Jump to content

archangel21

Members
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    E90 din 2010, 318i, 105 kw, N43B20A

archangel21's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Ok multumesc. Am rezolvat problema prin schimbarea distributiei si a unui senzor turatie ax came. Rog frumos un moderator sa imi scoata si mie numarul de telefon din postarea de mai sus. Multumesc, Gabriel
  2. Ok multumesc Cabro. Rog frumos un moderator sa imi scoata si mie numarul de telefon din prima postare. Multumesc, Gabriel
  3. Salutare, Imi poti spune te rog cum ai rezolvat problema? Am si eu un E90 din 2010, 318i, 105 kw, benzina, cod motor N43B20A si de aproximativ o luna mi-a aparut martorul check engine aprins in bord pe culoarea galben. Masina are 65000 km. Este masina sotiei si de 4 ani sta acasa deoarece avem 2 copii mici. Mai merg eu cu ea de o ori pe saptamana la job sau la cumparaturi. Prima data a aparut cand am pornit masina la rece. Apoi am mers 10 minute cu masina. Am oprit la stop si cand am pornit, nu a mai aparut eroarea. A facut acest lucru in alte 2,3 zile dupa care martorul check engine nu a mai disparut deloc. Simptome: motorul merge la fel nu simt vreo altfel de turatie sau daca trage altfel. Am observat ca miroase foarte puternic a benzina cand pornesc masina de pe loc. Stiu ca acest lucru e normal dar inainte nu simteam nici un miros. Si consumul mixt a inceput sa creasca de la 7,8 la 11 litri in aproximattiv 2-3 luni. Modificari: Mentionez ca in urma cu aproape 2 luni am schimbat uleiul si filtrele. Am ales ulei original BMW de la autokarma. Pana acum am facut schimburile la reprezentanta. Am observat ca la inlocuirea uleiului mecanicul nu a mai pus garnitura la surubul pe unde se scurge uleiul pe motiv ca nu a avut garnitura. Am fost acum 2 saptamani cu masina la Bavaria Baneasa pentru o diagnoza. Mi-au spus initial ca le apar niste erori pe cele 2 vanos. A 2-a zi mi-au spus ca au vazut ca lantul de la distributie era slabit (largit)si l-au pus la punct. Au mers sa testeze pe DN1 dar a aparut din nou acceasi problema. Concluzia lor a fost ca ar trebui inlocuita distributia deoarece lantul este slabit. Din aceasta cauza apar erorile pe vanos. Am platit 450 lei pentru teste si tot ce au incercat ei sa faca. Imi este greu a crede ca la 65000 km ar trebui sa ii schimb distributia. Sau daca ii schimb distributia, nu as vrea sa am acceasi problema ca si tine. Imi puteti spune a rog daca un lant slabit (largit) ar explica: 1. faptul ca problema a aparut initial la pornire si apoi a ramas permanenta 2. mirosul de combustibil 3. consumul ridicat de combustibil? Orice sfat ar fi de jutor sa nu schimb distributia degeaba. Merci Gabriel 0726685021
  4. Salutare, Am si eu un E90 din 2010, 318i, 105 kw, benzina, cod motor N43B20A si de aproximativ o luna mi-a aparut martorul check engine aprins in bord pe culoarea galben. Masina are 65000 km. Este masina sotiei si de 4 ani sta acasa deoarece avem 2 copii mici. Mai merg eu cu ea de o ori pe saptamana la job sau la cumparaturi. Prima data a aparut cand am pornit masina la rece. Apoi am mers 10 minute cu masina. Am oprit la stop si cand am pornit, nu a mai aparut eroarea. A facut acest lucru in alte 2,3 zile dupa care martorul check engine nu a mai disparut deloc. Simptome: motorul merge la fel nu simt vreo altfel de turatie sau daca trage altfel. Am observat ca miroase foarte puternic a benzina cand pornesc masina de pe loc. Stiu ca acest lucru e normal dar inainte nu simteam nici un miros. Si consumul mixt a inceput sa creasca de la 7,8 la 11 litri in aproximattiv 2-3 luni. Modificari: Mentionez ca in urma cu aproape 2 luni am schimbat uleiul si filtrele. Am ales ulei original BMW de la autokarma. Pana acum am facut schimburile la reprezentanta. Am observat ca la inlocuirea uleiului mecanicul nu a mai pus garnitura la surubul pe unde se scurge uleiul pe motiv ca nu a avut garnitura. Am fost acum 2 saptamani cu masina la Bavaria Baneasa pentru o diagnoza. Mi-au spus initial ca le apar niste erori pe cele 2 vanos. A 2-a zi mi-au spus ca au vazut ca lantul de la distributie era slabit (largit)si l-au pus la punct. Au mers sa testeze pe DN1 dar a aparut din nou acceasi problema. Concluzia lor a fost ca ar trebui inlocuita distributia deoarece lantul este slabit. Din aceasta cauza apar erorile pe vanos. Am platit 450 lei pentru teste si tot ce au incercat ei sa faca. Imi este greu a crede ca la 65000 km ar trebui sa ii schimb distributia. Sau daca ii schimb distributia, nu as vrea sa am acceasi problema. Imi puteti spune a rog daca un lant slabit (largit) ar explica: 1. faptul ca problema a aparut initial la pornire si apoi a ramas permanenta 2. mirosul de combustibil 3. consumul ridicat de combustibil? Am verificat urmatorul link si as lua in calcul verificarea sondei lambda, senzorul de debit de aer sau bujiile. https://www.vezicatface.ro/articole/martorul-check-engine-ce-inseamna-si-ce-trebuie-sa-faci-cand-se-aprinde 1. Este cineva din Bucuresti dispus sa ma ajute si sa vina cu un tester sa ii faca o diagnoza? 2. Imi puteti recomanda vreun mecanic/service bun din Bucuresti? Multumesc anticipat, Gabriel 0726685021
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.