Jump to content

skvjlm

Members
  • Posts

    10
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW X3 2.0D

skvjlm's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Da, pe ISTA imi arata temperatura de 2gr pe intake. Masina isi ia panica din cand in cand si taie acceleratia, dar isi revine dupa cateva secunde. Voi incerca sa il returnez. E comandat online si din ce stiu ai timp 15 zile sa returnezi.
  2. Inteleg. Insa sunt mai curios de noul MAF, daca e defect. Masina mergea foarte bine inainte sa fie schimbat. Logic, e din cauza lui, insa sunt curios daca asta e procedura de reinvatare sau efectic e defect.
  3. Salut! Masina cu DPF curatat, cu valori ok, dar cu ceva fum negru la plecare, dupa un test pe ISTA a rezultat ca MAF-ul da valori de aer prea mari. Am cumparat unul nou, Magneti Marelli, i-am resetat valorile in ISTA, dar masina face figuri nasoale: taie acceleratia aleatoriu si dupa cateva secunde isi revine, dar uneori ramane fara putere de tot si nu isi mai revine decat dupa ce opresc si pornesc din nou motorul. Ce e interesant e ca MAF-ul nou citeste temperatura de 2gr Celsius (intake temp). Intrebarea e: e normal ca dupa adaptare sa faca figurile astea in procesul de invatare sau efectiv MAF-ul nou e defect?
  4. Am aflat in sfarsit la ce se referea "P3264 Airflow sensos" in Torque : swirl flaps. Pur si simplu au crapat la un moment dat, nu mai deschideau deloc si am primit 3 erori legate de ele pe Carly. Am cautat fara succes un mecanic in Iasi care 1. sa vrea si 2. sa fie serios cand ma programeaza si am facut singur eliminarea. Nu mai am nici o eroare, motorul si-a revenit, totul ok.
  5. Intrebare de noob: exista Ista D pentru MacOS?
  6. Si eu am aceeasi valoare si o eroare pe MAF, intermitenta. Masina nu are nici o problema, dar imi sta pe creier.
  7. Partea ciudata e ca valoare ramane constanta, nu se modifica deloc si culmea este fix valoarea minima afisata de un senzor de temperatura gaze evacuare, acesta avand range intre -40 si +800 grade. Maine imi ajunge si adaptorul Carly, pana acum aveam aplicatia cumparata de cateva zile si un cablu k-dcan de la chinezi.
  8. Am fost prin noiembrie sa verific, au zis ca e releul de bujii, l-au schimbat, au bagat iarasi diagnoza, "da boss, nu mai ai eroare" si cand am ajuns acasa, ghici ce? CEL din nou. Macar bujiile functioneaza corect de atunci, inainte dura 2-3 secunde sa se stinga filamentul chiar si cu motorul cald.
  9. BMW X3 E83 N47 2.0D 2008: comportament perfect, consum mic, relanti stabil, rotund, dar imi da cate un Check Engine uneori, rar cand e cald, des pe timp de iarna. Torque imi da P3264, Carly zice ca ar fi "Airflow Sensor", insa atat. Ce e dubios e faptul ca: Torque zice ca sonda lamda de dinainte de catalizator afiseaza -40gr celsius (CatB1S1), Carly zice senzorul de temperatura de dinainte de DPF afiseaza -40gr (P6 in imagine), dar la P5 zice ca inainte de catalizator sunt cate grade trebuie sa fie . L.as crede pe Carly pentru ca, logic, senzorul de temperatura iti da temperatura. Deci, ati intalnit problema asta? * carly zice ca DPF.ul are viata pt inca 243k km si ca se regenereaza cu succes, ultima regenerare fiind acum 7 km. *am curatat ieri MAF.ul si MAP.ul Imi sta pe creier pentru ca nu stiu daca un senzor de temperatura e defect sau diagnoza citeste un canal gol.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.