Jump to content

DoruV

Members
  • Posts

    18
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

DoruV last won the day on November 16 2019

DoruV had the most liked content!

Previous Fields

  • Masina
    BMW 525d e 39

DoruV's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Salutare tuturor! Am nevoie de ajutor cu verificarea a douĂŁ module BM24 la care nu funcționeazĂŁ partea radio. E cineva dispus sĂŁ mĂŁ ajute sĂŁ testez aceste module pe o mașinĂŁ funcționalĂŁ? Desigur, nu degeaba!
  2. A trecut o lunĂŁ și jumĂŁtate de la deschiderea subiectului și cred cĂŁ bmwiosif și-a rezolvat deja de mult problema, vĂŁd cĂŁ nu mai e interesat de rĂŁspunsurile noastre. DacĂŁ mai e pe aici ĂŽl rog sĂŁ ne spunĂŁ și nouĂŁ dacĂŁ și cum a reușit.) Așa cĂŁ bimmer, hai sĂŁ ne vedem de treabĂŁ și sĂŁ lĂŁsĂŁm omul ĂŽn pace, OK? Nu te mai agita, sĂŁ nu dai ĂŽn vre-un atac cerebral cĂŁ vĂŁd cĂŁ prea mult pui la suflet cele spuse de mine și nu vreau sĂŁ te am pe conștiințĂŁ. Uitandu-ma la cate link-uri ai postat pot sa spun cĂŁ iți pierzi prea mult timp din viațĂŁ cĂŁutand pe net informații care nu intereseazĂŁ pe nimeni. Ești genul de om care e tobĂŁ de informații și dupĂŁ atata timp alocat cercetarilor pe net nu știu când și dacĂŁ mai poți sĂŁ practici și meseria de electrician auto pe care presupun cĂŁ o ai.
  3. AparaturĂŁ de 5000 de euro și osciloscop? Parca 90 la sutĂŁ din probleme se rezolvau cu voltmetrul!
  4. Bimmer, nu te doare capul de la atâta inteligențĂŁ, nu-l simți greu pe umeri? Ce nu ai ĂŽnțeles? Omul a zis cĂŁ vrea sĂŁ vadĂŁ dacĂŁ are consumatori pe mașinĂŁ ĂŽn sleep mode și asta se face cu ampermetrul! Nu a zis cĂŁ are mașina probleme și nu știe care e cauza! A ĂŽntrebat doar dacĂŁ poate face asta cu un multimetru cu fire care poate mĂŁsura maxim 10 amperi. Da, o poate face chiar și cu ĂŁla! Vroia doar ajutorul unor oameni pricepuți care au mai fĂŁcut asta, nu de teoria chibritului! Nu vroia sĂŁ fie trimis la service, cred cĂŁ ĂŽl ducea și pe el capul sĂŁ facĂŁ asta! Cred cĂŁ a vrut doar sĂŁ ĂŽnvețe ceva, și pentru asta avea nevoie de niste explicații concrete, strict la subiect!
  5. Fraților, atâta inginerie și știința pentru un lucru extrem de simplu! FizicĂŁ de clasa a VI-a:Curentul se mĂŁsoarĂŁ cu ampermetrul in serie cu consumatorii și tensiunea electrica cu voltmetrul in paralel! Ăți trebuie un multimetru cu scala de minim 20A și niște cordoane mai solide. Eu folosesc 2 conductori fy de 2.5 cu crocodili la un capĂŁt și borne de multimetru la celĂŁlalt. Se ĂŽnseriazĂŁ cu borna minus, cĂŁ la plus e mai greu, ai de cele mai multe ori mai multe cabluri legate. De ceva timp mai folosesc și clampmetrul de curent continuu, la fel pe borna minus! Are la vexio cel mai ieftin un UNI-T capabil sĂŁ mĂŁsoare maxim 100A CA/CC și costĂŁ 182 lei. Nu trebuie nici sĂŁ fi inginer in electricĂŁ auto, nici masterand ĂŽn construcția acumulatorilor, nu