Salut! Dețin de foarte putin timp un Bmw x3 din 2006 cu motor 2.0 110w 150cp. Omul de la care am luat-o, a zis ca masina a stat douĂŁ luni, dar a mai fĂŁcut probĂŁ cu ea si a zis ca mergea ok.. Ehh, cand am venit sa o iau masina fĂŁcea exact cum face și azi, ĂŽn acest video
Omul mi-a zis ca din cauzĂŁ cĂŁ a stat este ĂŽnfundatĂŁ și mi-a zis sa merg cu viteza si la turatie mare cu ea sa o desfund.. am facut cum a zis si nimic.. am ramas si pe drum cu ea fiindca imi ramanea fara turatie, trebuia sa stau sa o mai las la relanti si cand isi revenea, mergeam putin si din nou problema se repeta. Menționez faptul cĂŁ dupĂŁ o sĂŁptĂŁmânĂŁ de chin, mi-a zis cineva sa scot cablul de la debitmetru de aer, MAF. Ăntr-adevĂŁr, masina merge, dar nu la puterea ei maxima, are turatie slabuțĂŁ și nu mai scoate fum alb asa cum scoate cu cablul de la debitmetru conectat! Prima datĂŁ i-am schimbat debitmetru de aer.. senzorul MAF., apoi, astĂŁzi a venit senzorul MAP și face la fel.. Adevarul este cĂŁ ĂŽn capul senzorului MAP era mizerie, ulei și ce mai vine din galeria de admisie.. Mecanicului i-a fost fricĂŁ sĂŁ dea cu spray in acel loc unde intrĂŁ MAP-ul.. MĂŁ gândesc cĂŁ masina a stat pe loc doua luni si poate s-a ĂŽnfundat galeria de admisie sau EGR-ul.. Ăn prezent, merg fara cablul de la debitmetru de aer conectat. Mulțumesc!!