Jump to content

Enachedc

Members
  • Posts

    20
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Brasov

Previous Fields

  • Masina
    F11 530xd

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Enachedc's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

4

Reputation

  1. Salut, Am perne Arnott de aproape 2 ani pe masina si nu am avut probleme.
  2. Si eu am pus tot arnott de vreun an si jumatate, fara probleme. Eu le-am pus la un servis auto si m-au costat vreo 800 lei/buc. Daca nu te-ai inteles cu proleasing in ploiesti poate ai mai mari sanse cu Apan la Braila.
  3. Diferenta intre interiorul tau wyktor si al colegilor e posibil sa fie de la optiunea continutului extins de piele(individual). Eu la f10 am optiunea de piele merino si este cam la fel cum ai descris tu interiorul tau.
  4. Din ce am mai citit cica sunt 2 senzori de NOX pe circuitul de adblue, unul inainte de injectarea adblue si unul dupa. Ambi sunt la acelasi pret. Poti sa ai surpriza ca dupa ce il schimbi pe unul sa iti zica ca trebuie si celalalt ca "imbatranesc" impreuna.
  5. Martorul galben de motor dispare dupa 1000 km. Eu am obs ca atunci cand apare martorul de motor nu prea mai apare eroare de adblue.
  6. Mi se pare o diferenta mult prea mare intre pretul primit de la pilkington si neoglass pentru acelasi produs. Sigur e ceva diferit sau nu au luat in calcul optiunile geamului (camere, senzori/protectie termica, etc). Aproximativ 800 lei e un parbriz pentru logan (in reprezentanta), care nu are nici un fel de tratament sau optiuni de camere/senzori.
  7. Mai sunt si cei de pe strada Scolii. La servisul la care merg de obicei, pe ei mi i-a recomandat. Am vorbit cu un domn la telefon, dar din pacate era in concediu, iar eu trebuia sa plec in concediu si nu am putut astepta prea mult. Poti incerca si acolo daca doresti o parere/oferta in plus.
  8. Te salut, Eu l-am schimbat la Neoglass pe Str. Zizinului. Al meu avea si HUD+camere si am pus de la Pilkington, cum am avut si pe original (seria 5). Cost total in jur de 2000 lei. Iesi mai ieftin cu alte marci din ce am inteles. Per total destul de multumit de treaba. Mergi pana la ei si cere o oferta, pe site mi-au facut una cu vreo 100 lei mai mare decat in magazin. Cei de la Pilkington de pe str. Tarnavei mi-au facut un pret mai mare la acelasi produs si mi-l aduceau dupa vreo saptamana ca cica nu au stoc pentru d-astea cu HUD.
  9. Eu mi-am cumparat vara trecuta modelul de la Goodyear Asym5 XL pentru 245/45/18 si sunt foarte multumit. Am prins niste ploi torentiale vara trecuta in concediu, atat pe autostrada cat si pe drumuri de munte si nu am simtit masina nici macar o clipa instabila sau ca ar face acvaplanare. Inainte am avut Conti sportcontact3 ROF si mi s-au parut foarte galagioase (foarte posibil din cauza RFT). Sper sa te ajute sa iei decizia optima.
  10. La mine cand a cazut compresorul nici nu s-a mai ridicat. El declansa, dar nu mai avea putere/presiune pentru a umfla pernele. Doar isi facea ciclul de 40-50 sec. In opinia mea e ciudat ca el iti ridica masina/umfla pernele, dar presiunea nu se pastra in ele. Poate cand au montat pernele, unul dintre racordurile care pleaca din compresor spre perna sa nu fi fost pus bine(etans).
  11. La masina sh..cum iti este "norocul". Totalul pieselor de schimb (2x perna aer(arnott)+compresor(wabco)) e undeva la 5000 lei+ manopera. Cu cele chinezesti iesi pe la jumatate din cate am inteles.
  12. Teoretic ar trebui sa mearga de mai multe ori. Eu am luat si l-am folosit o singura data pana acum. E vreo 9-10 euro
  13. Gasesti pe Ebay oameni care iti trimit codul pe baza vin-ului tau. Contra cost, bineinteles.
  14. Cam asa sta treaba cu consumul la un F11, 530D. Cam pe acolo trebuie sa fie si la tine, poate un pic mai mare.
  15. Enachedc

    Ad blue

    Te salut, Aceeasi problema am intampinat-o si eu in concediu. Mi-a aparut dintr-o data aceasta eroare (adblue incorrect fluid, urmata de service adblue system - in urma acestui mesaj a aparut check engine). Martorul de check engine o sa se stinga dupa vreo 1000 km daca nu iti mai apare eroare de incorrect fluid. Am facut cateva drumuri scurte si la turatie mai joasa si ma gandesc, in cazul meu, ca de acolo a aparut eroarea. Dupa ce am parcurs aproximativ aceasta distanta ( Austria-Croatia) la urmatoarea pornire mi-a disparut eroarea. Dupa o luna, timp in care am mai facut niste drumuri mai scurte, de Romania, mi-a aparut iar eroarea insa fara check engine. Eu o sa astept sa termin adblue -ul pe care il mai am in rezervor, aprox 5 l, si dupa o sa completez cu altul, din reprezentanta. Imi pare rau ca nu iti pot da detalii cu privire la intrebarea ta, insa poate te ajuta experienta prin care am trecut eu.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.