Jump to content

iMirel94

Members
  • Posts

    59
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucharest

Previous Fields

  • Masina
    BMW M135i xDrive

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

iMirel94's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

7

Reputation

  1. Salutare, Are cineva un link cu ISTA. Vreau o varianta lifetime, din ce am inteles pana la 4.29 sunt lifetime de la 4.30 ai nevoie de un licenta. As vrea o varianta pana in 4.29. Multumesc,
  2. Cum am zis mai sus, problema dispare dupa ce scot cele 2 sigurante 52-53 care are fiecare 40A si sunt de la lumini pe schema electrica (faza scurta- faza lunga). Cu ialele inchise, am respectat procedura.
  3. Salutare!!! Am o problema cu un consumator la un BMW E87 120d 2006. Am masurat consumul cu un Multimetru si am undeva la 4A. Masina nu intra in sleep mode, am asteptat 16 minute si degeaba. Ledul de la butonul de pornire si cutia de viteze raman aprinse. Am scos sigurantele 52-53 (40A fiecare) si consumul ramane la 0.18A. Am incercat cu cate una scoasa dar nu scade sub 4A. Respectivele sigurante sunt de la lumini.Masina nu are xenon, nu are improvizatii la lumini (este masina mamei). Aveti idee de la ce ar putea fi???
  4. Eu mi-am dat o parere mai sus legat de diesel, ceilalti au continuat. Am intrebat care e procedura acolo si stiu ca cineva a schimbat in reprezentanta la recomandarea reprezentantei. Nu inteleg ce vrei sa insinuezi wtf:|...Ti se pare ca ma plang in topicul ala unde am pus o intrebare? Te-am ofensat ca am zis ca nu ma plang de 2500E? Ba fratilor, daca aveti frustrari e problema voastra. Eu incercam sa-l ajut pe baiat, ca stiu ce inseamna sa fii tanar si prost. In fine..
  5. 2500E nu cred ca e o suma dupa care sa plang. Problemele au aparut in cei 40.000 km pe care le-am rezolvat. Eu nu tin masina pana cade si apoi sa o vand sa ard lumea.
  6. Intradevar, au probleme, dar daca nu faci Stage 1-2-2+, meth injection, MHD, JB4 etc....e un motor corect si fiabil, Am vazut pe forumuri in SUA, majoritatea care au avut probleme au fost cei care au facut upgrade de putere. Cred ca marele chix a inceput mai devreme, cu S85.
  7. Verifica: 1. Turbo - tubulatura , intercooler 2.Verifica capacul de la motor - inclusiv in spatele lui cu o oglinda 3.Verifica pe langa termoflot 4.Verifica in zona fuliei 5.Verifica garnitura la baie (in caz ca ai schimbat distributia) 6.Verifica in bazinul de antigel ce culoare are Avand in vedere consumul destul de mare cred ca majoritatea verificarilor de mai sus nu prea isi au rostul. Consumul e ori din turbina, ori ai probleme la internele motorului. Daca zici ca dpf nu isi face regenerare, ce erori ai pe motor?
  8. Am facut primii 10.000 cu N55, si nu a consumat absolut nimic. Am bagat Liqui Moly 5w40, in schimb la N47 completam la 10.000 cu 100-200g .Bujiile si bobinele costa maxim 1000 lei si le schimbi o data la 80-100k daca pui calitate, Am consum de 8-8.5 la drum lung. La N47 automat cu AC pornit aveam 6.3-6.8. La ala am 6 in linie si 320cai la N47 aveam 4in linie si 184 cai. Eu zic ca nu merita...nu am DPF, nu am sunet de tractor etc. Stiu, am si eu prieteni care zic ba eu nu am avut probleme, dar aia merg 10 k in 2 ani:)).
  9. O fi fost alergat 167.000 km...in fine parerea mea e ca nu se merita diesel. Acum am N55b30 sub capota si sunt foarte multumit. Nu mai aud tractorul sub capota, nu mai stau cu delay la pedala dupa 400-500 km in Bucuresti. Consider ca la 40.000 km facuti in 1.5 ani a fost ok. Tot ce am schimbat la ea a fost schimbat pentru ca a ajuns fix la pragul specific de 200.000 unde trebuie sa schimbi discurile originale, amortizoarele fata nu erau curse sau ceva dar avea un oarecare balans. Am vandut masina fix cu pretul cu care a fost cumparata din germania, am pierdut la ea doar 2500 euro ce am bagat in ea. Oricum 70% din cei care cumpara diesel nu il cumpara pentru ca fac km il cumpara fix pt consum. In Bucuresti 7 din 10 bmw sunt diesel asa ca plm.... in fine.
  10. Fac si eu o scurta istorie a ce inseamna sa fii tanar si prost nu ca acum as fi mai intelept dupa 1 an jumatate. Am cumparat un BMW 320d E92 Lci din germania, la 167.000 km cu service la zi cu navi CIC piele napp trapa shadow line etc., un deal bun zic eu avand in vedere km si anul (2011) plus ce avea pe ea. Intr-un an jumatate am facut 40.000 km in care am bagat 12.000 ron infara de anvelope si combustibil. Am schimbat asa: 1.Distributie (N47) 2.Discuri spate 3.Placute fata-spate 4.Revizie cutie automata 5.Racitor EGR 6.Fulie,curea, role 7.Radiator (s-a spart, nu stiu de ce...) 8.Semering viborchen 9.Garnitura capac 10.Amortizoare fata, flanse, bielete antiruliu. Asta e tot ce am schimbat, bine sunt si bolnav cu capul pt ca la mine masina trebuie sa fie impecabila. Cea mai proasta decizie, infulentat si de tata ca nu iti lua benzina, varsta 25 ani...prost maxim. Acum am trecut la benzinar...bine am 10k cu el n-am bagat nimic pana acum, masina merge perfect. Norocul meu a fost ca mi-am permis avand un salariu mult peste ce era prin comm 2000 lei.
  11. Persoana despre care vorbeam cu M235i la 120.000 km i s a schimbat uleiul la reprezentanta BMW. Nu l-am intrebat daca a platit, probabil a platit dar i s a recomandat de catre reprezentanta.
  12. Cand am avut E92 Lci 2.0d, am schimbat amortizoarele fata cu Bilstein B4 standard. Dupa ce le-am schimbat masina era ca o barca, am ramas total dezamagit de ele. Mentionez ca aveam suspensie standard, jante pe 18 Rondel 0058 si anvelope fata 225/40/18.
  13. Salut, Am achizitionat de curand un M135i Xdrive cu 140.000 km. As vrea sa aflu daca a fost schimbat uleiul in cutie deoarece am inteles de la cineva care in un m235 in Germania ca i-au schimbat uleiul la 120.000km in reprezentanta. Din ce am inteles, trebuie sa merg la reprezentanta sa intreb daca a fost schimbat deoarece in iDrive nu apare asa ceva si ca trebuie neaparat la BMW. A mai facut cineva lucrul asta ? Care e procedura? Multumesc anticipat!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.