Jump to content

Sebmw

Members
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW E46 coupe

Sebmw's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Revin cu update 2.04.2019 Am mers cu masina mai tare pe centura cateva zile si am observat ca si-a recapatat din putere. La rece tot tinde sa mearga prost dar dupa ce se incalzeste bine, revine puterea jos. De asemenea nu mai primesc nici o eroare...e cam ciudat. In fine, oricum mi am comandat kit de pe ebay si voi face vanosul. Multumesc tuturor pt raspunsuri, cred ca putem inchide acest post. O zi fara probleme!
  2. O sa fac vanosul, nu am de ales. Sper sa fie suficiente garniturile pe care le dau in kitul asta : https://www.olx.ro/oferta/kit-reparatie-garnituri-dublu-vanos-bmw-m52-m54-e46-e39-e60-e36-e38-IDanTQt.html#1063e79e24 , pentru ca din cate observ sunt mult mai multe : https://www.ebay.co.uk/itm/FOR-BMW-DOUBLE-TWIN-DUAL-VANOS-SEALS-REPAIR-SET-KIT-M52-M54-M56-WITH-GASKETS/323530773198?epid=6025443511&hash=item4b53efd2ce:g:DhgAAOSw8-lb3HeY.
  3. Mersi din nou pt raspunsuri O sa incerc mai intai sa scot mufa de la solenoid sa vad cum se comporta. Daca e la fel comportamentul, sunt clar gata vanosurile. Voi cauta un kit cat mai complet cu toate garniturile si saibele pentru joc, si o sa fac treaba asta singur. Sper sa nu fie nevoie de cale pentru procedura, dar ma indoiesc, ar trebuii sa iasa vanosul separat fara probleme. Oricum ramane inca optiunea de a inlocuii senzorul de la axa de pe admisie cu unul original si de a curata MAF-ul (am auzit ca e problema comuna). Daca toate acestea nu au efect, aplic prima procedura. Mersi frumos
  4. Multumesc pentru raspuns Ideea este ca nu pot intelege cum s-a putut degrada atat de mult. Intr-adevar uzura si degradare nu sunt aceeasi chestie, m-am exprimat gresit. Masina isi revenea dupa ce stergeam eroarea de pe senzorul de pozitie de la axa cu came de pe admisie. Dupa ce a stat, chestia asta nu mai rezolva problema. Ideea este ca acele simeringuri de la vanos ma gandesc ca nu aveau cum sa se autodistruga stand. Simptomele se atenueaza in timp ce motorul se incalzeste, teoretic uleiul cand e rece ar trebuii sa "etanseze" mai bine anumite scapari care ar putea fii in corpul vanos-urilor. La cald scaparile ar trebuii sa fie mai mari. Ceea ce nu imi explic este faptul ca inainte sa stea, o simpla stergere de eroare modifica tot comportamentul masinii, iar acum e degeaba. Ma gandeam sa schimb senzorul de pozitie de pe axa la admisie cu unul original. Cu toate ca masina mergea si cu eroarea aceea foarte ok. Ramane si vanosul un factor important, cu toate ca repet: masina era capabila sa traga foarte ok si inainte de a sta. Mersi
  5. Salut, Intampin o problema la masina mea: E46 320ci 150 cp (m52b20TUB) - 1999. In iarna anului trecut masina a inceput sa aiba probleme de putere sub 4000rpm, dar dupa ce stergeam erorile folosind un dongle cu bluetooth isi revenea si mergea foarte bine. Am avut eroare pe un senzor de pozitie la axa cu came de pe admisie pe care l-am schimbat cu unul ERA, dar eroarea nu a disparut. Dupa un timp am tot avut probleme cu puterea sub 4000rpm si tot resetam eroarea si era apoi ok. Masina a stat timp de 2 saptamani si dupa aceea a inceput sa porneasca foarte greu, si la cald si la rece. Am schimbat intre timp senzorul de pozitie de pe axa cu came la evacuare, ca sa fiu sigur si 2 sonde lambda din cele 4, una am taiat-o si nu am reusit sa o scot. Am lasat masina asa o luna si am incercat dupa sa o pornesc (cu o luna inainte pornea) - nu mai pornea, invartea si atat. Am verificat pompa de benzina si rampa si avea benzina, dar nu dadea scanteie si benzina pe injectoare. Am dedus ca este senzorul de pe arborele cotit. L-am schimbat si acum porneste, am schimbat si ultima sonda (daca are vreo relevanta). Masina porneste greu la rece, nu am check, trage si mai rau pana in 4000rpm si devine putin mai ok cand se incalzeste. Stiu ca ar mai putea fii garniturile de la vanos, dar masina a stat foarte mult si nu prea aveau cum sa faca asa uzura, in plus nu tacane. Ca aspecte cheie: - Masina tragea, pierdea puterea, se reseta eroarea, mergea bine, acum nu mai vrea deloc - Schimbat senzori de pozitie axe cu came, arbore cotit, bujii, bobine OK, Sonde O2 noi - Masina nu trage deloc pana in 4000rpm, invarte mult, porneste greu la rece - Trage mai ok cum se incalzeste motorul Mersi!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.