Jump to content

baghera.11

Members
  • Posts

    39
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW

baghera.11's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

-11

Reputation

  1. se pare ca nu ai citit sau n-ai inteles.Pt. ca:1.nu am de unde sa fac rost de acei pini albi lipiti pe fibra si 2. si daca i-as avea acei pini nu am aparat de lipit fibra optica.(adica nu am cu ce sa lipesc acei pini albi).Pinii aia albi sunt lipiti pe fibra... M-am gandit si la o alta varianta si anume sa incerc sa dezlipesc pinii actuali de pe fire si sa-i refolosesc dar mai bine stau cuminte in banca mea ca sigur nu merge.
  2. am inteles.Am simtit eu ca ingroasa din obraz,si mi-am dat seama ca el l-a bulit experimentand clickurile pe acolo.Si i-am spus da mai omule cum naiba a picat asa dintr-odata ca functiona pana acum,macar ca ii mergea iluminarea.Si mi-a zis ca avea de la inceput el o hiba ascunsa ca mergea iluminarea intermitent.Dupa ce s-a stins tot misca de mufa din spatele controlerului crezand ca e de acolo,ca s-au miscat pinii,a hatait-o si pe aia de a gasit-o naiba. Da asta e,deci cam el mi-a stricat controlerul.Dar ce ma intriga e faptul ca s-a laudat ca cic-ul de pe e90 el singur si l-a pus pe masina,si omu are si scule ICOM.ori a fost beat ieri ori nu stiu ce sa mai zic. mersi zeronoo
  3. multumesc frumos,dar nu stiu unde sa mai ma duc.El mi-a declarat ca oficial e mort controlerul.S-a jucat cu ediabas tool 32 si ncs incercand sa-l faca sa functioneze si la un moment dat s-s stins toata iluminarea tastelor la controler si aia a fost.Pe tree list la ISTA a aparut cu culoarea gri prima data,dupa aceea cu culoarea galben si la urmatorul pas s-au stins ledurile de iluminare a controlerului si mi-a zis ca a murit subit controlerul.Si ma oftic ca pana sa se stinga ledurile de iluminare,l-a testat in programul ISTA daca-i merg clickurile la toate butoanele si toate raspundeau,dar doar in program,ca pe masina nu mergea.M-am bucurat ca un copil eram si eu fericit,ma gandeam la decupaje si la finisaj retrofit,nici prin cap nu-mi dadea ca-mi da vestea ca a murit controlerul.totodata la inceputul operatiei acest meserias mi-a declarat ca in mod normal controlerul de cic trebuia sa -mi raspunda la comenzi imediat dupa ce l-a conectat si s-a aprins iluminajul tastelor daca era perfect functional, si ca trebuia sa mearga chiar fara codare celelalte butoane :meniu,nav,tel. ,in afara de ROATA.Acest meserias are un e90 cu cic instalat si a incercat controlerul meu la masina lui sa se asigure daca e mort sau nu,si nu i-a mers nici in e90-ul lui.Tot ce stiu este ca incercat sa-i faca update la controler si nu stiu ce a facut acolo ce clickuri a dat ca dintr-odata s-au stins ledurile la controler si aia ea fost. Poti sa-mi spui te rog frumos daca un controler de cic se poate strica efectiv daca dai clickuri aiurea prin tot felu de programe si nu sti?macar sa stiu daca il duc inapoi de la dezmembrarile de unde l-am luat. Chiar vinerea neagra a fost pt . mine Tot ce pot sa spun este ca nu sunt 100% sigur daca a murit controlerul sau nu,sunt doar intr-o ceata permanenta din care nu mai inteleg nimic.Daca as sti sigur ca nu e mort controlerul as incerca la altcineva si nu l-as mai duce inapoi la dezemebrarile de unde l-am luat.
