://www.m5board.com/vbulletin/e34-m5-discussion/326922-refurbishment-sls-edc-struts-2.html Este o firma in Polonia. Pe forumul de mai sus sunt câteva persoane care le au trimis din SUA si le au primit ca noi ĂŽnapoi si pĂŁreau multumiți. Firma este asta https://nagengast.pl/en/about/
  6. Omul are amortizoare electrice nu simple. Si nu cred ca se pot înlocui cu unele simple.D aia sunt așa de scumpe si cred ca exista numai pe original. Si eu am aceasta problema pe un E50 si cred ca de aici instabilitatea la viteze mari. Eu le as schimba daca as fi sigur ca asta îmi rezolva problema. Si apropo, am tot văzut răspunsuri de genu ia ți un opel daca nu îți permiț întreținerea, ai bani de F si nu ai de întreținere.....chiar nu mi se pare ok. Faptul ca omul caută o varianta mai ieftină si nu arunca cu banii prin orice service care l poate jecmăni sau îl pune sa cumpere piese pe stilu hai sa schimbam si asta ca poate e de acolo nu mi se pare de condamnat.....si uite așa ii pare rău omului ca s-a înscris pe forum....(mai ales ca știm cu toții ce mecanici pricepuți avem prin țară)
  7. Salutare tuturor, De curând posesor al unui X5 e70 ma confrunt cu următoarea problema : la viteze de peste 90 km/ h la accelerare brusca mașina parca își modifica direcția spre dreapta si parca se torsioneaza pe diagonala. Deasemenea direcția pare foarte imprecisa si am senzația ca spatele fuge, fiind nevoit sa redreseze încontinuu. Senzația este foarte ciudata. Menționez ca in curbe totul pare ok, mașina este foarte stabilă. Am fost la service si o sa schimb brațul acela trapez de pe spate care are ambele bucși duse ( la proba cu levierul se mișcă roata iar la reglatul geometriei nuns a reușit reglarea unghiului pe spate chiar daca s a ajuns cu cursa la capăt)si doua rotule tot pe spate dar pe dreapta. Am observat ca mașina e cam barca pe spate, pe telescoape nu se văd scurgeri. Mașina are active steering si adaptive drive,amortizoarele de pe spate având doi senzori montati pe ele. Am înțeles ca sunt amortizoare electrice, destul de scumpe. Am încercat testul clasic pentru telescoape cu apasatul pe mașina( pe care l am făcut si masina nu oscilează deloc) dar având in vedere greutatea mașinii nu cred ca e elocvent. As schimba si amortizoarele dar chiar nu cred ca ele sunt de vina pentru fenomenul descris mai sus. Are cineva idee ce as mai putea verifica ( daca nu se rezolva după schimbarea celor de mai sus) si cum mi as putea da seama daca amortizoarele sunt ok? Am înțeles ca testerul de telescoape nu prea ar fi elocvent pe acest tip de amortizor. Chiar nu înțeleg cum o mașina atât de lăudata pt stabilitatea ei se poate comporta așa ciudat si instabil ( freelancerul 2 pe care îl mai dețin mi se pare mașina sport pe lângă asta). Ceva documentație de cum funcționează aceste telescoape? Scuze pentru postul lung si mulțumesc anticipat pentru orice idee.
  8. O sa incerc sa o strang pe a mea pana vine cea noua sa vad ce se intampla, pentru ca la astea cu active steering nu se baga nimeni sa le reconditioneze. Oare pot folosi aceiasi sculĂŁ ca la x3?
  9. Astea noi integreaza si comenzile de pe volan si idrive si camera originala. Pastreaza si look ul original daca vrei si in plus ai android si nu ai nevoie de codari, emulatoare etc de parca ar fi naveta spatiala nu o amarâtĂŁ de navigatie pe o mașinĂŁ.am folosit asa ceva de cand aveam skoda in 2007, nu era android dar era super la vremea aia, asa ca oricum ofera mult mai multe decat originalele de pe masini in bani putini. Cel putin pentru upgrade de la un CCC merita din plin la 350 $ . Aveti dreptate cu aux. Si intr adevar nu ai caliatatea constructiei ca originalul, dar daca te tine 2-3 ani iti permiti sa o si schimbi cu android100 sau cat o fi atunci.
