Jump to content

Julian Cristian

Members
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    BMW E92 320i

Julian Cristian's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Reacting Well Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

-4

Reputation

  1. Salutare! Imi puteti recomanda un mecanic foarte bun, ideal sa se ocupe doar de BMW-uri in Oradea? Nu de alta dar am "patit-o" cu tot felul de mecanicii lu peste, am ajuns din cauza unuia sa-mi stea masina la el in atelier(motorul desfacut) luni de zile pentru faptul ca nu a stiut sa duca lucrarea pana la capat. Multumesc anticipat!
  2. Problema a fost rezolvata. Era depusa calamina la clapeta de la admisie aer , fapt pentru care se ineca motorul la relanti.Va multumesc oricum pentru sugestiile oferite si va doresc numai drumuri bune !
  3. Motorul este N43B20.Mersi ca mi-ai zis unde gasesc codul , voi merge sa ma uit. De faptul ca injectorul trebuie codat nu stiam.
  4. Bujiile sunt originale. Codul index de la injector nu stiu cum il pot afla(daca ai putea sa imi dai un sfat cum aflu apreciez). Sunt din Hunedoara
  5. Problema este ca si bobinele au fost inlocuite acum un an(apreciez raspunsul tau oricum)
  6. Bujiile le-am inlocuit recent.Diagnoza am facut-o la un mecanic si mi-a dat misfire pe 4, a inlocuit injectorul dar problema persista.
  7. Buna, Detin un BMW e92 320i din 2009. Masina se comporta normal la drumuri lungi dar nu si la pornire. De fiecare data cand o pornesc dupa o zi de stat in parcare daca nu o turez cel putin la 1500RPM incepe sa trepideze, palpaie becul CHECK ENGINE, turele scad iar motorul moare(relanti). Momentan o pornesc si o tin la peste 1500RPM aproximativ 5-10 minute, o opresc iar dupa ce o repornesc motorul merge rotund (chiar si la relanti).Am observat faptul ca nivelul de ulei scade aproximativ cu 50ml/100km. Sa trebuiasca segmentat motorul la doar 170.000 km?? sau este de vina altceva?
  8. Buna , Am un BMW 320i e92 coupe din 2009 si aud un zgomot ascutit ca un chiuit ca de planset care se transmite si pe cardan dar parca parca vine din spate de la diferential , ulei are si nu pierde . Cum pot sa diagnostichez corect daca e de la rulmentii de la diferential sau de la rulmentul intermediar de la cardan ? Va rog advice . Multumesc . O sa si inregisrez audio si voi atasa fisierul maine .
  9. 19 ani detin un BMW E92 320i primit cadou. Foarte multumit!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.