Jump to content

Denissss

Members
  • Posts

    27
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    320 xdrive 2010

Denissss's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-3

Reputation

  1. Denissss

    Egr e90

    Am fost la service și mi s a zis ca problema e bateria , am dat comanda de baterie plus o garnitura culbutori si set garnitura admisie pentru ca era un pic de ulei la motor si am vrut și o curĂŁțare de admisie Pe tester a avut vro 2 3 erori doar pe partea electrica si mi a zis ca erorile sunt de la baterie si trebuie schimbata, in rest pe motor mai nimic
  2. Denissss

    Egr e90

    Acum când am pornit masina , a luat o din prima , dar nu mi mai funcționeazĂŁ nici un buton iar farurile (poziție scurta) au rĂŁmas aprinse , nu mai pot sa le sting și nici nu se mai ĂŽnchide masina. Ce ĂŽnseamnĂŁ toate astea ca ĂŽnnebunesc?
  3. Denissss

    Egr e90

    https://m.autopieseonline24.ro/delphi/13817213 asta este senzorul? Problema e ca nu am martori aprinși nimic, acum vro doua sĂŁptĂŁmâni mi s a aprins Check engine ul acela mic , doar vro 5 minute și s a stins , iar când masina da sa se opreascĂŁ se simte un miros puternic de gaze inauntru. Senzorul acela sa fie problema?
  4. Denissss

    Egr e90

    Salut , acum ceva timp mi s a aprins Chuck engine ul , masina nu trĂŁgea cum trebuie pana la 2000 de ture unde ĂŽntra turbina și ĂŽși revenea. Am fost la mecanic unde a pus o pe tester și a avut eroare pe egr. Am vrut sa l schimb doar ca mecanicul respectiv a zis ca n are rost și ca trebuie doar curĂŁțat. Masina a mers ok vro 1 luna 2 , dupĂŁ care masina a ĂŽnceput sa aibĂŁ aceleași simptome ,doar ca de data asta masina nu se mai tura deloc și se oprea motorul ĂŽn mers (cutie automata). Am fost din nou la mecanic , pusa pe tester și erorile au fost tot pe egr și ĂŽn plus pe clapeta de accelerație și debitmetru; clapeta și debitmetrul le am schimbat insa egr ul nu ptr ca mecanicul a zis ca nu este nevoie , trebuie doar curĂŁțat. Acum dupĂŁ o luna de atunci, timp ĂŽn care tot a continuat sa se opreascĂŁ ĂŽn mers din când ĂŽn când ( am mers cu ea asa la recomandarea mecanicului sa vedem cum se comporta) masina nu mai pornește deloc. Azi de dimineata am dat cheie , a pornit și imediat s a oprit și nu a mai luat o deloc. Acum, mecanicul zice ca tot n ar fi egr , ĂŽnsĂŁ eu sunt destul de hotĂŁrât sa l schimb. Ar trebui sa l schimb sau sa fie altceva ?(masina nu prezintĂŁ nici o eroare pe tester, uneori arata egr uneori nu, ĂŽn rest nimic ) PS:masina este un e90 n47 177hp xdrive
  5. Denissss

    Xdrive

    Pai am vrut doar sa,curat egr ul si m am gandit ca nu e cn stie ce lucrarea , d aia m am si dus la un service oarecare , problema la mn a fost ca pana n 2500 ture masina pur si simplu nu accelera statea pe loc practic , am pus o pe tester si mi a dat 2 erori , una la egr si 54c6( eroare pe cutia de transfer , unde el a insistat ca este cutia de viteze si nu cea de transfer desi i am aratat eroarea pe net) iar cand am plecat de la el mi a murit motorul , am fost am pus o din nou pe tester unde a dat iar eroare la egr si de data asta si la debitmetru . Maine o sa schimb si debitmetru iar daca problema tot persista inseamna ca are dreptate( ceva este neregula la cutie ). Daca ati mai intalnit asa cv parerile voastre sunt binevenit PS: acel seria 3 vechi nu avea xdrive ( el a zis ca daca dezactivez dtc ul ar trebui sa faca mai rau burnout ca acel seria 3 vechi , d aici si postul)
  6. Denissss

