Jump to content

savamadalinmihai

Members
  • Posts

    15
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW E87 118D, M-Sport

savamadalinmihai's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salut @All. Nu e normal, pentru cĂŁ au un motor IDENTIC. ) Ar fi normal sĂŁ meargĂŁ fix la fel. E efectiv identic. MĂŁ refer la cât de fin merge motorul. Ăn mers/staționar. Nu la acusticĂŁ. Mașina are ~193.000Km. Am schimbat distribuția (e N47, o are ĂŽn spate) de maxim 10.000 de km. Și chiar dupĂŁ asta mergea mult mai fin decât acum motorul. Un test de retur al injectoarelor nu am fĂŁcut ĂŽncĂŁ. O sĂŁ merg la un mecanic sĂŁ facĂŁ. Test de compresie la fel, nu am fĂŁcut, nu știu cine face. Am citit azi valorile injectoarelor cu ISTA și sunt așa: Cylinder 1:-0,8|0.0 Cylinder 2:-0.8|0.0 Cylinder 3:0.0|0.8 Cylinder 4:0.0|0.3 Voi schimba cât de repede și filtrul de motorinĂŁ, desigur. Revin cu update când fac asta.
  2. Face destul de urât. Chestia e că toate componentele de la kit-ul de ambreiaj pe care le-am schimbat au fost noi. De LUK erau fabricate cele originale și LUK am pus și eu acum, kit-ul complet. Ordinea reparațiilor a fost: kit volant + ambreiaj și abia după distribuția. Când am schimbat volant + ambreiaj, totul a fost ok. Abia la ceva timp după ce s-a schimbat distribuția și a dat mecanicul cutia jos din nou au început sunetele. Deci eu zic că e de la ceva instalat aiurea. Desigur că atunci când am fost la mecanic mi-a zis că nu, sigur tot e ok. A fost clar ultima mea vizită la mecanicul respectiv.
  3. Mulțumesc, Magnusy. MĂŁ ĂŽntreb dacĂŁ pot defecta grav ceva dacĂŁ mai merg așa un pic de timp pânĂŁ mai pun ceva bani deoparte pentru asta (organizatul nunții consumĂŁ tot bugetul )).
  4. Mersi, Coscho. Voi ĂŽncerca. Observ cĂŁ e destul de deranjant pentru participanții la trafic și le-am dat cât de jos am putut dar nu mai vĂŁd nici eu nimic dupĂŁ.
  5. Am pĂŁțit aproximativ ceva asemĂŁnĂŁtor, la 118D. Am avut un senzor de temperaturĂŁ (cel care intrĂŁ ĂŽn chiulasĂŁ) defect și credea cĂŁ se supraĂŽncĂŁlzește motorul și ĂŽl oprea. Poți vedea dacĂŁ e defect sau un dacĂŁ intri ĂŽn meniul secret al mașinii. DacĂŁ senzorul e defect, o sĂŁ oscileze ĂŽncontinuu. De asemenea, auzi vreun sunet de la pompa de motorinĂŁ?
  6. Nu știu ce sĂŁ zic. Pe de o parte nu aș pune dar nici nu aș cheltui 1000+ lei pe alte faruri... :/
  7. Am uitat sĂŁ menționez cĂŁ mașina a trecut cu brio RAR și nu am avut nici o mențiune despre faruri(nici nu știam de ele la vremea respectivĂŁ), dar vĂŁd clar pe pereți și pe mașinile din fața mea cĂŁ farurile mele NU BAT CORECT.
  8. Salutare. Anul trecut am cumpĂŁrat cu ĂŽncredere un E87 118D, de la un prieten al reputabilului(din câte auzisem) mecanic de BMW din Cluj, numit Otto. Mașina a fost importatĂŁ din Italia, dar prietenul ĂŁsta sigur e un samsar mare de tot, pentru cĂŁ eu sunt 100% sigur cĂŁ am faruri care bat cum bat cele de UK (\___\___) și nu (___/___/) cum ar trebui sĂŁ batĂŁ ĂŽn România. Nu am observat asta decât târziu dupĂŁ ce am cumpĂŁrat mașina dar cred cĂŁ e destul de deranjant pentru ceilalți participanți la trafic. Pot sĂŁ reglez farurile cumva? Sunt faruri simple, fĂŁrĂŁ lupĂŁ sau Xenon. Sau trebuie sĂŁ cumpĂŁr faruri din dezmembrĂŁri(care majoritatea sunt tot de UK)... Aș vrea sĂŁ știu prima datĂŁ dacĂŁ pot schimba sticla sau ceva mai ieftin deoarece o pereche de faruri nu sunt ieftine.
  9. Știu cĂŁ ai rezolvat problema, dar pe viitor, dacĂŁ mai dai de ea, sĂŁ te uiți la ce e deasupra modulului. Plasticul acela negru, trebuie dat jos. Ăn spatele lui sunt niște ''jaluzele'' din cauciuc care uneori rĂŁmân blocate pe deschis (se lipește una de alta) și de asta intrĂŁ apĂŁ. DacĂŁ nu le poți spĂŁla și face sĂŁ cadĂŁ la loc cum trebuie, poți face o gaurĂŁ sub modulul PDC, ĂŽn plastic, pe unde sĂŁ se scurgĂŁ apa.
