Salutare tuturor, hai ca am citit zeci de pagini si inca nu sunt edificat asupra modalitatii de diagnosticare a unei distributii cu probleme. Toata lumea zice de sunete de lant, am avut 2 bucati 525 F11 pana acum, una luata la 90k si cea curenta la 158k. Ambele au manifesta sunet de lant, cea luata la 90k am vandut-o cand avea 105k. La ambele am facut o diagnoza la distributie asa: - se demonteaza intinzatorul original - se monteaza un dispozitiv ca un surub, arata similar cu cel original, are capul gaurit prin care se poate vedea cursa intinzatorului original. - se face o poza montat si vezi cat de mult se deplaseaza pistonasul din interior. - in functie de asta vezi care e uzura intinzatorului. Pe ambele masini mi s-a facut diagnoza, am inteles ca asta se face si la dealer. Mecanicul mi-a zis ca e 100% sigura verificare, lucreaza de 20 ani numai pe BMW si nu a dat gres cu asta niciodata. Nu stiu daca ati inteles procedura, poate descrierea mea nu e 100% clara. Verificarea costa 200-300 lei si dureaza 1-2 ore, nu 3500 lei cat o distributie. Deci din punctul meu de vedere zgomotul de lant e de multe ori irelevant si nu ar trebui sa fie principalul simptom pentru o distributie uzata. Ziceti si voi daca aveti alte argumente.