Jump to content

BMS921

Contributors
  • Posts

    323
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

BMS921 last won the day on March 6

BMS921 had the most liked content!

About BMS921

Previous Fields

  • Masina
    Seria 3GT, 2.0 xDrive, 2015

Recent Profile Visitors

5176 profile views

BMS921's Achievements

Rising Star

Rising Star (9/15)

  • Very Popular Rare
  • Contributor 2023 Rare
  • Reacting Well Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Dedicated Rare

Recent Badges

188

Reputation

  1. Nu ai "tutoriale" din alea de genul "how to", in meniul mașinii? Sunt un soi de animații, la F-ul meu exista, la astea mai noi....nu știu
  2. Ai avut dreptate, am pus totul nou. Amortizoare, protecții, flanșe, șuruburi. In cei 4km făcuti de la service până acasă, am incercat sa nu ratez nicio denivelare, sunt 90% sigur că a dispărut trăncăneala. Mai testez și mâine. Am ales Sachs. Parca e altă mașină cu totul, a dispărut și senzația de barca, mai ales la frânare și curbe.
  3. Adică ai claxonat de ți-ai speriat softu' . Daca și @six in line acceptă, cred că un om cu asemenea cunoștințe pe coding, ar fi util să fie cunoscut publicului larg. @Romulus, ce zice GDPR-ul, este permis share-ul de referințe în spațiul public?
  4. Sunt șanse să fie spira întreruptă deși asta se uzează din alte motive, nu după un claxon lung. Dar simptomele descrise se potrivesc in totalitate cu o spira întreruptă. Diagnoza o să-ți ofere răspunsul.
  5. Dap, este doar că această operațiune a fost făcută de fostul proprietar acum 25k km. Mă gândesc eu așa logic și fără prea multe cunoștințe tehnice, daca după doar atâția km ar avea nevoie iar de kitul asta, teoretic, exista o alta problema daca acea trăncăneala chiar e din caseta.
  6. Tot un F34 ai și tu dacă-mi amintesc eu bine. Ți-o prăduiesc
  7. Da, doar la rece se aude. Merg 2-3km și liniște, nu mai trancane nimic. Mie așa mi se pare, doar din stânga se aude dar culmea e că cel curs e pe dreapta. M-am și lăsat pe mașina sa vad daca face balans, daca revine repede în poziție și culmea, revine mai repede pe dreapta decât pe stânga. Mno, schimb pe ambele părți și apoi vad ce naiba zgomote mai rămân O sa vad mâine, ar trebui sa mai primesc 2 oferte și mă apuc de treabă. Și fara doar și poate, că de fiecare data, o sa revin cu detalii despre rezultat. Bineînțeles marca, unde am făcut și costul lucrării.
  8. Eu prin gropi nu am dat, merg super grijuliu cu ea însă, așa cum am scris in repetate rânduri prin forum, tot aud un soi de troncaneala. Mi se pare mie că stânga față. Am fost la 4 serviceuri cu ea, nimeni nu a găsit sursa, au tras de toate fiarele posibile, efectiv nu se mișcă nimic. Singura varianta rămân flanșele/flanșa. Ce-i drept, abia se aude acea "troncaneala" și este aceeași și la același nivel de intensitate de mai bine de 2 ani. Eu vreau sa pun mașina la punct, sa fie in cea mai buna stare tehnica posibil pentru că nu vreau sa fiu înjurat de următorul proprietar. În următoarele luni sunt nevoit să o vândă, vine al 2lea bebe și nu o sa ne mai ajungă spațiul. Dar tot vreau sa o aduc in cea mai buna stare, chiar dacă urmează să mă despart de ea...
  9. As face asta, mai rămâne să găsesc un service care sa vrea sa lucreze cu piesele mele. Astea consacrate nu vor, am întrebat deja...
  10. In devizul primit am preturile defalcate, după cum urmează: Telescoape 3000 lei Flanșe 1200 lei Burdufuri 400 lei Manopera 900 lei Mai cer o oferta ... doua...
  11. Prima oferta primita, pe OE: 2 telescoape 2 burdufuri 2 flanșe (cică așa se recomanda daca tot se umbla acolo) Manopera x2 Total: 5500 Ron Cine vrea un F34, nu au trecut decat 2 luni de când am băgat 9000 lei in ea?
  12. Multam fain. Da, vad că este o idee mai scump dar tot e la jumătate de preț în comparație cu OE . Mai rămâne să găsesc un service bun la care sa merg și care, presupun, să poată face și o geometrie după. Serviceurile la care merg in mod normal nu lucrează decât cu OE si nu vor accepta AM... Îți dai seama că ce văd și eu că e terminat, o sa schimb. Mă gândeam la accesoriile care nu se vad, daca o mai fi ceva pe acolo Și da, nici nu se pune problema sa schimb doar unul. Daca trebuie ambele, ambele se schimba. Tot ce mă interesează e că mașina sa fie stas dpdv mecanic. Costa mai mult, mai puțin, ne-o asumăm atunci când alegem marca .
  13. Mulțumesc frumos. Da, este suspensia standard, arcurile sunt ca noi (vizual), nu sunt atinse de rugină. Pur informativ, sa știu și eu că sa nu mi se bage pe gat că trebuie schimbata și aia și ailaltă. Când se schimba telescopul, ce alte accesorii sunt obligatorii? Ceva protecții, cauciucuri antipraf, ceva pe la flanșe....habar nu am Mulțumesc!
  14. Salutare, După cum spune titlul și se vede și in poza, pare că intru la cheltuieli Mai scriam eu pe aici că aud niste troncaneli la rece și apoi, după ce merg puțin nu se mai aude nimic. Am tot fost pe la serviceuri de mi-a ieșit pe nas, nimeni nu găsea nimic. Azi am incaltat-o cu rotile de vara și l-am rugat pe mecanic să mă lase să o studiez puțin. Am găsit ce e in poza... Din câte știu eu, amortizoarele se schimba pereche. Daca merg pe original, destul de scump (ieri am platit vacanta, 8k, nu a apărut problema la momentul potrivit ) Ce ziceți, sa merg pe AM? Daca da, de care? Multam fain!
  15. Realoem, folosești ultimele 7 caractere din VIN, intri la secțiunea de retrofit și vezi ce opțiuni ai. Găsești cu ușurință toate informațiile acolo. Nu sunt sigur daca o să găsești ceva pt praguri la retrofit dar găsești la body, fara doar și poate.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.