Jump to content

daniellu

Members
  • Posts

    231
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

daniellu last won the day on May 1 2023

daniellu had the most liked content!

Previous Fields

  • Masina
    BMW E91 M47

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

daniellu's Achievements

Enthusiast

Enthusiast (6/15)

  • Very Popular Rare
  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Dedicated Rare

Recent Badges

53

Reputation

  1. daniellu

    L5e

    https://www.drpciv-romania.ro/Code/Applications/web/index.cgi?action=categoriipermis
  2. Posibil cineva inainte sa fi schimbat suportii motor. Montat altii de calitate indoielnica si rezultatele ni le povestesti acum ,pe forum.
  3. Ai incercat o reinitializare ? Vezi pe Youtube. Daca nu da randament vezi in portbagaj in stanga spate sub podea ca ai un imbus, despre utilizarea lui la inchiderea trapei tot pe Yutube tutorial. Nu are rost sa umbli acum, este frig si plasticurile cedeaza. Dupa ce da caldura am vazut ca este un baiat la Constanta care se ocupe de reparatii trape si intretinere a acestora. O plimbare la mare....
  4. Interesanta motorizarea de 1.9 pe masina ta, esti primul pe care-l aud ca daca pleaca pentru o perioada mai lunga sa scoata antigelul din motor. Mai mare greseala nici nu se putea face, ai accentuat procesul de oxidare. Din cauza asta sau pentru ca a inghetat apa prin motor (nu ai precizat cate ore sau zile a stat cu apa la temperatura ambianta de -5) s-a dus termoflotul. E o piesa fina si sensibila la inghet. A fost un raspuns fara mistouri.
  5. Vezi ca nu ai masa ! Deci, de proba, da-i un minus de pe caroserie. Provizoriu, daca faci treaba buna e ramane definitiv. Am avut aceeasi problema, fir de minus intrerupt in manson.
  6. Spune-ne ce ai facut pana acum pentru a rezolva problema !
  7. Schimba si cablul de alimentare al releului !
  8. Vrei sa ghicim motorizarea si anul ? Eu zic N47, 2010. Ceilalti, ce ziceti ? V-ati luat o masina veche si cine stie cat de bine intretinuta pana acum. Daca la 5000 km ii pui juma' de litru de ulei nu-i chiar grav. De antigel,..., o fi racitorul.
  9. Ai ajuns la mecanic dupa ceva alerte apropos de presiunea de ulei ?
  10. Ar fi trebuit mers la cineva cu tester dedicat Bmw si cunostinte de utilizare a acestuia pentru inregistrarea bateriei noi, dupa inlocuire. Chiar daca ai pus baterie identica cea veche avea alti parametri de incarcare.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.