Jump to content

Alexandru97

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 123D

Alexandru97's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Am rezolvat problema prin curĂŁțare clapeta de acceleratie si recalibrare senzor presiune rampa.
  2. Cat ulei intra in cutia de viteze la un BMW 123d ??
  3. Nici nu sta check-ul aprins...voiam doar sa stiu daca a mai intalnit cineva problema asta. Sa stiu la ce costuri ma astept
  4. Imi face asa mereu. Nu conteazĂŁ dacĂŁ e rece sau cald motorul. Primele semne au fost oscilatiile la relanti. DupĂŁ care s-a intamplat de nu a mai pornit masina. Ăntr-un sfarsit a pornit ea mai chinuitĂŁ dar tot oscileazĂŁ la relanti.
  5. Imi face asa mereu. Nu conteazĂŁ dacĂŁ e rece sau cald motorul
  6. Detin un BMW 123D 204cp biturbo din 2008 Primele semne că apar ceva probleme cu masina au fost oscilatiile la relanti. Am tot mers cu masina asa iar plaja de oscilatii a tot crescut pana in momentul in care ieri cand am vrut să pornesc masina, cand am apăsat pe start/stop s-a turat pana la 400 si se chinuia să pornească, după câteva secunde a ajuns pe la 600 de turatii, iar dupa s-a oprit motorul. Am mai incercat de cateva ori si la fel a facut. Parca nu reușea să se alimenteze. Am lăsat masina asa vreo 10 15minute si pana la urma a pornit dar la relanti tot oscila ( intre 600 - 1000 turatii). Dacă accelerez masina putin mai tare si dau drumu la accelerație, motorul ajunge la relanti si scade pana se oprește masina de tot. Ca sa înțelegi mai bine fenomenul, uitati-va la video. Cum făcea acum o saptamana sau doua: cum face acum masina:
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.