  10. Chiar nu. Punem pariu ca daca verificam electrocasnicele din casa in cel mai bun caz pe jumatate scrie made in PRC. Si ce treaba are condusul cu navigatia? Ca sa nu mai spun ca tot ce este BMW este supraevaluat. Avand in familie un freelander 2 si un X5 la care nu discutam ca sunt clase si preturi diferite la acelasi nr de km rata defectelor aparute la BMW este cel putin tripla iar ca si costuri fara exagerare de 10 ori mai mare
  11. Am ĂŽncercat sa achiziționez un sistem CIC de pe olx dar fĂŁrĂŁ 600 EUR fĂŁrĂŁ codare nu gĂŁsesc plus ca procedura de codare, lipsa Antenei GPS si camerei din fabrica ma duc ca si cheltuieli aproape de 1000 euro. Din acest motiv am hotĂŁrât sa achiziționez si eu um sistem android dar pentru un e70. Acum am si eu o ĂŽntrebare, daca mașina nu are camera marșarier originala oare unitatea android mai insereazĂŁ in imagine acele linii de ghidaj care sa se miște dupĂŁ volan? Ma gândesc ca daca mașina nu a fost cu opțiune de camera reverse unitatea ccc nu primește semnal de poziție a volanului. Oare sa iau camera cu linii de ghidaj incluse?
  12. Folosesc un astfel de sistem pe un Freelander 2 de cativa ani buni si nu pot sa spun ca nu sunt multumit, cu toate ca nu este decat android 4. Banuiesc ca il stii pe acesta :https://www.youtube.com/watch?v=Xa3Qwlu855Y Doar pentru a ma ajuta in a lua o decizie si avand in vedere ca eu nu cunosc sistemul CIC de la BMW ai putea sa imi spui cateva avantaje ale lui in defavoarea 'chinezariei' care sa justifice diferenta de pret de cel putin 3 ori mai mare? (mai ales ca sunt sigur ca partea de navigatie nu e mai ok decat un google maps sau igo, sygic)
  13. Multumesc de raspuns. Stiu ca e mai bine CIC, am gasit cateva unitati de vanzare. intre timp am mai studiat si review -urile celor care si-au montat sisteme cu android si par multumiti de alegere. Avand in vedere ca achizitia unui CIC (second hand) presupune: ecran,unitate, alt buton si implicit consola centrala,antena GPS, camera de mers inapoi + codare merge ca pret de cel putin doua ori cat sistemul android dar cu mai putine facilitati probabil o sa merg catre acesta. Mai ales ca pastreaza functionalitatile originale.
  14. Sunt proaspat posesor al unui E70 din 2007 cu ecranul acela mic in mijloc, parca CCC ii zice. As dori sa stiu daca pot face un upgrade astfel incat sa am si o navigatie ( + eventual camera de mers inapoi). In prezent am senzori fata spate. Din ce am reusit sa citesc vreo doua ore cred ca mi-ar fi suficient un sistem CCC cu ecran mare si navigatie, nu ma intereseaza neaparat CIC care am inteles ca este next level (am gasit si unitati Android dar nu sunt foarte incantat). Masina este destul de veche dar foarte bine intretinuta, dar probabil nu o voi pastra prea mult.Imi cer scuze daca s-a mai discutat deja, dar nu am gasit topicul. Am gasit cate ceva pe olx, dar nu stiu daca trebuie sa cumpar numai ecranul sau trebuie sa cumpar si unitatea ca sa am navigatie. Deasemenea vreau sa stiu daca trebuie umblat prin calculatorul masinii si activat ceva sau daca trebuie schimbate cablaje. Va multumesc anticipat pentru orice raspuns si sunt recunoscator pentru orice ajutor.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.