Jump to content

E30_320is

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    E30-320is

E30_320is's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. am eu...de pe un ///M din '95 cu doar 70.000km...merita vazut...este complet...nou. n-are rost sa-ti pun poza ca e nou, iti spun...exact ca in poza pusa de tine...fara comenzi. 0722.605.694
  2. nu vreau sa fiu rau absolut deloc, ci realist...sanse ZERO...va iesi non-euro garantat...a mea a fost din 7/93 si a iesit euro1...sa ne scrii pe 10 sa vedem cum a iesit...sa mai afle "lumea asta buna" de pe bmwclub.
  3. s-ar putea sa ai dreptate, cele cu vanos cred ca sunt Euro2. Am programare la RAR maine 08.08.2008 cu un 325i cabrio, din iulie 1993, motor cu vanos, cod motor 256S2. Sper sa fie Euro 2. Va spun zilele astea ce-am facut, dupa ce iese cartea. Succes tuturor. M-am intors de la RAR. Totul a mers foarte bine pt ca masina e tzipla(are doar 30.000km) iar cei de la RAR au fost impresionati de cat de bine a fost conservata. Deoarece aveam pe ea jante Alpina pe 17 si suspensie coborata, nici nu a intrat pe una din rampe(lovea dedesupt) dar pana la urma am intrat pe o rampa mai joasa. Am dat o "atentie" de 50 lei pentru ca in acte aveam jante pe 15...si asta a fost. La intrbarea "ce norma de poluare are masina", mi s-a raspuns ca vom sti sigur abia marti 12.08.2008 cand voi veni dupa acte, dar din experienta lui si dupa codul motor 256S2 exista o probabilitate de 80%-90% sa fie Euro2. Asa ca marti voi sti cu siguranta din acte si va voi spune si voua. Toate bune. Asadar, bad news...RAR-ul a stabilit ca masina este Euro1...asa ca pana nu faceti cerere la RAR sa va stabileasca norma de poluare, nu veti sti niciodata 100% din discutiile de pe forum...asta e clar. Succes.
  4. Stie cineva ce euro au motoarele din 1990 cu codul S14 in 4 cilindri montate pe E30M3 si E30 320is(M-ul Italian sau M-ul Mic). Sunt non-euro cumva?
  5. s-ar putea sa ai dreptate, cele cu vanos cred ca sunt Euro2. Am programare la RAR maine 08.08.2008 cu un 325i cabrio, din iulie 1993, motor cu vanos, cod motor 256S2. Sper sa fie Euro 2. Va spun zilele astea ce-am facut, dupa ce iese cartea. Succes tuturor. M-am intors de la RAR. Totul a mers foarte bine pt ca masina e tzipla(are doar 30.000km) iar cei de la RAR au fost impresionati de cat de bine a fost conservata. Deoarece aveam pe ea jante Alpina pe 17 si suspensie coborata, nici nu a intrat pe una din rampe(lovea dedesupt) dar pana la urma am intrat pe o rampa mai joasa. Am dat o "atentie" de 50 lei pentru ca in acte aveam jante pe 15...si asta a fost. La intrbarea "ce norma de poluare are masina", mi s-a raspuns ca vom sti sigur abia marti 12.08.2008 cand voi veni dupa acte, dar din experienta lui si dupa codul motor 256S2 exista o probabilitate de 80%-90% sa fie Euro2. Asa ca marti voi sti cu siguranta din acte si va voi spune si voua. Toate bune.
  6. dap...asa are si al meu...ala e vanos-ul..."umflatura" cum zici tu :twoup:
  7. s-ar putea sa ai dreptate, cele cu vanos cred ca sunt Euro2. Am programare la RAR maine 08.08.2008 cu un 325i cabrio, din iulie 1993, motor cu vanos, cod motor 256S2. Sper sa fie Euro 2. Va spun zilele astea ce-am facut, dupa ce iese cartea. Succes tuturor.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.