BMWClub: mcliviu - Viewing Profile - BMWClub

Jump to content

Anunt important! Datorită evenimentelor curente cauzate de COVID-19, BMWClub România vă roagă insistent:

• Rămâneți în case!
• Respectați întocmai indicațiile și recomandările autorităților abilitate!
• Nu răspândiți știri false!
• Informați-vă doar din sursele oficiale!
• Mențineți igiena personală conform recomandărilor!
• Nu sunați la 112 decât pentru urgențe reale!
• În cazul în care manifestați simptome (febră, tuse seacă, oboseală, greutate în respirație, etc) sunați imediat medicul de familie înainte de a vă deplasa la camera de gardă a unui spital (UPU). Este important să protejăm personalul medical din spitale!

Trecem printr-o perioadă extrem de dificilă la nivel global și doar împreună vom reuși să trecem peste situația actuală.

Covid-19 TELVERDE – 0800.800.358

User Rating: -----

Group:
Members
Active Posts:
1815 (0.41 per day)
Most Active In:
Seria 5 (208 posts)
Joined:
27-February 08
Profile Views:
13209
Last Active:
User is offline Yesterday, 23:01
Currently:
Offline

My Information

Member Title:
Pasionat
Age:
Age Unknown
Birthday:
Birthday Unknown
Gender:
Male Male
Location:
Bucuresti

Contact Information

E-mail:
Private

Previous Fields

Masina:
BMW

Latest Visitors

Topics I've Started

  1. BMW F10, 2012, m-pack

    06 January 2020 - 10:33

    Salutare,
    Ofer spre vanzare masina personala, BMW F10, fabricat in 2012.06 inmatriculata prima data in Romania in 2016.01 (am cumparat-o undeva in decembrie 2015), eu fiind primul si singurul proprietar in .ro. Am circulat o perioada de aprox 1.5 ani in BeNeLux, cat am fost acolo cu un contract.
    Long story short, masina intra la vanzare din motive personale, dupa ce am tot vrut sa ma despart de ea, m-am tot gandit si razgandit, acum a venit momentul.Am avut un incident asta vara cu ea care a generat niste costuri mari, pe scurt, renunt momentan la a doua masina in familie, si probabil definitiv la diesel. Ca sa intelegeti frustrarea, dupa incidentul de asta vara, seria 1 al sotiei a fost inlocuit tot cu un seria 1, 2018, cu garantie.

    Masina este intr-o stare foarte buna, am reparat totul cu simt de raspundere la garajul lui Bogdan (Ciupanezu) - am schimbat absolut tot ce a fost necesar, cei care il cunoasteti puteti cere feedback de la el. ITP valabil pana in noiembrie 2021.
    Necesita investitii in anvelope, astea de iarna sunt vechi si varza (nu circul cu ea, am o masina noua de la munca), iar cele de vara spate sunt de inlocuit (as zice ca si cele de pe fata).

    Topicul masinii disponibil aici
    Anuntul de vanzare OLX, aici

    Mi-as dori sa isi gaseasca un proprietar aici, si avand in vedere starea masinii, un pret corect pentru ea consider ca ar fi 15k.
    Daca sunteti interesati de masina, PM sau telefon.

    Masina e disponibila in Bucuresti, zona piata Victoriei.Stiu ca suntem pe un forum, si fiecare isi poate spune parerea, insa as aprecia daca putem pastra comentariile on-topic.Multumesc!
  2. Diagnoza

    12 December 2019 - 14:23

    Salut,
    Masina sotiei (un F20, 11.2018 cu B38) a manifestat urmatorul comportament: dimineata la rece, pornit motor, pus masina in R, miscat un metru, taiat alimentarea. Dupa repornire, masina a functionat corect.Am facut programare la dealer, care imi spune ca a pus diagnoza, si ca rezolvarea este update de iLevel, insa acesta nu este inca disponibil (convenabil, nu?), si ca au facut solicitare la grup pentru a-l primi,Acum, intamplator, in cazul de fata stiu exact care este problema, dar si ce recomanda diagnoza, si anume verificarea cablajului, iar daca acesta este ok, inlocuirea senzorului.As fi interesat sa inteleg daca asta e in general abordarea dealer-ilor, sau sunt eu mai norocos. Ce ma deranjeaza ca principiu este ca sunt mintit, drept urmare am solicitat printarea rezultatelor diagnozei. Masina e inca la ei, astept sa vedem ce se intampla.Mi-ar placea sa inteleg: e greu sa verifici un cablaj? Toata lumea vrea doar sa faca bani usor, nu mai munceste nimeni? Care ar fi motivele pentru care se tergiverseaza rezolvarea unor probleme, in multe cazuri evidente?Daca nu te pasioneaza subiectul masina, de obicei esti fraierit, nu? Adica, o iei, si aia e...