te intereseazĂŁ nici rezistența internĂŁ a bateriei și nici nu trebuie sĂŁ citești sute de articole pe internet! Atât ĂŽți trebuie, un minim de cunoștințe de electricĂŁ de școalĂŁ generalĂŁ și un minim de aparate relativ ieftine. Și mai trebuie și sĂŁ știi cĂŁ e nevoie sĂŁ nu ai nici un bec aprins, ușile sĂŁ fie ĂŽnchise și sĂŁ aștepți mĂŁcar 10-15 minute pânĂŁ când unitatea de control electronicĂŁ oprește automat toți consumatorii. SIMPLU!! Și referitor la ce spune bimmer: 1.cleștele acesta are scala de 2A, 20A, 100A- deci poți mĂŁsurĂŁ și curenți de ordinul zecilor de mA. 2. Este cel mai simplu mod de a afla dacĂŁ ai un consum anormal de mare. Doar dacĂŁ depĂŁșește 100mA ĂŽți pui problema unei defecțiuni și atunci incepi umbli la siguranțe sĂŁ depistezi cauza consumului. DacĂŁ pui voltmetrul pe o siguranțĂŁ și ai tensiune nu e obligatoriu sĂŁ ai și consum,de aceea am zis cĂŁ nu rezolvi nimic cu voltmetrul. Nu uita cĂŁ omul a vrut sĂŁ vadĂŁ un consum in așteptare care nu trebuie sĂŁ depĂŁșeascĂŁ 80-100 mA, nu sĂŁ mĂŁsoare curentul pe cablurile centralei de la CernavodĂŁ !Și asta e tot, sfârșitul tuturor postĂŁrilor mele la acest capitol!
  6. Fraților, atâta inginerie și știința pentru un lucru extrem de simplu! FizicĂŁ de clasa a VI-a:Curentul se mĂŁsoarĂŁ cu ampermetrul in serie cu consumatorii și tensiunea electrica cu voltmetrul in paralel! Ăți trebuie un multimetru cu scala de minim 20A și niște cordoane mai solide. Eu folosesc 2 conductori fy de 2.5 cu crocodili la un capĂŁt și borne de multimetru la celĂŁlalt. Se ĂŽnseriazĂŁ cu borna minus, cĂŁ la plus e mai greu, ai de cele mai multe ori mai multe cabluri legate. De ceva timp mai folosesc și clampmetrul de curent continuu, la fel pe borna minus! Are la vexio cel mai ieftin un UNI-T capabil sĂŁ mĂŁsoare maxim 100A CA/CC și costĂŁ 182 lei. Nu trebuie nici sĂŁ fi inginer in electricĂŁ auto, nici masterand ĂŽn construcția acumulatorilor, nu te intereseazĂŁ nici rezistența internĂŁ a bateriei și nici nu trebuie sĂŁ citești sute de articole pe internet! Atât ĂŽți trebuie, un minim de cunoștințe de electricĂŁ de școalĂŁ generalĂŁ și un minim de aparate relativ ieftine. Și mai trebuie și sĂŁ știi cĂŁ e nevoie sĂŁ nu ai nici un bec aprins, ușile sĂŁ fie ĂŽnchise și sĂŁ aștepți mĂŁcar 10-15 minute pânĂŁ când unitatea de control electronicĂŁ oprește automat toți consumatorii. SIMPLU!!
  7. Mda, prea mulți inteligenți pe aici, ce sĂŁ zic....cum dracu n-am murit de foame pânĂŁ acum nu știu... O sĂŁ arunc mâine și ampermetrul și testerul de acumulatori cĂŁ și așa n-am habar sĂŁ le folosesc... și nu știu cum aratĂŁ. Bine, aveți dreptate, așa e cum ziceți voi... Seara bunĂŁ!
