BMWClub: Motorica - Viewing Profile - BMWClub

Jump to content


User Rating: -----

Group:
Members
Active Posts:
43 (0.09 per day)
Most Active In:
Tuning (21 posts)
Joined:
22-July 19
Profile Views:
393
Last Active:
User is offline Mar 03 2020 20:07
Currently:
Offline

My Information

Member Title:
Nou venit
Age:
Age Unknown
Birthday:
Birthday Unknown
Gender:
Male Male

Contact Information

E-mail:
Private

Previous Fields

Masina:
BMW 330d Touring

Topics I've Started

  1. De la teapa absoluta catre proiect

    18 October 2019 - 09:24

    Salut,
    Sunt prea pasionat de BMW in general si cu precadere de E46 ca sa nu va impartasesc cateva ganduri si eventual sa primesc si cateva sfaturi din partea voastra. Intr-adevar mi s-au confirmat defectele pe care le-am expus in topicurile precedente, si da, kitul meu de ambreiaj e praf, dar mai grav este ca volanta cu masa dubla e buba cea mai mare. Ca urmare, desi m-as fi despartit cu greu de masina (caroserie, interior, exterior, optiuni e impecabila), ma hotarasem sa o vand. Printre posibilii clienti a fost si unul care se pricepea foarte bine la "hidden gadgets" ale BMW si mi-a demonstrat ca masina mea are la activ in jur de 700 mii km in loc de 300 mii cat imi arata in bord. In acest caz...socul meu a fost cat se poate de dramatic. Prin urmare pretul de revanzare ar fi muuuult inferior fata de statusul real al masinii, chiar si la 700mii si m-am hotarat sa o pastrez. Acum insa intervin semnele mele de intrebare: la km astia motorul e sigur pe duca (cand am luat-o, galgaia de aditivi, dupa revizie normala, motorul a inceput sa-si arate "adevaratul chip"), cutia inca se prezinta ok, nu acelasi lucru pot sa spun despre grup care "simte" cu sunetul specific infundat schimbarile de viteze. Ideea este ca hotarat fiind sa pastrez masina si mergand pe premiza "ce-am avut si ce-am pierdut", sunt hotarat sa demarez un proiect cu ea, nu extrem de costisitor, dar suficient cat sa-i ridic performantele dupa cum urmeaza:
    - initial am visat un 4.4 de pe X5 (motor dupa care sunt disperat), swap pe E46. Este insa prea mare pt E46, pur si simplu nu incape si ca sa-l fac sa incapa, costurile sunt imense si fara garantia reusitei.Cu atat mai mult cu cat la ITP cu oricate atentii as interveni, cazul ar fi pierdut. Dar daca totusi stiti pe cineva care a reusit, sunt dispus sa impartasesc macar dorinta
    - sau sa pastrez motorul original, sa-l aduc la parametrii normali (segmenti, rectificare, cuzineti, supape, garnituri), dupa care sa-i fac un upgrade de la 184 cai la...cat se poate, dar nu doar soft. Aici am nevoie de sfaturile voastre - turbo upgrade, injectoare, etc.De la ce se potriveste, sau nu.
    - sa fac swap direct cu un 3.0d de X5 de 218 cai "englezesti" plus modificari aferente.
    In functie de modificarile de mai sus, presupun ca si transmisia (grupul, planetarele) vor trebui si ele adaptate fortelor si turatiilor noi.
    Prin urmare...am nevoie de sfaturile voastre. Si mentionez ca acest proiect daca ma hotarasc asupra lui, va fi facut de la inceput pana la sfarsit de mine, nicidecum in service-uri "de renume".

    Va multumesc
  2. Modul rata rotatie (yaw rate sensor) DSC

    23 August 2019 - 12:57

    Salut, am mare nevoie de un modul rata rotatie DSC (YAW rate sensor) care se afla sub scaunul sofer, sub mocheta, prins de traversa caroseriei. Am gasit pe la dezmembrari cu totul alte modele ale aceluiasi modul (cel metalic sau cel alb cu mufe cu 6 pini), dar pe al meu cu eticheta albastra si mufa cu trei pini nu il gasesc pe nicaieri. In primul rand pentru ca majoritatea arunca caroseriile cu totul dupa ce le dezmembreaza sau nu stiu ce este si cat e de important.
    Daca puteti sa ma ajutati sa gasesc acest modul, are cod OEM: 34526754289 si arata ca in pozele atasate acestui topic.
    Va multumesc mult.
  3. Acceleratie in gol la kick down intr-a treia

    20 August 2019 - 10:05

    Salut,

    Am incercat sa gasesc aici pe cineva care are aceleasi simptome cu masina din semnatura mea, un touring 330d 184 cai din 2002, nu am gasit si m-am gandit sa pornesc acest topic.
    Stie cineva de ce, sau a patit cineva urmatorul fenomen: la drum lung, intr-o depasire sa zicem, sunt in faza de accelerare cu a 3-a si de aici incerc mai departe un kick down. Pentru o fractiune de secunda (cat am pedala accelerata brusc) se tureaza motorul in gol, ca si cum ceva imi decupleaza transmisia, dupa care dupa ce decelerez, imi revine tractiunea. Nu acelasi lucru patesc intr-a patra.
    Mentionez ca acest fenomen se intampla cu DSC-ul dezactivat ca am probleme cu senzorul de viteza de sub scaunul soferului (yaw sensor) pe care urmeaza sa-l schimb.
    M-am gandit la ambreiaj, poate fi uzat si da in gol intr-a treia din cauza cuplului prea mare?
    Poate fi de la DSC-ul dezactivat?

Friends

Motorica hasn't added any friends yet.

Comments

Motorica has no profile comments yet. Why not say hello?


www.bmwclub.ro trafic.ro