    LE:1. masina are aprox 20k km rulati2. imi recomanda si mie cineva un dealer care macar nu minte, si e bine intentionat in Bucuresti sau o raza de 100km?
  3. Problema F10 525D, 2012

    30 August 2019 - 13:18

    Salutare,
    Subiectul: F10 525d, 2012, 2.0 bi-turbo. No known issues.
    Am fost cu masina la Filaret pentru verificare valva EGR pe 6 august. Masina a stat la ei in service o zi. Am primit hartie ca s-a verificat, si masina e ok.La scurt timp am facut revizia completa, si schimb placute spate.Azi dimineata, pe la 5:30, in Bulgaria, cand tocmai ce intrasem pe autostrada care ajunge in Sofia, am auzit un suierat de sub capota. Parcusesem vreo 800 km de la vizita la Filaret. Nicio eroare in idrive. Am tras pe dreapta, sa verific de unde vine. Suieratul se auzea din partea dreapta, a masinii (zona turbo), insa fiind noapte, intuneric, nu am prea avut ce sa verific. Suieratul crestea in intensitate cand acceleram. Masina a mers in continuare, am oprit in prima benzinarie, am pus diagnoza si am primit eroarea din fisierul atasat.Am sters erorile, si m-am gandit ca as putea merge in Sofia... dupa un timp suieratul a disparut, si am primit eroare drivetrain, masina nu se mai accelera, si nu mai depasea 80km/h. Am mai mers cativa km (mare gresala), pana la un deal masina si-a dat obstescul sfarsit. Nu mai pornea deloc.
    Dupa un timp, am reusit sa o mai pornesc, cat sa o pun in N sa o urc pe o platforma, si sa o dau jos. Masina porneste, merge un pic si se opreste.Am vb cu seful de service de la Filaret, care m-a pus sa verific nivelul uleiului (am ulei), si sa ma uit dupa diverse semne, chestii arse, etc, si sa mai verific un senzor in care intra un furtun in DPF. I-am trimis poza cu erorile din ista
    Am verificat in masura in care am avut acces tot ce puteam vedea, masina nu prezinta scurgeri, am vazut un pic de ulei in zona turbinei, dar nu ulei prelins pe scut sau prin alta parti.Cu masina asta NU am avut absolut niciodata nici cea mai mica problema, distributie sch la 165k, am aproape 190k acum.

    Acum, cateva dileme:
    1. poate avea legatura actiunea din service cu problema mea? Stie cineva ce desfac baietii astia, care e procedura, ce verifica?2. sa duc masina la Filaret, sau la alt service pentru o opinie obiectiva?3. este posibil sa fie turbina mica, fara sa vad fum sau sa pierd ulei?

    La momentul postului, sunt la distanta de 60km de sofia intr-o benzinarie, astept platforma cu masina sotiei, mult bagajele in ea si continui drumul, urmand ca masina sa se intoarca in Bucuresti.Merci in avans daca aveti idei/sugestii.
  4. F20 116i, N13, Fuel injection switched off

    14 May 2019 - 22:47

    Salut,

    In seara asta a aparut o problema la seria 1, si am eroarea din atasament. Am banuit a fi bobinele, am schimbat intre ele bobinele de pe cilindrii 1 si 2, problema a ramas pe cilindrul 2. Pana ajung in service, daca v-ati lovit de o problema similara, cum ati rezolvat? Mentionez ca tocmai s-a facut plinul ieri dimineata, problema a aparut azi in mers dupa aprox 15km parcursi. Am reusit sa aduc masina acasa, asa, in 3 cilindri. Daca sterg eroarea cu ISTA, repornesc si accelerez, primesc din nou eroarea generica cu drivetrain.

    Eu presupun ca e vorba de injector. Recomandati un service serios unde pot diagnostica si remedia? Merci!
  5. Vand caseta directie F30 (cu VSS)

    04 October 2018 - 10:57

    Vand caseta directie F30, demontata de pe o masina cu aprox ~80k. Caseta am luat-o de la colegul Cata B. in ideea de a o inlocui pe a mea, pe care o consideram defecta. Din pacate pentru mine, problemele se manifesta si cu aceasta caseta, asa ca am montat-o inapoi pe a mea. O sa pun si codul de pe piesa cand ajung acasa.

    Pretul de vanzare este de 2500 RON, fix acelasi pret cu care am cumparat-o de la Cata. Caseta este de pe masina cu VSS.

    Daca sunteti interesati, va rog un mesaj privat. Multumesc!


Comments

Page 1 of 1
  1. Photo

    mcliviu 

    04 Mar 2012 - 22:03
    “Quality is never an accident; it is always the result of high intention, sincere effort, intelligent direction and skillful execution; it represents the wise choice of many alternatives” William A. Foster
Page 1 of 1

www.bmwclub.ro trafic.ro