Jump to content

Mawrius

Members
  • Posts

    16
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Mawrius last won the day on May 12 2019

Mawrius had the most liked content!

Previous Fields

  • Masina
    BMW 318CI E46 143CP N46

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Mawrius's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

5

Reputation

  1. Și ca să fie treaba lămurită mașina aceasta nu o folosesc zi de zi (fac cam 20 km pe săptămână cu ea), dar este și un proiect în desfășurare (când o să termin ce am în cap o să fie altă mașină) Eu nu am zis că recomand ce am făcut eu, doar am spus ce am observat după anulare vvt tot având probleme cu mașina
  2. Eram sigur că o să se înceapă cu chestii de genul să cumpăr altă marcă, am o meserie destul de bună cu un salariu peste medie, cu banii băgați în motor făceam awap la 3.0 dar am zis să fac motorul ca nou, dar de fiecare dată când reparam ceva, se strica altceva, credem-mă că nu mai e rentabil, toți m-au sfătuit să scap de motor cât mai repede și să trec pe 6 cilindri, iar eu ce am făcut, am făcut și ca un test să văd cum e fără acest sistem și dacă tot nu se rezolva problemă am zis să încerce și chestia asta
  3. Mai demult am inceput un topic în care întrebam dacă mașina în cauză (2.0 n46) funcționează fără valvetronic și acum revin cu update după ce am mers și merg cu mașina fără valvetronic (motorașul este anulat) Singurul "dezavantaj" este că rămâne aprins check engine, dar sincer prefer să fie aprins și mașina să funcționeze bine decât să meargă cum mergea (nu aveam încredere în ea) În principiu mașina se poate repara dar nu mai este rentabil, oricum vreau să fac swap la 3.0 și să scap de vvt Acum părțile bune după anulare - puterea la fel (poate e efect placebo dar trage mai bine așa fără vvt) - fără trepidați (care oricum erau aleatorii) ale turației - despre consum nu pot să zic că a crescut, poate maxim 0.5 - 1 l, dar asta este și din cauză că nu mai menajez mașina și oricum insignifiant la cât consumă acest motor (mai puțin ca un focus cu motor 1.6 benzină) Mașina nu intră în limp mode cum mai ziceau unii după 2.500 - 3000 de ture când ar fi intrat în mod normal vvt, am mers cu ea cât se poate de turată pentru a testa chestia asta (nu obișnuiesc să omor mașinile, maxim 4 - 5000 ture) și nu apare absolut nimic Procesul de anulare îl știu doar teoretic (cine vrea să încerce îl pot spune),eu am lăsat mașina la mecanicul meu și el mi-a făcut-o Cam asta e povestea mea, dacă mai apare ceva postez aici, dar sper să fie rezolvată problema
  4. MĂŁ poate ajuta cineva cu o informație ĂŽn legĂŁturĂŁ cu diametru de intrare ĂŽn toba finalĂŁ ? Aș dori sĂŁ cumpĂŁr o finalĂŁ și nu știu ce diametru are țeava de intrĂŁ ĂŽn finala stock
  5. Mulțumesc pentru rĂŁspunsuri, am citit cĂŁ trebuie un tranzistor și 2 condensatori puși pe cablu, de asta nu aratĂŁ nimic pe casetofon O sĂŁ caut pe cineva care se pricepe la așa ceva in Craiova sĂŁ mĂŁ ajute
  6. Am cumpĂŁrat un player din iulie 2003, are buton mode, am cumpĂŁrat și un cablu Aux, l-am montat și surprizĂŁ, nu apare aux când apĂŁs pe mode și cu telefon conectat și fĂŁrĂŁ el Cablul e simplu, doar are conectorul ĂŁla pentru casetofon ĂŽn spate și intrare pentru jack, ĂŽn rest nimic, nu are condensatori sau alte chestii (nu mĂŁ pricep la electrice) Trebuie sĂŁ modific ceva la casetofon sĂŁ ĂŽl recunoascĂŁ, fĂŁcutĂŁ vreo setare ?
  7. Am citit pe net cĂŁ valvetronicul se poate dezactiva, iar mașina (e46 n46) funcționeazĂŁ foarte bine și fĂŁrĂŁ, fĂŁrĂŁ pierdere de putere, fĂŁrĂŁ consum suplimentar A ĂŽncercat cineva treaba asta ?
  8. Azi am mers cu mașina 50km fără probleme, am oprit-o, apoi am pornit-o iar fără problemă, iar am oprit-o, și când am pornit-o din nou s-a aprins eml-ul După ce schimb distribuția, releele albastre și solenoizii de la valvetronic revin cu vești despre mașină, apoi mă apuc de partea estetică Menționez că eml nu s-a aprins niciodată în mers
  9. Am încercat să pun poză cu mașina dar nu reușesc
  10. Asta alte probleme pânĂŁ acum nu are, ĂŽn afarĂŁ de eml-ul ĂŁsta care se tot aprinde O sĂŁ schimb pe lângĂŁ distribuție și releele pentru cĂŁ dĂŁ eroare pe ele Mașina e aurie, sonora metallic cu interior crem, singurĂŁ chestie care ĂŽi lipsește e trapa Mașina e coupe, astea am vĂŁzut cĂŁ sunt mai scumpe puțin ĂŽn general
  11. 3300 euro a costat "țeapa" După încă un tester apar fix aceleași erori când eml este aprins,dar când este stins mașina merge mult mai bine după ce am schimbat motorașul O să verifice băiatul care tot mă suportă cu testerul și firele de la ecu până la motoraș pentru că dă și eroare pe un releu și nu ajunge curent la motoraș, nu îl lasă să deschidă acolo în interior Când nu e mizeria asta de eml aprins, mașina merge impecabil, dar e foarte ciudat că e o chestie total imprevizibilă și enervantă, adică pot să opresc mașina să o pornesc și apare, sau poate să nu apară Dacă are cineva vreo idee îl rog să posteze aici
  12. Am vorbit prea devreme se pare, a apărut de 2 ori eml în bord, dar acum dacă o opresc și o las 2, 3 minute dispare Când o să schimb distribuția o să schimb și calculatorul de la valvetronic poate scap o dată de probelemă pentru că este foarte enervantă Cred că și motorașul era uzat deoarece mașina acum nu mai are pufăitul dinainte și când nu e eml aprins funcționează mult mai bine ca înainte
  13. Am rezolvat cu mașina, era motorașul de la valvetronic Mașina acum funcționeazĂŁ foarte bine UrmeazĂŁ sĂŁ schimb distribuția deoarece ĂŽntinzĂŁtorul lanțului este uzat, iar lanțul este "moale" Cine are nevoie de ĂŽndrumare ĂŽn Craiova, sĂŁ ĂŽmi trimitĂŁ pm
  14. Nu am încercat treaba asta, e cumva deasupra de vanos ? Azi e a2a zi de când o am Ideea e că pe tester când apare eroarea și eml e aprins nu se șterge, practic nu poate comunica cu motorașul Băiatul cu testerul a verificat absolut tot, nu are altă problemă, singura chestie care nu a putut să o verifice au fost unghiurile de deschidere pentru vanos Încă o chestie mașina are un sunet gen cum sunt parfumurile ălea glade pe baterii când elimină parfumul, un pufăit așa, dar nu face continuu
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.