    Xdrive

    E90 320 177hp n47 ala // am fost ieri la un mecanic pentru o curatare de egr , iar cand am plecat d acolo mi a murit motorul(masina fiind automata m am c am speriat) , iar domnul mecanic a zis ca sunt ceva discuri din cutie si ca e cutia dusa ( si ca sa mi arate a incercat sa faca burnout cu ea si nu a reusit ) . A zis ca masina nu trage deloc si ca n are putere // a luat un seria 3 mai vechi de 143 de cai parca si mi a aratat diferenta(la acesta a reusit sa faca burnout
  7. Denissss

    Xdrive

    Este posibil sa faci burnout pe o masina,cu xdrive? Daca scoti dtc u se poate?
  8. Salut, am un 320d 177cp xdrive cel cu n47 , iar de cateva zile cand pornesc masina la rece mi se aprinde check engine ul iar turbina nu mai intra , masina merge normal se tureaza normal (mai greu ) dar fara turbina , asta timp de 10 20 de minute pana se incalzeste motorul iar apoi isi revine ( check engine ul dispare iar turbina intra normal ) . Luni am s o duc la service dar pana atunci are cnv vro idee?
  9. Eu cred ca n ai nimerit mecanicu care trebuie )) mie mi le a schimbat in 10 min
  10. Multumesc la fel , eu am de gand s o tin 2 ani pana mai strang ceva bani o s o vand si pun diferenta ptr ceva mai nou gen 2014 2015 doar ca as vrea seria 5 de data asta
  11. Multumesc frumos , acel ulei si acele filtre am sa le pun , iar acel oring l am cumparat deja si a costat 80 de lei , astazi l am luat
  12. Masina este adusa din italia , a avut un singur proprietar in afara de mn , acei 139000 km mie mi se par acceptabili(daca nu vedeam km ziceam ca are undeva in jur de 200000) ptr ca totusi manerul este destul de deteriorat iar pe volan s a dezlipit un pic acel colant sau ce este de la butoane si pe cutia de viteze la fel. Iar acei 7500 , am dat acesti bani pentru tractiunea integrala si cutia automatĂŁ in detrimentul unor dotari (masina n are navigație) . Masina mecanic in afara acelor bucse ( am preferat sa schimb bascula cu totul ) nu are nici o problema (dusa la service) . Tocmai ptr acest lucru si ptr ca masina nu parea pregatita de vanzare am preferat sa platesc un pic mai mult pe ea , doar ca eu zic ca m am pacalit cu 1000 euro . Da na, e ok fiind prima masina , data viitoare o sa fiu mai pregatit. Pretul unei masini ca a mea cu acei km pe mobile.de este undeva intre 6000 si 8000 euro , deci cam p acolo
  13. Salut , nu stiu daca se mai practica dar as vrea sa mi prezint masina (este prima mea masina si sincer nu prea ma pricep deloc , de aceea as avea nevoie si de opiniile voastre) Recent am cumparat un seria 3 e90 lci n47 de 177 hp cu tractiune 4x4 cutie automata din 12.2009, iar deocamdata am schimbat doar parbrizul (580 lei) basculele (700 lei) si ambele becuri bixenon ( 600 lei philips d1s). Masina are 139000 km (eu zic ca reali dupa cum se prezinta interiorul )) nu avea cartea service iar cel de la care am luat o n a stiut sa mi spuna daca a fost ceva schimbat la ea (cea mai mare problemĂŁ a mea). Mai am de schimbat manerul dreapta pasager , casetofonul ptr ca mai tare se de in stanga si mai incet in dreapta ) (deci invers) iar undeva pe scutul de la roata din dreapta am ceva ulei ( am inteles ca uleiul acela ar fi de la furtunul care intra in intercooler de la turbina ) si schimbul de ulei . Uleiul de la intercooler si schimbil de ulei le voi face saptamana aceasta( daca se poate sa mi recomandati ulei si filtre) . Am plĂŁtit pe masina suma de 7500euro ( am inteles dupa ca un pic cam mult ) dar na , asta e ) Orice sfat este bine venit , si astept parerile voastre .
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.