Jump to content

shogun87

Members
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW X1 xDrive25d

shogun87's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. ĂntradevĂŁr, m-am gândit și eu la acest lucru. Mai ales cĂŁ sunt anvelope cu flancul mic. ĂnsĂŁ ĂŽmi era greu sĂŁ cred cĂŁ o piatrĂŁ poate produce o asemenea bĂŁtaie..
  2. Salut! Revin cu un update: Ieri dimineațĂŁ, dupĂŁ 4 zile ĂŽn care am mers cam cate 8..10 Km pe zi, mare mi-a fost mirarea sĂŁ vĂŁd cĂŁ și-a revenit complet și nu se mai simte nimic. E foarte bizar și nu știu care ar fi putut fi motivul.. O sĂŁ fac weekendul acesta un drum de vreo 800 Km. DupĂŁ asta ar trebui sĂŁ se observe cum evolueazĂŁ lucrurile. Drumuri bune!
  3. Salutare! Detin un X1 xDrive25d din 2013. Acum cateva dimineti, aflat in drumul spre munca, am constatat aparitia unei batai care pare sa vina dinspre roata dreapta fata. Specificul bataii este urmatorul: - Zgomotul nu este nicidecum metalic, ci mai degraba cate un "bum" infundat la fiecare rotatie a rotii. - Bataia apare cam dupa 45..50 Km/h si "bum-bum"-ul creste in frecventa odata cu viteza. Pana acum nu am apucat sa merg cu mai mult de 80..90Km/h, deci nu stiu cum se comporta la viteze mai mari. - Apare la mers drept, pe drum fara denivelari. - In volan nu se simt alte vibratii in afara de cele care se simt oricum in toata masina. - Pe drum cu denivelari si in curbe nu se observa nimic special. Per ansamblu, iti lasa senzatia ca ar exista o umflatura/galma in cauciuc. Vizibil nu pare sa existe asa ceva. Cauciucurile sunt noi, puse pe jante la sfarsit de noiembrie si am facut cu ele in jur de 1600 Km. Idei, pareri???
  4. Salut. Ceilalți chiar au cooperat, ĂŽn sensul cĂŁ au explicat problema și am luat deciziile ĂŽmpreunĂŁ. S-au oferit sĂŁ ĂŽmi schimbe și capul de barĂŁ, chiar dacĂŁ era doar service de geometrie roți. Și nici mĂŁcar nu mi-au cerut sĂŁ plĂŁtesc constatarea prima datĂŁ. Am plĂŁtit doar costul efectiv al operațiunii la câteva zile, dupĂŁ ce am achiziționat componenta defectĂŁ. La geometrie au umblat doar la puntea spate + filetul capului de barĂŁ pe care l-am schimbat. Restul a fost ĂŽn regula. Numai bine!
  5. Salut. Revin cu un ultim update la problema: DupĂŁ cum spunea și @FiveThreeFive a trebuit sĂŁ merg și la alt service pentru a verifica corectitudinea datelor din raportul de mai sus. Spre mirarea mea, tot ce era ĂŽn acel raport nu avea nici o legĂŁturĂŁ cu realitatea. DupĂŁ noile rezultate, singurul parametru care ne-a atras atenția a fost legat de convergența roții dreapta fațĂŁ, ceea ce ne-a dus cu gândul la capul de barĂŁ. L-am comparat cu unul nou și am constatat cĂŁ era puțin strâmb. DupĂŁ schimbarea acestuia nici mĂŁcar nu mai era necesarĂŁ efectuarea geometriei ĂŽntrucât toate valorile se aflau ĂŽn intervalul de toleranțĂŁ. S-a fĂŁcut o micĂŁ ajustare la puntea spate (știți cĂŁ toate sunt "crĂŁcĂŁnate") și am fost gata de drum. Acum mașina ĂŽși pĂŁstreazĂŁ direcția de deplasare iar volanul stĂŁ ĂŽn poziție normalĂŁ. Legat de atelierul la care am fost prima data, este vorba de AutoSoft Dudești. Nu știu dacĂŁ este permisĂŁ divulgarea numelui de service pe acest forum, ĂŽnsĂŁ consider cĂŁ incompetența ar trebui taxatĂŁ. Mai ales dupĂŁ ce am constatat cĂŁ nici echilibrarea roților nu a fost fĂŁcutĂŁ cum trebuie. Ca fapt divers: Costurile la AutoSoft au fost 150 RON pentru echilibrare + 70 RON constatare geometrie. La celĂŁlalt service, 100 RON pentru schimbare cap de barĂŁ + geometrie fațĂŁ-spate. VĂŁ urez drumuri bune, și sĂŁ aveți grijĂŁ la cine apelați ĂŽn caz de probleme.
  6. Salut, Pentru o mai buna intelegere, vin cu cateva completari referitor la nelamuririle voastre: 1) Incidentul s-a desfasurat conform imaginii urmatoare: 2) Am observat ca lasand volanul liber, la viteze mici (sub 50-60 km/h) trage stanga. La peste 50-60 km/h volanul tinde sa se roteasca spre dreapta si masina sa isi pastreze directia de deplasare. (poate acesta e un detaliu important pe care l-am omis initial). In functie de concluziile pe care le tragem aici, voi lua o decizie si o sa revin cu update-uri dupa implementarea actiunilor.
  7. Revin cu un update la problema discutata: Am fost la una din reprezentantele BMW. Baietii au facut o examinare succinta (verificare joc caseta de directie, brate, pivoti etc) si au dat o tura cu masina. Verdictul a fost: "Masina nu are nimic. Se rezolva din echilibrare roti + geometrie." Am plecat spre unul din service-urile de roti bine-cunoscut in capitala: Aici am curatat jantele si le-am echilibrat. Cei de acolo au confirmat ca nu sunt strambe. La geometrie insa mi-au spus ca abaterea unghiului de cadere e cam mare si ca nu vor putea sa rezolve problema doar din geometrie. Mi-au recomandat sa schimb tot subsistemul de directie dreapta-fata + ambele telescoape fata. Explicatia a fost ca nu poti sti exact unde e problema si mai bine schimbi tot. Situatia e putin confuza dat fiind faptul ca am doua pareri diferite din doua locuri diferite.. Varianta cu schimbatul tuturor componentelor mi se pare prea de tot, si nici nu ma dau banii afara din casa. De aceea am considerat ca cel mai intelept ar fi sa mai cer pareri. Am atasat si fisa cu raportul geometriei; colorat cu verde se observa abaterea cu probleme:
  8. Salutare, Mașina este un X1 xDrive25d din 2013. Acum câteva zile m-a lovit unul parcare. Mașina era opritĂŁ. "Berbecul" mi-a luat roata dreapta fațĂŁ (care era viratĂŁ la maxim spre dreapta). Nu a atins janta ci doar cauciucul și nu avea mai mult de 10km\h. DupĂŁ incident am observat cĂŁ atunci când las volanul liber mașina ruleazĂŁ drept dar volanul stĂŁ rotit spre dreapta. E evident cĂŁ atunci când ĂŽndrept volanul ĂŽmi trage stânga. Menționez cĂŁ am cauciucuri Runflat și jante de aliaj. Credeți cĂŁ problema e de la cauciuc, jantĂŁ sau ceva brațe, planetarĂŁ și alte minuni? Credeți cĂŁ se poate rezolva doar din geometria roților sau o sĂŁ trebuiascĂŁ schimbat ceva?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.