Jump to content

Angelo26gr

Members
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    Bmw 316 compact

Angelo26gr's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Buna seara. In primul rand,vreau sĂŁ-mi cer mii de scuze cĂŁ deschid un topic,ĂŽn legĂŁturĂŁ cu sincronizarea cheiei la un e46. Dețin douĂŁ chei de e46 compact, cu telecomandĂŁ și absolut tot. Am ĂŽncercat sĂŁ sincronizez cea de a doua cheie. Am reușit. Dar când am venit cu cheia originalĂŁ,nu mi-a recunoscut telecomanda. In schimb,am putut porni cu cheia originalĂŁ, dar fĂŁrĂŁ telecomandĂŁ. Ănchiderea din telecomandĂŁ, era pe cealaltĂŁ cheie. Ăntrebarea este: cum pot sĂŁ le sincronizez pe amândouĂŁ?!!! MĂŁ refer la telecomandĂŁ și cip...
  2. Are undeva la 200.000 km (reali). Nu am idee daca a fost sau nu schimbata distribuția. Așa cum este acuma,așa am venit cu ea din Germania. Decât am schimbat filtre,uleiul si alte consumabile...
  3. De alimentat, am alimentat de la Petrom. Am mai auzit si pe alti prieteni, cu diverse mĂŁrci de mașini, care au alimentat de la Petrom,ca ar fi avut ceva probleme in funcționarea motorului (check engime,nu trĂŁgea,etc.). Nu vreau sa fac o imagine negativĂŁ Petrom-ului,dar din cate am ĂŽnțeles ,are carburanții aditivați, in special benzina. Nu toate motoarele "ĂŽnghite" asemenea benzinĂŁ. O sĂŁ-i schimb bobinele si o sa alimentez din alta parte(fara Lukoil)...
  4. Buna seara. De ieri ma confrunt cu o problema la motorul bmw 316ti valvetronic compact. Dupa aproape de mers cu masina prin oras, fara alte defecte, am oprit motorul, timp de vreo 10 minute. In momentul in care am pornit motorul, fara sa porneasca greu, a inceput sa mearga in 3 pistoane ( asa aveai impresia), s-a aprins check engime in bord, in prima faza intermitent, iar dupa cateva secunde stabil. Am oprit motorul, am lasat cateva secunde , apoi l-am pornit. Aceasi problema. Am plecat acasa, asa cum mergea. Pe drum (max. 2km), am observat ca nici nu mai trage , ca inainte. In schimb am observat ca da cu fum pe spate. Odata ajuns acasa, am chemat pe un prieten cu un tester. Ori nu a avut programul potrivit sau chiar nu a gasit nimica pe parte electrica. Am veificat debitmetru (scos mufa in timpul fuctionarii motorului)- a scazut turatia aproape de 400 rpm. In schimb , parca "galopeaza" motorul... scade turatia pana la 550 rpm, apoi se ridica la 1200 rpm, s.a.m.d.... Am verificat bujiile. In prima faza le-am gasit ancrasate. Am schimbat setul de bujii cu altele noi. Dupa aceea am pornit motorul , l-am lasat cateva minute de functionare, apoi am scos doar bujiile 3 si 4 . Le-am gasit "negre"! Maine as dori sa iau la analizat toate furtunasele, pentru a vedea daca trage aer fals pe undeva. M-as mira faptul sa gasesc vreun furtunas crapat, in ideea ca nu au mai mult de 3000 km de cand le-am schimbat, noi. Va rog frumos , daca aveti vreo idee , vreun sfat ce as putea face ... Va multumesc!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.