Jump to content

bmwiosif

Members
  • Posts

    143
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

bmwiosif last won the day on August 12 2020

bmwiosif had the most liked content!

Previous Fields

  • Masina
    bmw e90 lci

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

bmwiosif's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

19

Reputation

  1. A instalat cineva ista D pe mac os? Se poate?
  2. A mea are 350k km si a vazut numai 5w30 de la bmw ll 04 shell si nu consuma nimic intre schimburi (8000-9000 km maxim si 10-11 mii daca km au fost parcursi extra urban) La fel iti recomand si tie sa ramai pe ulei bmw, nu e musai sa bagi 0w, intradevar protejeaza mai bine la prima cheie iarna dar nu mai sunt ierni ca pe vremuri cu 3 luni de temp -20 grade. Problema cu uleiul asta de la bmw este ca in Romania este catalogat mineral, nu full sintetic deci isi pierde grav din proprietati dupa 8 mii km. Poti sa bagi ce ulei vrei atata timp cat il dai jos la 8000 km maxim si nu faci raliuri cu masina. Daca vrei raliuri cumpara ulei bmw ll din germania, acolo este intradevar full sintetic si merge schimbul la 15 mii.
  3. Se recomanda sa dai si drumul la caldura pe 28 grade la cea mai mica treapta in tot acest timp.
  4. bmwiosif

    Egr e90

    Eu cred ca de la atatea incercari cu tester ti-a ars vreun modul. La n47 egr este electronic si da, se poate curata de funingine si se unge partea care culiseaza si nu mai ai probleme 6-7 luni cand trebuie repetat iar procedeul. Asta in cazul in care problema egr-ului este ca se blocheaza la sfarsit de cursa si nu mai revine, daca problema este la partea electronica a egr.ului atunci trebuie inlocuit. Tie nu iti mai porneste pentru ca ti-a bulit ala cu trsterul lui frm-ul si altele.
  5. Eu recomand sa pui ulei recomandat si compatibil pt motorul tau si sa testezi cateva mii de km si abia dupa sa tragi si sa scoti piese de pe masina.
  6. Chiar si 3 secunde sa zicem ca tage uleiul pompa si ajunge pe componente, pistoanele tot fac zeci de rotatii cu acea pelicula de ulei ramasa de ieri seara. Nu e dezastru.. motorul merge si minute fara ulei. Acum eu iti zic parerea mea.. fiecare face cum vrea. Plus ca sa nu mai zicem ca trebuie si turbina aia sa ajunga ulei pe ea si etc.. 15 secunde eu zic ca nu e o eternitate.
  7. Nu exista 15 secunde fara ungere. Pe componente logic ca ramane o pelicula de ulei, daca nu ar exista s-ar gripa motorul in secunda 2. La cele 15 secunde faceam referire la timpul in care ajunge ulei “nou” din baie pana pe componente, de accea e bine sa te pui in miscare dupa 10-15 secunde, nu imediat ce ai pornit motorul. Bimmer. Nu e deloc o parere personala ba din contra este o afirmatie spusa de specialisti. Este suficient sa dai pe google “oil heats slower than coolant” si sa citesti de pe forumuri. Sau daca vrei ceva mai oficial poti cauta in carti de mecanica, acolo tin minte ca am citit si eu. Daca vrei ma straduiesc sa imi aduc aminte si numele cartii. Orice pt tine.
  8. Uleiul se incalzeste de aprox. 2 ori mai incet decat antigelul. Indiferent de temperatura exterioara se pleaca de pe loc aproape imediat ce ai pornit motoruk, sunt suficiente 15 secunda ca sa traga pompa si sa ajunga uleiul unde trebuie. Habar nu aveti ce vorbiti, ala are impesie ca e ca la dacia 1310 sa lasi 10 minute cu socul deschis
  9. Are ce sa curete. Am avut si eu eroare air mass si 2 pe EGR si dupa ce am scos valca si am curatat-o au disparut erorile. Asa trb sa faca si el si sa unga cu putin ulei partea care culiseaza.
  10. Pune varta 80ah 800cca, eu de asta am pus si e super ok cu sanatate 96% dupa 1 an de utilizare. O inregistrezi ca baterie noua si aia e, nu mai trebuie sa codezi nimic.
  11. Salut! Am conducta capac tacheti destul de invechita si are ulei pe exterior. Sa dau comanda sa o schimb sau sa o las asa? De afectat am inteles ca nu are cu ce ba din contra, daca “scapa” vapori de ulei pe acolo e mai ok decat sa ii bage pe traseul admisiei? E asa sau sa il schimb?
  12. Trebuie data jos si curatata, e foarte simplu La n47 e electrica nu pe vacum
  13. Te provoc sa conduci un diesel cu turbina defecta(paletii blocati) sa vezi tu cat de important e “boost-ul” ala atat de nesimnificativ pentru tine la turatii sub 1500rpm. Eu am avut neplacerea sa patesc asta la o alta masina. Actuatorul lucreaza prin valva westgate sa elibereze surplusul de presiune din turbina atata tot.
  14. Cum adica turbina functioneaza de la 1800rpm? Ai vrut sa fii ironic? Ce o stopeaza din a functiona pana la aceasta turatie? Vreo piesa tinuta in secret de zeci de ani? Turbina baga aer pe admisie atata timp cat pe evacuare exista gaze, deci din momentul in care incepi sa arzi din motorina. Sa nu aud de actuator. Am vazut asta live pe un golf 4, cand a montat noua turbina a pornit motorul fara a mai monta tubulatura care duce spre intercooler si ce crezi.. turbina sufla aer la relanti.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.