  10. Salutare, forum. Am de aproximativ un an, un BMW 118D N47 de 105kw/143cp, din 2007, 194.000km (cred/sper )), la care am 3 probleme. Menționez că am schimbat distribuția de maxim 10.000km, originală, volant+ambreiaj noi, LUK, tot atunci. Problemele sunt următoarele: 1 - motorul nu merge suficient de fin. Cel puțin nu la fel de fin ca la 320D-ul cumnatului meu, care are mai mulți km. E o chestie de simț, nu o pot descrie exact, dar 100% nu merge cum ar trebui. 2 - în viraje puternice, se aude un sunet, ca și un scârțâit dar cu o tonalitate mai groasă. Vine de sub ușa dreaptă de undeva. Doar în curbele mai mari și doar când schimb direcția (curbă puternică spre stânga sau spre dreapta). 3 - la frâna de motor, am un sunet foarte puternic, ca de metal pe metal, de zgârietură, care vine din zona cutiei de viteze și care scade în intensitate deodată cu turațiile. Despre el mecanicul spune că e de la bord, dar mecanicul meu e incompetent din câte văd, deoarece i-am zis că pot uneori să recreez sunetul dacă accelerez puternic cu ambreiajul apăsat. Pentru a diagnostica punctul 1, recent am intrat în posesia ISTA+ și am făcut o măsurătoare a valorilor injectoarelor. Valorile erau foarte mici, din ce mi se pare mie (0.9 dacă nu mă înșel era cea mai mare valoare și erau toate asemănătoare). Mi-e ciudă că nu am notat dar dacă aveți nevoie exact de numere, pot testa iar mâine. Am făcut asta deoarece mi se pare că la pornirea la rece motorul merge foarte zdruncinat câteva secunde și scoate fum alb. Menționez că am înlocuit bujiile incandescente (și releul) dar una dintre bujii nu a intrat de tot la loc și una din cele vechi s-a rupt și nu a ieșit, dar funcționează și nu am erori pentru ele, motorul trage foarte bine. Am curățat acum o lună galeria de admisie (era inacceptabil de murdară și plină de depuneri) și am simțit îmbunătățiri dar tot mi se pare că motorul nu merge chiar cum ar trebui de fin. Acum, întrebările mele, pentru problema 1, sunt: - poate faptul că motorul meu nu merge suficient de rotund să fie din cauza bujiei care nu a intrat suficient de bine la loc/a celei care s-a rupt înăuntru? - se poate ca un filtru de motorină înfundat să cauzeze un motor care nu merge super rotund? La altceva nu mă pot gândi... Poate aveți sugestii? La fel și pentru celelalte probleme... Apropo, știu că este multă informație aici, dar am preferat să fac un singur thread, ca să fie toată informația aici, deoarece poate ajută la diagnosticat.
  11. Salutare. Revin cu un update. Am fĂŁcut o reinstalare a INPA (am gĂŁsit altĂŁ versiune standalone, 4.08.22). Ce am omis ĂŽn prima și nu am omis ĂŽn a doua a fost JAVA și un vcredist pe care nu m-a lĂŁsat sĂŁ ĂŽl instalez la prima (credeam cĂŁ ĂŽl am deja instalat dar din alt motiv nu m-a lĂŁsat sĂŁ ĂŽl instalez). Am urmat toți pașii din ghid și a totul merge ok.
  12. Am fost pânĂŁ la mașinĂŁ sĂŁ caut erorile. Sunt urmĂŁtoarele: 1) A technical fault occurred during loading of the file 'ABL_GES_AF6100_CASPAWUP.dll'. Close ISTA and carry out a repair installation using the ISTA Launcher. If that is not successful, report the fault to Technical Support. 2) A technical fault occurred during loading of the file 'ABL_GES_FFM_1365_D7.dll'. Close ISTA and carry out a repair installation using the ISTA Launcher. If that is not successful, report the fault to Technical Support. 3) A technical fault occurred during loading of the file 'ABL_GES_AS1214_N47_CHECK.dll'. Close ISTA and carry out a repair installation using the ISTA Launcher. If that is not successful, report the fault to Technical Support. Și ĂŽn INPA vĂŁd cĂŁ nu reușesc sĂŁ fac prea multe. Pe COM9 ĂŽmi vede cablul și apare IGNITION ON, dar la fel, primesc eroarea "no response from module". SĂŁ fie oare versiunea mea de EDIABAS? Am instalat versiunea Patched (care era ĂŽn torrentul de aici e pe bmwclub.ro), alĂŁturi de ISTA.
  13. Salut, Alexandru. Mersi de răspuns. Mă conectez cu "Operations -> New -> Read out vehicle data -> Complete identification." Dar chiar și acolo primesc eroare pentru ceva fișier ABL și vreo 2 .dll-uri. Mă întrece problema asta. Am urmat ghidul, pas cu pas dar sigur ceva fac greșit.
  14. Salutare. E primul meu post pe forum, bine v-am gĂŁsit! Am nevoie de puțin ajutor și sigur cineva s-a mai bĂŁtut de problema asta: Am achiziționat un cablu K+Dcan cu USB (cel fĂŁrĂŁ switch) și am instalat ISTA+ 4.06.22. Am urmat toți pașii din ghidul de aici de pe forum și am reușit cu succes sĂŁ ĂŽmi șterg erorile de la airbag și centurĂŁ (am demontat scaunele fĂŁrĂŁ sĂŁ dau jos bateria chiar dacĂŁ citisem deja cĂŁ o sĂŁ aparĂŁ luminițele ĂŽn bord. nu știu ce a fost ĂŽn capul meu). Problema pe care o am eu e cĂŁ nu mi se pare cĂŁ ISTA+ ĂŽmi citește toate modulele corect și primesc ceva erori (unable to load ABL...) și nu reușesc sĂŁ execut multe din funcții, cum ar fi smooth running test, etc, pentru cĂŁ apar transparente. Am fĂŁcut oare eu ceva greșit? Sau cablul meu nu e bun? Mașina e un e87 LCI (2007), 118D (N47).
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.