Jump to content

N43B20

Members
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 318i N43B20

N43B20's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Este notat pe injector, sunt ultimele doua cifre din codul de piesa, dupĂŁ cratima. Practic indexul reprezinta versiunea de piesa. Ce motor ai? Daca e N43, ultima versiune e 11. Aproape sigur e o problema ori la bobine ori la injectoare. Știi ca trebuie codat injectorul, nu?
  2. Salut. Pune bujii originale (neapĂŁrat) sau NGK. noul injector de index are? (ultimele doua cifre de la codul de piesa) De unde ești?
  3. Inca nu am schimbat uleiul. Am comandat Liqui Moly 5W40. O sa fac o incercare, cu toate ca nu am sperante foarte mari. Mecanicul a facut azi un test de compresie si a iesit totul in parametrii. Nu inteleg, daca sunt segmentii de vina nu ar trebui sa fie compresia scazuta?
  4. Multumesc pentru raspuns. Revin cu vesti. Din pacate motorul consuma la fel de mult ulei ca si inainte de schimbarea simeringurilor. Saptamana viitoare o sa faca mecanicul un test de compresie. Cel mai probabil segmentii sunt dusi. Momentan o sa fac schimbul de ulei cu 5W40, insa nu ma astept sa se imbunatateasca semnificativ situatia. Din pacate nu cred ca se justifica costurile pentru o segmentare, ci poate ar fi mai bine sa schimb motorul cu totul. Probabil urmeaza sa o vand (bineinteles mentionand problemele). Viitorul proprietar poate decide care varianta este mai buna. O Duminica frumoasa tuturor!
  5. In craiova, la Dani. Am asistat la schimb,dar nu se problema sa nu fie schimbate. De când am mașinĂŁ am pus numai 5w30, doar ulei BMW. Ma gândeam sa ĂŽl schimb cu altceva. O sa fac un drum mai lung ĂŽn weekend și revin cu un rĂŁspuns. Multumesc mult!
  6. Salutare! Saptamana trecuta am luat masina de la mecanic. Au fost inlocuite simeringurile si alte garnituri (pompa vacuum, capac culbutori, circuit de racire ulei). Problema e ca inca scoate fum in cazul in care este turata puternic dupa ce sta mai mult de 10 minute la relanti. In mers nu scoate fum deloc. Am facut doar 30km de cand am luat-o, deci nu stiu cat de repede mananca uleiul. E posibil sa fie totusi probleme la Valva PCV/CCV? stiu ca nu se poate schimba separat de capacul motorului, deci ar trebui inlocuit in intregime. Are sens sa fac un schimb de ulei si sa trec pe 5w40? Va multumesc tuturor pentru eventualele raspunsuri! O zi buna!
  7. Am rasfoit topicul si am inteles cam ce ma asteapta. Pare destul de complexa toata operatiunea, insa banuiesc ca un mecanic priceput nu intampina probleme problema. Ce mi se pare important e sa aiba cale pentru a fixa distributia. Multumesc mult!
  8. Va multumesc mult pentru raspunsuri! Exista vreo posibilitate sa faca mecanicul diferenta intre probleme la simeringuri sau segmenti de ungere blocati? Banuiesc ca schimbarea simeringurilor fara a demonta chiulasa e mult mai simpla decat schimbul segmentilor de ungere, nu? Nu am absolut nicio treaba cu domeniul auto, dar sunt exagerat de curios din fire asa ca apreciez din plin discutia
  9. Salutare, Masina din titlu, in varsta de 11 ani si cu 80.000 consuma cam 1L de ulei la 1500km. Am fost la mecanic si a zis ca trebuie schimbate simeringurile de supape. E o problema frecventa si la N43? Se pot verifica? Din ce mi-a zis e o treaba destul de complicata si nu mi-as dori sa fie facuta degeaba. Masina merge bine, trage foarte bine, insa scoate fum cand e turata dupa ce a stat la relanti mai mult timp. Daca nu sunt simeringurile de vina pe unde ar putea sa mai consume ulei? Orice sfat este de ajutor! Multumesc.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.