Jump to content

Gabriel-Alin

Members
  • Posts

    11
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW e90

Gabriel-Alin's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-2

Reputation

  1. Asta se ĂŽntâmplĂŁ de acum o sĂŁptĂŁmânĂŁ când am schimbat uleiul și filtrele de aer, motorinĂŁ și ulei. Poate avea legĂŁturĂŁ?
  2. BMW e90 2.0D, 177 HP, cutie automatĂŁ. Salut. Cred cĂŁ am o problemĂŁ la mașinĂŁ, ori mi se pare. Haideți sĂŁ vedem... Simt cĂŁ nu mai trage cum ar trebui. SĂŁ dau un exemplu: vitezĂŁ 50 km/h, am intrat ĂŽn depĂŁșire cu piciorul pe pedala pânĂŁ la fund și nimic, nici o smancitura nici o senzație de putere. Pur și simplu auzeam motorul cum se tura și se ridica acul acceptabil spre 100 km/h. Problema e cĂŁ nu trĂŁgea nici slab dar nici cum mi-o amintesc eu. Am simțit-o ca un 1.9 TDI, 120 HP. Voi ce pĂŁrere aveți? Sau ce test aș putea sĂŁ-i fac sĂŁ-mi dau seama dacĂŁ ĂŽntr-adevĂŁr are o problemĂŁ sau sunt eu prost și cer mai mult decât poate, sĂŁraca...
  3. Mulțumesc pentru informatii. Cum ai fĂŁcut sĂŁ anulezi senzorii? In service sau...?
  4. Salut, da. Inițial pentru plĂŁcute era aprins service-ul, dar le-am schimbat și am resetat martorul pentru placute. Ănainte sa resetez ĂŽmi arĂŁta cĂŁ mai pot parcurge 800km, acum cĂŁ le-am resetat nu mai aratĂŁ nimic la km, doar niște liniuțe _ _ _ _ _
  5. Salutare din nou, mașina este BMW E90 fĂŁrĂŁ navigație. AstĂŁzi am incercat sa resetez martorul service. PânĂŁ acum ĂŽl aveam aprins pe cel galben "desenul cu mașina și valorile in km mai jos" dupĂŁ ce am resetat service-ul, acum mi-a apĂŁrut cu roșu "desenul cu mașina pe elevator" problema e cĂŁ nu mai pot scĂŁpa de el. Când dau contact sau pornesc mașina se aprinde martorul, chiar și când opresc mașina și scot cheia tot rĂŁmâne aprins acel martor de culoare roșie cu mașina pe elevator. Știți cumva cum scap de el? Am incercat sa resetez tot ce am putut și tot nu dispare. Mașina nu are nici o problemĂŁ. Martorul a apĂŁrut dupĂŁ ce am resetat prima datĂŁ service-ul. Mulțumesc anticipat.
  6. Cei de la reprezentanța mi-au spus cĂŁ fac schimbul de ulei degeaba cĂŁ din 2007 toate cutiile automate pe BMW sunt fĂŁcute pe lifetime.
  7. Salut. Am un BMW e90 din 2008, facelift cu cutie automata și am sesizat cĂŁ atunci când motorul este rece, simt un mi șoc la schimbul de viteze. Nu e mare lucru, dar totuși se simte puțin ca și cum aș schimba cu pedala de ambreiaj. Aș dori sĂŁ știu dacĂŁ este normal la o mașinĂŁ automatĂŁ sĂŁ simți când schimba treptele sau ar trebui sĂŁ decurgĂŁ totul lin ca și cum ar avea o singurĂŁ treaptĂŁ de vitezĂŁ. Când motorul este fierbinte și merg normal fara sĂŁ o turez nici macar nu simt când schimbĂŁ.
  8. Am ĂŽnțeles. Mulțumesc pentru informații!
  9. Hai sa facem puțin mișto de omul care nu știe...tipic românesc. Oricum ar fi, efectul lor este asemĂŁnĂŁtor cu clipitul. Se sting și se aprind foarte repede. Nu vad ce-i așa amuzant. Mulțumesc oricum.
  10. Salut. Nu de mult sunt posesorul unui e90 și ĂŽntr-adevĂŁr nu prea mĂŁ pricep. Poate ĂŽntrebarea este stupida dar aș dori sĂŁ știu ce fel de faruri au acele BMW-uri cĂŁrora le clipesc incontinuu luminile. Ca sĂŁ fiu mai specific am vĂŁzut un e90 care atunci când i s-a pornit motorul o luminĂŁ din faruri in forma de cercuri se tot aprindea și se stingea foarte rapid, ca și cum ar clipi mașina. Ce sunt mai exact aceste lumini? Le pot monta și pe a mea? Țin sĂŁ precizez cĂŁ modelul meu nu are xenon. Mulțumesc anticipat.
  11. Salut. Am o problemĂŁ la AC și aș dori sĂŁ știu dacĂŁ s-a mai confruntat cineva cu aceasta. Acum doua zile mi s-a oprit AC. Crezând cĂŁ nu mai am freon, am mers la service. DupĂŁ verificĂŁri de pierderi și ĂŽncĂŁrcare cu freon, tot nu pornea AC-ul. PânĂŁ la urmĂŁ s-a constatat cĂŁ bobina de cuplaj de la compresor s-a ars. Varianta era sĂŁ dau comanda de compresor și radiator, noi. Având ĂŽn vedere cĂŁ trebuia deja sa fiu plecat la mare, am zis cĂŁ o sĂŁ pun o alta bobinĂŁ SH Acum și când mĂŁ ĂŽntorc de la mare o bag in service sĂŁ-i pun piesele noi. Zis și fĂŁcut... Am luat un compresor sh, i-am scos bobina și am pus-o pe al meu de pe mașinĂŁ și toate bune. Am plecat de la service cu AC-ul pornit, convins cĂŁ pot pleca liniștit la mare. DupĂŁ zece minute de mers, a murit și bobina pe care am schimbat-o. Ăntrebarea mea este: este posibil sa am eu un scurt sau nu știu ce altceva care sĂŁ-mi ardĂŁ orice bobinĂŁ pun eu pe compresor, este posibil așa ceva? Sau am fost ghinionist și atâta viațĂŁ mai avea și bobina aia? SĂŁ stau ĂŽn service cu ea acum nu vreau. Asta ar dura ĂŽncĂŁ o sĂŁptĂŁmânĂŁ cu tot cu livrarea și montajul pieselor noi. Eu pe 1 sept. Incep munca. MĂŁ gândeam sĂŁ mai cumpĂŁr ĂŽncĂŁ un compresor sh și sĂŁ-i pun o a treia bobina, poate mĂŁ ține o sĂŁptĂŁmânĂŁ pânĂŁ mĂŁ ĂŽntorc. Voi ce pĂŁrere aveți? Mulțumesc anticipat pentru rĂŁspunsuri.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.