Jump to content

SilverJoy

Members
  • Posts

    13
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW X3 F25 Lci

SilverJoy's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Reacting Well Rare
  • Collaborator Rare
  • First Post Rare
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

2

Reputation

  1. Aviz celor care nu au aceasta functie si si-o doresc. Eu am aceasta functie pe masina si cred ca am folosit-o de 2-3 ori cand am cumparat masina. De atunci nu am mai folosit-o deloc. E ok, dar nu chiar atat de bine optimizata. E ca si cum ai lasa un incepator sa-ti conduca masina... Conduce, dar mai bine te lipsesti . Intre asta si scaune incalzite, as alege scaunele cu toate ca ai nevoie destul de rar si de acesta functie.
  2. Dupa cate stiu, trebuie sa desfaci suspensia cel putin intr-o parte. Te rog sa ne tii la curent daca si cum rezolvi problema.
  3. Dupa cum am specificat in postul initial, asa am citit pe niste forumuri din Germania, iar scrisoarea probabil ca e aceeasi. Nu inteleg atitudinea ta agresiva si tentativele de a ne lua "peste picior" in posturile tale de pe acest forum. Daca ai ceva probleme in viata particulara nu e in regula sa te razbuni pe noi. Eu sunt aici sa discut prieteneste despre problemele, nedumeririle in legatura cu masinile noastre. PS: Le multumesc celor care mi-au raspuns civilizat si frumos, mi-ati fost de mare ajutor in luarea deciziei de a ma prezenta sau nu la programarea pe care o aveam.
  4. Pana la urma e cineva care a facut update-ul? Ce pareri aveti despre? Cum se comporta masina? Am citit pe forumuri din Germania cum ca ai pierde ceva functii precum "hand writing recognition", zoom pe harta de pe touch pad, posibilitatea de a mai modifica cantitatea de gaze recirculate, functia "coasting" in eco-mode. Unii au raportat probleme in functionarea cruise control -ului in sensul ca, masinile dotate cu transmisie automata nu mai schimbau treapta de viteza sau schimbau la turatii foarte mari (4300). De asemenea pomeneau de niste schimbari si in comportamentul general al masinii: schimbari de treapta superioara la turatii mai ridicate decat inainte, schimbari de trepte mai bruste, cresterea consumului. In acest sens am gasit si o scrisoare oficiala in care sa spunea ca adaptarile motorului si ale cutiei de viteze sunt sterse in cadrul acestui update si necesita cateva sute de kilometri, in unele cazuri 1000-2000km, pana la rescrierea acestor valori.
  5. Parerea mea este ca in jur de 200k km ar cam trebui schimbata distributia. Uleiul din cutie prima data pe la 120k km si apoi la fiecare 60k km. Daca ai cu mult mai mult de atat nu recomand sa il mai schimbi. Faci mai mult rau.
  6. Fripper, daca se intampla in jur de 20km/h, eu cred ca este ambreiajul convertizorului de cuplu.
  7. Sa nu fie coloana de directie.(axul de care este prins volanul)Nu stiu cum e la BMW pentru ca nu m-am uitat dar la alte masini sunt niste articulatii (cruci) care se uzeaza, fac joc, sau ar mai putea fi o bucsa (teflon sau plastic) in care se invarte acest ax care se uzeaza si poate provoca acel tip de zgomot. Cand era stransa rau mai facea zgomotul? Sa n-o fi slabit-o prea tare...
  8. Pot folosi o vaselina universala (dar de calitate) la montarea piesei? E chiar atat de speciala cea BMW FB-1? Am si vaselina ceramica rzistenta pe o plaja larga de temperaturi (fara particule solide scrie pe ea, dar cum e ceramica nu stiu...). Nu e vorba de cost (20 lei+trsp) ci de timp, deranjul cu curierii.
  9. Imi dau si eu cu parerea: Eu as exclude diferentialul. Mai degraba as zice ca este un zgomot produs de anvelope. Eu le-am schimbat recent si am observat o uzura neuniforma pe una dintre anvelopele din spate. Era "in valuri" cam ca un "pinion cu dintii rari". La unele aveam valuri-valuri pe latimea caii de rulare iar la unele pe lungimea caii de rulare. Nu stiu daca ma fac inteles... Mie din videoclipuri mi se pare ca vibratia componentelor suspensiei este in acelasi ritm cu sunetul si banuiesc ca anvelopele dau acele vibratii. Oricum daca ar fi sa banuiesc un rulment ar fi rulmentul central de la cardan. Este primul care cedeaza si este relativ usor de schimbat (dar in service, ai nevoie de o presa de rulmenti mai speciala).
  10. Salut. Din cate stiu F25/F26 au prindere 5x120 (5 prezoane la 120mm distanta) pe cand G02 are 5x112. In plus jantele au alta latime si alt offset. Imi pare rau pentru vestea proasta.
  11. SilverJoy

    Bmw X3 f25

    La rulmentul central al cardanului s-a gandit cineva? Eu cred ca ala este... (cautati pe youtube - driveshaft central bearing noise - la unii se aude intr-un fel, la altii in alt fel in functie de uzura acestuia)
  12. Posibil sa nu fi fost asa atent pana in acel moment. Odata ce ai auzit stii la ce sa fii atent si normal ca iese in evidenta.Sau poate a ajuns ulei, mizerie din turbo la acea valva si acest lucru o face sa se auda mai tare. Crede-ma ca te inteleg, am trecut prin asta cand mi-am luat masina noua, imi era drag de ea si eram atent la orice zgomot... Nu te mai consuma...Cel mai important lucru in viata este sanatatea, restul sunt lucruri de care ne folosim care sunt lipsite de valoare intr-un final. Foloseste-ti timpul pentru a te bucura de viata, de compania celor dragi, nu te mai consuma pentru nimicuri Daca vrei iti dau eu la schimb x3-ul meu 2015 2.0 d... nu face zgomot...
  13. Eu zic sa stai linistit. Mie mi se pare ca suna perfect. Ceea ce auzi este eliberarea presiunii de aer formata de catre turbina prin ,,dump valve" (BOV la benzina - cauta filmari ,,bov sound" si o sa recunosti sunetul). Aceasta piesa elibereaza rapid presiunea din admisie atunci cand motorul nu mai are nevoie de ea (presiunea) pentru a reduce rapid turatia de exemplu pentru schimbul vitezelor sau pur si simplu cand nu mai este necesara - in cazul tau cand ridici piciorul de pe acceleratie.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.