Jump to content

b770

Members
  • Posts

    2
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

b770 last won the day on August 26 2019

b770 had the most liked content!

Previous Fields

  • Masina
    525d

b770's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

6

Reputation

  1. Povestea pe scurt: - BMW 525 xD, achizitionat iunie 2014 (a treia achizitie de la Automobile Bavaria, in doua cazuri fiind vorba despre achizitie de flota); achizitionata si garantie extinsa pana pe 18.06.2019 - pe data de 31.05.2019 mi a aparut pe bord mesajul "Power Train Failure"; am contactat BMW Assitance si am fost programat pe 04.06.2019 (IUNIE) la constatare la Automobile Bavaria Baneasa - 04.06.2019 se constata ca este o defectiune (cred ca am retinut bine: galerie si clapete admisie); a fost verificata garantie si s a confirmat ca este valida (deci reparatia se facea pe garantie) - am fost programat pe 11.06.2019 (IUNIE) sa ma prezint pentru reparatie - pe 10.06.2019 am fost sunat si mi s a spus ca piesele nu au venit dar ca voi fi anuntat cand vor veni; mi s-au cerut diverse informatii (gen nr km bord) si mi s a comunicat ca nu am voie sa parcurg mai mult de 1500 km pana la reparatie (altfel pierd garantia); deci auto a fost de "nefolosit" pe perioada concediilor - in restul lunii iunie am tot discutat telefonic cu consultantul de service si in permanenta aparea diverse probleme (in general legate de documentele interne ref garantie, etc) - discutiile telefonice au continuat si pe parcursul lunii iulie, la toate intrebarile mele ref reparatie primind raspunsul "nu au venit piesele, inca le asteptam", "vedem ce se poate face", "incercam o masina la schimb" - prima parte a lunii august: idem - pe data de 13.08.2019 (AUGUST) consultantul m a informat ca piesele vor veni abia in noiembrie 2019 (NOIEMBRIE) ("asta este situatia, nu avem ce face") - la solicitarile mele repetate am primit contactele a doua persoane ierarhic superioare consultantului cu care am reusit, dupa numeroase insistente, sa iau legatura - ambele persoane mi-au transmis acelasi mesaj "aceasta este situatia, nu avem ce face" si "incercam sa rezolvam cu masina de schimb" - pe data 19.06.2019 (AUGUST) mi s a comunicat ca pana cel tarziu pe data de 23.08.2019 voi primi un raspuns referitor la efectuarea reparatiei si masina de schimb - pe 23.08.2019 nu am primit nici o informatie si nici nu mi s a mai raspuns la telefon - pe 26.08.2019 am facut reclamatie la Automobile Bavaria (contact@automobilebavaria.ro); cand am verificat daca a fost primita mi s a spus ca nu au primit nici un mail de la mine; idem la al doilea mail trimis - tot pe 26.08.2019 am trimis reclamatie la BMW Romania de unde am primit, in 15 min, numar de inregistrare la reclamatie. Asa inteleg angajatii unei firme germane de renume sa-si trateze clientii; si am termen de comparatie cu alti dealeri BMW (lucruri concrete, palpabile...nu povesti) Si rabdarea si calmul meu au ajuns la limita...nici in relationarea cu administratia publica nu am avut parte de un asemenea tratament (si asta o spune un om care nu a lucrat la stat nici macar o zi) Si...vorba germana..."Ein Mann, ein Wort" Abia astept sa vad cum va continua si cum se va termina povestea....vorba de actualitate a cuiva "Mor cu astia de gat" (desi la mine e nimic fata de tragedia lui)
  2. Salut, Stiti cumva unde se poate face o reclamatie referitoare la modul in care angajatii Automobile Bavaria - Service Baneasa isi fac treaba? Am trimis pana acum reclamatii la contact@automobilebavaria.ro si infobmw@bmw.ro dar am impresia ca sunt fara efect. Si voi face si "share" aici la "povestea" neplacuta si de lunga durata pe care sunt obligat s-o traiesc pentru ca am ales sa fiu client al Automobile Bavaria Multumesc
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.