Jump to content

PaulC

Members
  • Posts

    28
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    BMW 518dA F11 LCI ZF8HP

PaulC's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

-3

Reputation

  1. La asta ma gandeam si eu, ca ar proteja mai bine in timp unele componente. E suficient sa rescrie hartile, sau intreg procesul e mai laborios? Ai putea sa-l descrii putin mai detaliat te rog? Intreb pentru ca cine mi-a propus asta nu este un tuner efectiv ci se ocupa cu activare/dezactivare de software features (prin ista si alte apps), diverse reparatii pe module, update de module, etc. specializat pe marca BMW. Dupa parerea ta, la ce anume ar trebui sa fiu atent in tot procesul asta, pentru a reduce riscurile? Multumesc frumos
  2. De asta ma gandeam ca softul original de 520 ar putea fi o solutie buna
  3. Salut, @seaman: Suna mai complicat decat mi-am imaginat Nu am luat in calcul acest aspect crezand ca daca motorul ar fi la fel atunci si celelalte module ar putea fi... dar atunci n-ar mai fi fost un 518 ) Iar cand cineva mi-a propus abordarea asta trebuie sa recunosc ca m-a pus putin pe ganduri. De aceea am si deschis topicul, tocmai pentru ca mi-am dorit sa aud si parerile celor mai experimentati. @MuscleMike: Vroiam sa evit sa duc masina la un tuner. Motivatia ar fi ca m-am gandit ca acel soft original ar fi varianta cea mai sigura in timp pentru componentele masinii. Din cauza asta un stage1 nu ar fi o optiune pentru mine. Mi-ai putea recomanda un tuner bun din Cluj care m-ar putea consilia? Multumesc frumos pentru raspunsuri!
  4. Salutare, De ceva timp ma gandesc daca sa-mi resoftez F11 LCI 518d (motorizare tip B47) cu soft original de 520d. Nu ma intereseaza soft facut custom pe masina, stage 1, etc. Din cate am mai studiat si pe realoem.com si pe alte site-uri de profil, nu ar fi diferente la motor nici la sistemul de franare. Chiar si intr-un comunicat oficial BMW, se sustine acest lucru. Din aceasta cauza, ma gandesc ca ar fi o varianta mai sigura decat un custom remap. Momentan, pe masina sunt 150cp la un cuplu de 360Nm. Softul de 520d ar creste puterea la 190cp si cuplul la 400Nm. Cutia de viteze de pe masina suporta 500Nm, deci aici nu ar trebui in mod normal sa apara probleme in timp. De asta as vrea sa intreb daca printre noi sunt posesori de 518d care si-au rescris softul cu unul original BMW de 520d? In caz afirmativ, ati sesizat in timp sa fi aparut diverse probleme? Astept cu interes si parerile celor experimentati, chiar daca nu aveti exact acest tip de motor. Multumesc tuturor!
  5. Nu cred ca am dramatizat chiar atat , doar spuneam ca e mai slaba decat pe alte masini pe care le-am condus inainte, dar care erau si mai usoare. Este evident ca nu are probleme tehnice (am mentionat ca s-a efectuat test de franare la reprezentanta). Imi displace faptul ca pedala trebuie actionata tare pentru ca franarea sa fie intr-adevar eficienta. Cred ca voi merge in prima faza pe inlocuirea placutelor de frana fata, despre care cei de la reprezentata spuneau ca ar mai merge ~10k km si o verificare cu ISTA despre care mentiona @Injectoru'6 anterior Salutare, Nu are suspensie adaptiva, dar oricum, buna observatia
  6. Salut, As fi interesat si eu de harta tip Route a europei de est, pentru iDrive-ul din poza atasata. Poate face cineva share? Multumesc frumos
  7. Ok, multumesc pentru propuneri. Weekend fain tuturor!
