Salut și bine v-am gĂŁsit! De curând am achiziționat un BMW E90 320D N47A 177hp cu distribuția schimbatĂŁ ĂŽn 2017 - cca 25.000km. Motorul e foarte zgomotos ĂŽnsĂŁ și dupĂŁ foarte multe vizite la mecanici de cartier care au ĂŽncercat sĂŁ mĂŁ convingĂŁ cĂŁ trebuie schimbatĂŁ din nou distribuția, astĂŁzi am mers la un service specializat ĂŽn BMW-uri unde mi s-a spus cĂŁ zgomotul se datoreazĂŁ axurilor balansoare. Pe lângĂŁ problema zgomtului, mașina scoate foarte mult fum la pornire (are filtru de particule anulat fizic, nu știu dacĂŁ și pe partea de soft) și nu trage pentru cei 177 de cai (pânĂŁ la 2500-3000 rpm se simte ca un motor de 80-90 de cai). BĂŁieții de la service au identificat urmĂŁtoarele probleme: kitt accesorii, capac culbutori pierderi ulei, semering cautator c.v,flansa cardan la cutie și la grup, garnituri baterie filtru ulei, oringuri turbina, defect actuator turbinĂŁ, defect ventil egr, releu bujii defecte. Ăn urma verificĂŁrilor, mi-au sugerat sĂŁ vând mașina, motivând cĂŁ reparația ar fi prea costisitoare și ĂŽn plus axurile balansoare nu pot fi schimbate. Sunt de pĂŁrere cĂŁ o a doua opinie este ĂŽntotdeauna bine venitĂŁ, de aceea vĂŁ ĂŽntreb: voi ce ați face?