Jump to content

BMS921

Contributors
  • Posts

    326
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

BMS921 last won the day on March 6

BMS921 had the most liked content!

About BMS921

Previous Fields

  • Masina
    Seria 3GT, 2.0 xDrive, 2015

Recent Profile Visitors

5190 profile views

BMS921's Achievements

Rising Star

Rising Star (9/15)

  • Very Popular Rare
  • Contributor 2023 Rare
  • Reacting Well Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Dedicated Rare

Recent Badges

188

Reputation

  1. Salutare, Pentru o scurtă perioadă, este normal sa stea mai ridicată. Dar întrebările sunt: - sta mai ridicată cu 2-3cm, fata de ce? - cat timp a trecut de când le-ai schimbat/cat ai mers cu mașina după schimbare? - s-au tensionat amortizoarele (după montarea lor pe mașină) când s-au strâns brațele? Te întreb pentru că săptămâna trecută le-am schimbat și eu, aceleași amortizoare, flanșe, etc doar că la un F34 și nu am avut mașina ridicată, la fel cum spui și tu, decât pt vreo 20-30km de mers. Apoi s-a așezat și e totul bine.
  2. The whole car shakes or only the steering wheel? Do you have Lane Assist with wheel vibration function? You should use a diagnosis first, I recomand ISTA.
  3. Salut, Ai dat-o de gard bine de tot. Ce ai cumpărat tu, sunt roti pt un F30... Situația este următoarea: - ce ai cumpărat, sunt foarte înguste pentru mașina ta, cel mai probabil o sa ai instabilitate ridicata. Rezultatul e că o poți pune cu rotile in sus foarte ușor - nu doar că sunt prea înguste, nici măcar circumferința nu este corectă. Rezultatul este că vor fi diferente intre ce vezi in bord că viteza afisata și cea reală. Bonus, ia-ți adio de la cutia de transfer, este doar o chestiune de timp până crapă. - daca nimerești epoleții potriviți, ia-ți adio și de la talon (ar fi mai ieftin decât cutia de transfer...) https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=XX11-EUR-06-2016-F26-BMW-X4_20dX&diagId=85_0064 Bafta! pt că ai nevoie
  4. Nu ai "tutoriale" din alea de genul "how to", in meniul mașinii? Sunt un soi de animații, la F-ul meu exista, la astea mai noi....nu știu
  5. Ai avut dreptate, am pus totul nou. Amortizoare, protecții, flanșe, șuruburi. In cei 4km făcuti de la service până acasă, am incercat sa nu ratez nicio denivelare, sunt 90% sigur că a dispărut trăncăneala. Mai testez și mâine. Am ales Sachs. Parca e altă mașină cu totul, a dispărut și senzația de barca, mai ales la frânare și curbe.
  6. Adică ai claxonat de ți-ai speriat softu' . Daca și @six in line acceptă, cred că un om cu asemenea cunoștințe pe coding, ar fi util să fie cunoscut publicului larg. @Romulus, ce zice GDPR-ul, este permis share-ul de referințe în spațiul public?
  7. Sunt șanse să fie spira întreruptă deși asta se uzează din alte motive, nu după un claxon lung. Dar simptomele descrise se potrivesc in totalitate cu o spira întreruptă. Diagnoza o să-ți ofere răspunsul.
  8. Dap, este doar că această operațiune a fost făcută de fostul proprietar acum 25k km. Mă gândesc eu așa logic și fără prea multe cunoștințe tehnice, daca după doar atâția km ar avea nevoie iar de kitul asta, teoretic, exista o alta problema daca acea trăncăneala chiar e din caseta.
  9. Tot un F34 ai și tu dacă-mi amintesc eu bine. Ți-o prăduiesc
  10. Da, doar la rece se aude. Merg 2-3km și liniște, nu mai trancane nimic. Mie așa mi se pare, doar din stânga se aude dar culmea e că cel curs e pe dreapta. M-am și lăsat pe mașina sa vad daca face balans, daca revine repede în poziție și culmea, revine mai repede pe dreapta decât pe stânga. Mno, schimb pe ambele părți și apoi vad ce naiba zgomote mai rămân O sa vad mâine, ar trebui sa mai primesc 2 oferte și mă apuc de treabă. Și fara doar și poate, că de fiecare data, o sa revin cu detalii despre rezultat. Bineînțeles marca, unde am făcut și costul lucrării.
  11. Eu prin gropi nu am dat, merg super grijuliu cu ea însă, așa cum am scris in repetate rânduri prin forum, tot aud un soi de troncaneala. Mi se pare mie că stânga față. Am fost la 4 serviceuri cu ea, nimeni nu a găsit sursa, au tras de toate fiarele posibile, efectiv nu se mișcă nimic. Singura varianta rămân flanșele/flanșa. Ce-i drept, abia se aude acea "troncaneala" și este aceeași și la același nivel de intensitate de mai bine de 2 ani. Eu vreau sa pun mașina la punct, sa fie in cea mai buna stare tehnica posibil pentru că nu vreau sa fiu înjurat de următorul proprietar. În următoarele luni sunt nevoit să o vândă, vine al 2lea bebe și nu o sa ne mai ajungă spațiul. Dar tot vreau sa o aduc in cea mai buna stare, chiar dacă urmează să mă despart de ea...
  12. As face asta, mai rămâne să găsesc un service care sa vrea sa lucreze cu piesele mele. Astea consacrate nu vor, am întrebat deja...
  13. In devizul primit am preturile defalcate, după cum urmează: Telescoape 3000 lei Flanșe 1200 lei Burdufuri 400 lei Manopera 900 lei Mai cer o oferta ... doua...
  14. Prima oferta primita, pe OE: 2 telescoape 2 burdufuri 2 flanșe (cică așa se recomanda daca tot se umbla acolo) Manopera x2 Total: 5500 Ron Cine vrea un F34, nu au trecut decat 2 luni de când am băgat 9000 lei in ea?
  15. Multam fain. Da, vad că este o idee mai scump dar tot e la jumătate de preț în comparație cu OE . Mai rămâne să găsesc un service bun la care sa merg și care, presupun, să poată face și o geometrie după. Serviceurile la care merg in mod normal nu lucrează decât cu OE si nu vor accepta AM... Îți dai seama că ce văd și eu că e terminat, o sa schimb. Mă gândeam la accesoriile care nu se vad, daca o mai fi ceva pe acolo Și da, nici nu se pune problema sa schimb doar unul. Daca trebuie ambele, ambele se schimba. Tot ce mă interesează e că mașina sa fie stas dpdv mecanic. Costa mai mult, mai puțin, ne-o asumăm atunci când alegem marca .
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.