Jump to content

paulsunt

Members
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW e46 318ci 2002

paulsunt's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salut. Am revenit, motorul a crapat de tot, am aflat de la cei care mi-au schimbat garnitura de _chiulasa_ ca filetele blocului motor erau praf si daca o mai desfac odata e pa (nu ca nu ar fi si acum pa) oricum, ideea e ca acest motor este compromis. Acum ma gandesc sa ii pun alt motor, dar nu tot acest tip, ma gandesc la un 2.5 192cp, intrebarea mea este, pot pune acest motor pe masina mea? Este compatibil cu cutia steptronic? Nu ma pricep, deci orice raspuns urmat si de o explicatie este de apreciat. Multumesc anticipat.
  2. Azi a mai aparut si binecunoscuta problema a antigelului in ulei si apa care sare din toba odata cu fumul... e din ce in ce mai bine si am schimbat garnitura+simeringuri+etc acum maxim 2000km O am de 7 luni si am bagat cel putin 2000 de euro in ea fix ca sa rezolv problema asta, le-am luat prin eliminare, radiator apa, termostate, termoflot, vas expansiune, capac vas expansiune, pompa de apa, garnitura _chiulasa_, am facut si testul de fisura si planeitate (1400lei), nu mai bag un ban in ea... o bag in primul copac mai bine, ar fi mai benefic ca nu mai cheltuiesc bani aiurea. Va multumesc pentru raspunsuri. Cu cat o pot vinde in starea asta?
  3. Bun, intra antigel in camera de ardere, _chiulasa_ e deformata... dilema mea este de ce cand motorul se incalzeste dispar toate aceste probleme? Nu mai scoate fum si nu mai tremura.
  4. Multumesc pentru raspuns, dar am specificat ca s-a verificat planeitatea si totul e ok.
  5. Salut, am un bmw e46, 318ci din anul 2002, cutie automata, 143 cp. Problema e urmatoarea: -am schimbat garnitura chiulasei -am facut testul chiuloasei (planeitate+fisuri), totul ok -am schimbat radiator racire apa -am schimbat pompa de apa -am schimbat vreo termostate (nu mai stiu exact) Dupa toate astea am facut cam 1000km si imi scoate fum alb (foarte mult) la pornire dimineata sau dupa cateva ore, pe langa asta, pana se incalzeste motorul tremura la relanti cateva secunde ca si cum ar muri motorul, apoi isi revine facand mici fructuatii la turatii si imi consuma antigelul cam 1L la 300-400km (nu pierde pe nicaieri, am verificat). Specific faptul ca nu imi da apa afara din vasul de expansiune (chiar si cu capacul scos), nu imi creste temperatura mai mult de 90 de grade, caldura baga (chiar foarte bine), iar motorul merge foarte bine, are putere. Este posibil sa trebuiasca sa mai strang chiulasa? Sau care pare sa fie problema? Multumesc anticipate. PS: Scuze pentru titlu, scriu de pe o tastatura ciudata si nu am observat.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.