Salutare, Sunt recent deținĂŁtor al unui BMW 520d F10 din 2014 cu motorul B47, adus din Olanda la aproximativ 146000 km. Am citit destul de mult despre problemele pe care N47 le-a avut cu distribuția, și fiind un pic speriat de asta, am ĂŽnceput sĂŁ caut despre aceastĂŁ problemĂŁ și la B47 dar nu pot sa zic ca am gĂŁsit pe cineva care sa se plângĂŁ de asta. Am ĂŽntrebat și la diverse service uri specializate pe BMW (bforce, Service Scream (Tezparii), efficient services, dormag, etc) si toți par sa recomande schimbarea kit ului de distribuție in regim preventiv la 150000 km, menționând ca B47 este in 80% un N47 (dupĂŁ codurile de pe piese) Considerând ca este o intervenție destul de scumpĂŁ, iar motorul nu da totuși nici un semn de ĂŽmbĂŁtrânire a distribuției (acel sunet distinct), considerați cĂŁ se justifica o astfel de operațiune in regim preventiv? Mulțumesc!