  4. Nu merge.Dupa ce mi-a mutat cele 4 fire si l-a conectat s-a aprins iluminajul de la butoane la controler,in INPA si NCS mi l-a vazut ca fiind functional dar tot n-a reusit sa mi-l faca sa comunice cu masina.Ba mai mult a si picat din senin dupa ce a incercat sa-i faca update la softul de controler.Conform spuselor respectivului a crapat pana sa inceapa updateul nu in timpul updateului.Cert este ca atunci cand a incercat sa-i faca update s-a stins toata iluminarea la butoane si aia a fost caput.Ce i s-a parut ciudat e faptul ca pana sa-mi pice controlerul definitiv,iluminarea de la butoane mergea ca la un pom de craciun se aprindea,se stingea si tot asa la intervale de timp neregulat.Eu cred ca mi l-a crapat in timpul sau inaintea updateului ca fix de atunci nu s-a mai aprins nici un iluminaj nimic la controler.Sau poate ca a avut controlerul o buba si a fost defect. Se poate inchide topicul si multumesc oricum.
  5. am ultimul update de i-level la masina.L-am facut anul trecut.Sper sa conteze,daca o fi sa nu functioneze asta e viata imi asum.Mi-am asumat de la inceput.Chiar si eu sunt foarte curios daca merge controlerul de cic pe ccc jur.Pe unele filmulete pe youtube am vazut un american care are controler de cic pe ccc si chiar ii mergea.Si avea si trimul pt cic instalat pe ccc,si il avea asa de bine integrat pe masina incat ziceai ca e din fabrica.Chiar o sa caut acel filmulet sa-l sharez..Eu o sa incerc sa decupez acel abs dupa forma controlerului,dar inca nu stiu cu ce as putea sa decupez acel abs,aici sunt intr-o mare dilema,pt.ca abs-ul e foarte casant si mi-e frica sa nu-l sparg.Cu un flex mai mic cred ca ar merge, daca as avea.. l.e. de la min 2.55 pana la 3.15 se vede clar ca are controler de cic,iar navigatia este ccc ca a mea,cu mentiunea ca intr-adevar a lui este lci, a mea este pre lci.O sa aflu pe pielea mea daca merge sau nu.
  6. vineri il montez si revin.o sa am de furca cu trimul, ca nu stiu cu ce sa-l tai sa iasa cat de cat bine,pana l-oi schimba.Pe olx am gasit un trim de cic care are un pret super nesimtit de 450ron.Pe tot controlerul am dat 200 ron si ala pe trim cere de 2 ori mai mult .Pana la urma este o coaja... trebuie sa ma gandesc bine cu ce tai abs-ul asta https://www.olx.ro/oferta/grila-cotiera-bmw-e60-controler-cic-IDc1tQJ.html#6ef0a78ee6 este singurul anunt de pe olx,probabil de aia cere asa de mult. Poate sa stea 450 de ani cu anuntu ala.
  7. masina mea este nfl din 2006 cu navigatie ccc s609A.Masina donatoare de la care am cumparat deja controlerul cic este e60 lci anglia.Dupa cum am spus vreau sa trec la un viitor retrofit cic, dar il fac pe bucati si incep cu controlerul.Din ce vad are mufa mica cu 4 pini.Sper din tot sufletul sa pot adapta controlerul asta de cic si sa-l pot si coda pe masina mea.Daca am noroc, din ce am citit pe internet se codeaza cu Winkfp? Acesta este controlerul care-l am O sa mai fie o parte grea cu decupatul grilei de la cotiera,pt ca oricum nu se gaseste asa ceva.Am cautat si nu gasesc l.e. am cateva zile de cand nu dorm,am cautat pe internet si am gasit asta.Sper sa fie intr-un ceas bun si pt mine Din ce am citit acolo cineva spune ca de la controleru cic poate muri ccc-ul la update,sper sa n-am ghinionul asta https://5series.net/forums/e60-parts-accessories-mods-22/installing-lci-idrive-controller-ccc-system-124238/ CIC Controller Mod.pdf