  8. Salut, Eu unul aveam asteptari mai mari de la sistemul de franare, de aceea nu sunt in totalitate multumit. Inginerii pot fi destepti dar unele decizii se iau la nivel de business, dar asta e un alt topic. Pur si simplu este o franare greoaie, care nu iti inspira cea mai buna siguranta (deja confirmata si de alti posesori). Si cand spun asta ma refer chiar la utilizarea in oras, cu viteze de pana in 60km/h. Comparativ cu alte marci premium pe care le-am condus, mi se pare un regres din punctul asta de vedere. Anvelope premium - checked Discuri si placute OEM in stare foarte buna - checked Lichid frana (schimbat de 2 saptamani la reprezentanta + verificare ulterioara a sistemului de franare care e inclusa in pret) - checked Amortizoare in stare buna - checked Cu toate astea, ma gandesc la o imbunatatire intr-o forma sau alta. O zi faina
  9. Salutare tuturor, @ngl: Folosesc anvelope Michelin Pilot Sport 4, noi. Stilul meu de condus nu este unul agresiv (avand in vedere si puterea destul de scazuta a motorului). Apreciez sfaturile si explicatiile date si am sa iau in calcul sugestia ta de a face upgrade doar la placute. Ai o propunere in sensul asta, o anumita marca? @Myx: Ai descris foarte bine comportamentul, asa se comporta. Voi verifica compatibilitatea cu piesele M550d pe realoem. @Injectoru'6: Ai putea sa-mi dai mai multe detalii? Ma gandesc ca procedura ar trebui facuta de cineva care are si stand de verificare a sistemului de franare. Reprezentanta ar trebui sa aiba, nu? Multumesc tuturor pentru raspunsuri!
  10. Salutare, Deschid acest topic pentru a afla parearea voastra, a posesorilor de F10/F11, referitor la eficienta sistemului de franare stock de pe acest model si totodata pentru a afla ce variante ati ales atunci cand ati facut imbunatatiri la sistemul de franare. Eu sunt posesorul unui F11 LCI 518dA, nimic spectaculos din punct de vedere al performantelor motorului. Cu toate astea insa, asteptarile mele asupra unui sistem de franare foarte eficient avand in vedere gabaritul acestui model erau destul de mari. Pot spune ca nu sunt pe deplin satisfacut de sistemul de franare al masinii mele si de aceea as vrea sa incep sa adun informatii referitor la un posibil upgrade al acestuia. Pana sa achizitionez acest model de masina, am fost posesorul unui Audi A4 Avant B8 facelift, al carui sistem de franare era net superior. Stiu ca este diferenta de clasa si totodata de greutate (~200kg), insa am simtit destul de tare diferenta. Tin sa mentionez ca masina are istoric complet BMW si piesele sunt OEM. Ce variante de upgrade al sistemului de franare ati ales si de ce si cum se comporta in prezent? Multumesc
  11. Salut, Dupa un mic research pe acest forum am ajuns la concluzia ca cea mai buna varianta de a avea o versiune actualizata si totodata o harta full Europe (east + west) este utilizarea versiunii 2019-1. Are cineva varianta BMW Road Map Europe NEXT 2019-1 de harti pe care sa o pot downloada direct (aparent torrentul pus la deschiderea topicului nu mai are donatori)? Multumesc anticipat!
  12. Nu, nu era in garantie masina, insa are istoric complet BMW.
  13. Salut, Si scuze pentru raspunsul intarziat. In cazul meu nu a mai fost nevoie de nicio interventie din partea mea. Reprezentanta Cluj s-a ocupat de tot. Dupa ce au facut local constatarea, au deschis cazul tehnic catre BMW Germania, au asteptat raspunsul lor care aparent a sosit de pe o zi pe alta (probabil am fost mai norocos), iar apoi s-au apucat de treaba si masina a fost gata in cateva ore pentru ca aveau si piesele pe stoc. Cum s-a rezolvat in cazul tau (ma astept ca s-a incheiat pana acum)?
  14. Salutare, Am revenit cu update referitor la cele intamplate, cu scuzele de rigoare pentru ca o fac atat de tarziu. Intr-adevar, din cauza EGR-ului s-a spart galeria de admisie. Reprezentanta BMW Cluj a deschis un caz tehnic catre BMW Germania care a fost acceptat imediat, iar costul reparatiei care a presupus inlocuirea EGR-ului si a galeriei de admisie a fost suportat integral de producator. S-auzim numai de bine!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.