Jump to content

gigi_kent86

Members
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    E90

gigi_kent86's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Motor second am gasit la 1800 euro si nu am nici o garantie ca e ok. Inca ma mai gandesc ce sa fac cu masina .
  2. Daca o luam logic, sunt urmatoarele optiuni : 1. Sa il contactez pe Florin, sa-i explic ce s-a intamplat si sa se ofere sa repare el motorul, insa sunt sigur ca o sa ma trimita rapid la plimbare. N-am gasit pana acum service sau mecanic care sa-si asume greseala. 2. Sa il dau in judecata, am conversatiile cu el si facturile de la piese, insa implica mult timp si bani. Stim cu totii cat dureaza la noi procesele si faptul ca avocatii nu sunt chiar ieftini, plus ca e foarte greu sa gasesti unul bun. 3. Sa-mi asum greseala si sa ma dau cu capul de pereti, asa imi trebuie daca nu merg la service autorizat. Una peste alta, mi-am cam luat dauna totala, avand in vedere ca masina probabil valoreaza 5000 de euro si reparatia se duce pe la 2500, deci nu prea merita sa o repar.
  3. Salut colegi, Sa va povestesc si eu experienta mea nefasta. Cautand pe net solutii pentru consumul de ulei de la masina mea, am ajuns pe aceasta pagina si am aflat de Florin din Chitila care face schimbul de simeringuri la supape fara dat jos _chiulasa_. Il sun, fac o programare, ma duc cu piesele, se face operatiunea, toate bune si frumoase. In timpul operatiunii, Florin imi spune ca ar trebui sa schimb si distributia ca e un pic larg lantul. Comand piesele (apropos, eu folosesc doar piese originale), fac iar programare, ma duc, se face operatiunea. A doua zi observ pete de ulei pe langa capacul de la colbutori, verific suruburile si constat ca o parte din ele nu au fost stranse, zic na, nu-i problema, o fi fost omu' obosit si a uitat sa le stranga cum trebuie, in consecinta, le strang eu. La cateva saptamani distanta, mergand frumos prin oras, mi se opreste motorul, dau la cheie, nimic, moarta in papusoi. Ma duc la service, ce sa vezi, motorul blocat, nu se rotea deloc. Desfac baietii motorul si constata 4 probleme, 1 - o bucata de carpa lasata in zona supapelor la cilindrul 4, 2 - 1 bucata piston spart, 3 - 1 supapa rupta si 5 indoite, 4 - _chiulasa_ avariata. Concluzie -> distributie sarita de la punct din cauza interventiei lui Florin. Estimare cost reparatie (alezat bloc, inlocuire camasi, reparatie si rectificare _chiulasa_, schimbat pistoane, schimbat segmenti, inlocuit supape, manopera, etc.) 10300 ron. Concluzie - asa se intampla cand mergi la pomul laudat. P.S.: Nu vreau sa creez flame-uri, nu am nimic cu Florin, doar explic ce am patit ca sa nu ajunga si altii in acceasi situatie.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.