  8. mai este o necunoscuta.controlerul cic de e60 are mufa mica cu 4 pini sau mufa mare cu 10 pini?
  9. eu nu m-am panicat deloc si nu am nici un fel de trairi de genul.Se pare ca colegul skw s-a suparat pe mine si a ridicat pretul de la 100 la 150 ron Si el probabil ca le-a gasit printr-o minune la dimensiunea de care am eu nevoie,pt ca refuz sa cred ca are aparat de lipit fibra optica. Eu unu oricum m-am cam resemnat in ceea ce caut, ca imi dau seama ca nu am cum sa gasesc ce caut pt. ca sunt putini oameni care au aparat de lipit fibra care sa se si priceapa sa lipeasca asa ceva.O sa incerc sa refolosesc pinii aceia albi de pe alte fire si sa-i relipesc eu.cred ca sunt singurul om care cauta fire de f. optica.Sincer sa fiu fix de firele astea 2 mai am nevoie sa termin un retrofit si fix pe astea 2 nu le am.Asta e viata,bine ca am si colacul acela zic bogda proste:) Apropo in colacul acela de 5m am de fapt 2 fire de cate 5m si ambele au oinii la ambele capete deci sunt functionale, deci aprox 10 m de fibra optica am.Daca m-o ajuta Dumnezeu sa fac rost de cele 2 fire de cate 1m de care am nevoie,o sa scot aia 10m de fibra la vanzare si o sa o dau cu 200 ron toata doar ca sa-l oftic pe skw
  10. nu mai merg nicaieri,prefer sa merg cu colacul dupa mine,spor la vanzare.Nimeni nu mai vrea sa lucreze cu jumatati de masura,toata lumea vrea de la un intreg in sus.Ma uitam si la cei care au testere toti vor sa dea un click max 2 si sa ia suta de lei cand altii o castiga la zi,ma rog nu e cazul meu dar vreau sa zic.Este fix problema ta cat ceri, din partea mea poti sa ceri si 500 de ron pe firele alea 2 e marfa ta e decizia ta faci ce vrei. Accept si asta ca e f. posibil sa fiu eu retrograd si sa nu mai inteleg nimic ce se intampla in jurul meu si ce e suta de lei.... am ajuns la concluzia ca masina asta e60 este mult mai iubita de catre cei care au testere si accesorii decat de cei care le poseda.
  11. inseamna ca acel colac de 5m care-l am eu valoreaza 500 ron? iti dau 65 ron cu transport inclus pe ele vrei?iti trimit toti banii dinainte pe card.hartia de 100 ron inca are impact la mine,mi se pare prea mult pt 2 fire amarate.
  12. mi se pare mult 100,ofer 50 ron pe ele,sunt sarac.Desi imi sticlesc ochii dupa ele nu am atatia bani,mai astept poate oi gasi in alta parte mai ieftin.Mersi oricum daca vrei imi dai cele 2 fire verzi si atat,nu am nevoie de mufa neagra.
  13. deci daca fac modificari, pot monta acel idrive de cic pe ccc profesional?Sincer m-ar tenta,dar trebuie sa decupez si consola aia ca nu se gaseste separat.Am citit si pe un forum in afara si din ce am inteles trebuie mutate niste fire de la controlerul vechi la cel de cic si codat.Asta ar fi?
  14. nu le-am amestecat.Cand am facut schimbul complet la castrol 5w30 am completat cu acelasi ulei 5w30 cate 1l la fiecare 5000km,iar cand am facut schimbul complet la 5w40 am folosit 5w40 1l la 8-9000 km.Dar nu le-am amestecat intre ele doamne fereste.A nu se intelege gresit. Intrebarea mea era daca la 5w30 e normal sa pape 1l la 5k,si cu 5w40 9k atata tot.Si intreb asta pt. ca, cat de curand o sa trebuiasca sa fac schimbu complet de ulei,si cred ca ma intorc la castrol 5w40 pt c tine mai mult.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.