BMW X3 E83 N47 2.0D 2008: comportament perfect, consum mic, relanti stabil, rotund, dar imi da cate un Check Engine uneori, rar cand e cald, des pe timp de iarna. Torque imi da P3264, Carly zice ca ar fi "Airflow Sensor", insa atat. Ce e dubios e faptul ca: Torque zice ca sonda lamda de dinainte de catalizator afiseaza -40gr celsius (CatB1S1), Carly zice senzorul de temperatura de dinainte de DPF afiseaza -40gr (P6 in imagine), dar la P5 zice ca inainte de catalizator sunt cate grade trebuie sa fie . L.as crede pe Carly pentru ca, logic, senzorul de temperatura iti da temperatura. Deci, ati intalnit problema asta? * carly zice ca DPF.ul are viata pt inca 243k km si ca se regenereaza cu succes, ultima regenerare fiind acum 7 km. *am curatat ieri MAF.ul si MAP.ul Imi sta pe creier pentru ca nu stiu daca un senzor de temperatura e defect sau diagnoza citeste un canal gol.