  8. Bimmer, nu meriți sĂŁ mai pierd timpul cu tine. Știi cum aratĂŁ un tester de acumulator, știi cum se testeazĂŁ? Se aplicĂŁ o sarcinĂŁ și se mĂŁsoarĂŁ scĂŁderea de tensiune intr-un interval de timp stabilit ĂŽn funcție de rezistenta sarcinii.Astfel se stabilește capacitatea realĂŁ a acumulatorului. DacĂŁ vrei ĂŽți pot demonstra practic oricând esti disponibil. Din pĂŁcate prea mulți sunt toba de teorie și la practicĂŁ varzĂŁ! Jos pĂŁlĂŁria! Cineva care se pricepe! Cel mai indicat! Din pĂŁcate sunt unii pe aici care ĂŽn loc sĂŁ-l lĂŁmureascĂŁ mai rĂŁu bagĂŁ omul ĂŽn ceațĂŁ.
  9. Tensiunea se mĂŁsoarĂŁ ĂŽn sarcinĂŁ și ĂŽn gol. La un consum de curent mic cĂŁderea de tensiune va fi foarte micĂŁ, mai ales la o baterie de capacitatea celei a unui autoturism. La o sarcinĂŁ de 100-200 miliamperi pe o baterie de 100 amperi este infirmĂŁ. Da, cel mai corect se mĂŁsoarĂŁ cu cleștele ampermetru de curent continuu, chiar am vĂŁzut un UNI-T la 180 lei, destul de acceptabil. SĂŁ nu uitĂŁm cĂŁ e vorba de consumul in repaus al autoturismului,care trebuie sĂŁ fie cât mai mic, de ordinul zecilor de miliamperi. Lucrez cu acumulatori de ceva timp și cred cĂŁ știu ce ĂŽnseamnĂŁ diferența ĂŽntre tensiunea mĂŁsuratĂŁ ĂŽn gol, in sarcinĂŁ, cĂŁderea de tensiune pe o sarcinĂŁ, curentul consumat de aceasta etc... Un acumulator poate sĂŁ ĂŽți arate 12,5 volți sĂŁ zicem ĂŽn gol iar când ĂŽi pui consumator sĂŁ scadĂŁ la zero dacĂŁ e defect.
  10. Nu rezolvi nimic mĂŁsurând tensiunea, iar cu jucĂŁria aia poți mĂŁsurĂŁ curentul cel mult la mașinile din anii 70-80, cele fĂŁrĂŁ prea multĂŁ electronicĂŁ. Ăți trebuie ceva sĂŁ meargĂŁ mĂŁcar la 20A, in plus mai toate mașinile de dupĂŁ anii 95 au o mulțime de dispozitive electronice care mai rĂŁmân alimentate un timp dupĂŁ ce ai oprit mașina. Du-te mai bine la un service specializat pe electricĂŁ auto, au aparatura necesarĂŁ pentru asta. Te costĂŁ mult mai puțin decât aparatele Fluke recomandate! Sunt aparate profesionale in care nu meritĂŁ sĂŁ investești bani dacĂŁ nu le folosești frecvent.
  11. Salutare! SĂŁ ĂŽnțeleg cĂŁ ar fi o posibilitate sĂŁ ne vedem acum, pe 16? Ar fi super dacĂŁ am reuși sĂŁ rezolvĂŁm ceva!
  12. Sigur ar fi trebuit sĂŁ meargĂŁ cu un fir bĂŁgat ĂŽn mufa de antenĂŁ? M-am gândit cĂŁ e ceva mai sofisticat decât un radio obișnuit dacĂŁ are amplificator. DacĂŁ nu rezolv zilele astea pe aici prin București poate mĂŁ poți ajuta și pe mine, vedem cum facem sĂŁ ne ĂŽntâlnim. MĂŁcar sĂŁ știu cauza exactĂŁ, modul, amplificator de antenĂŁ, ce-o fi defect. Mulțumesc!
  13. FuncționeazĂŁ magazia, ĂŽncarcĂŁ CD-urile? Când introduci cartușul cu CD-urile aparatul le verificĂŁ pe rând pe toate sĂŁ vadĂŁ care are și care nu, e posibil sĂŁ nu le tragĂŁ la unitatea opticĂŁ. VerificĂŁ cu ușița deschisĂŁ dacĂŁ face asta,poate fi mecanismul care ĂŽncarcĂŁ CD-urile sau unitatea opticĂŁ. Te pot ajuta in București cu identificarea problemei și am și o unitate disponibilĂŁ.0722349938-Doru
  14. Mulțumesc, am ĂŽncercat cu firul direct ĂŽn intrarea de antenĂŁ fĂŁrĂŁ nici un rezultat. Cu cel de-al doilea modul recepționez foarte prost National FM care aici emite pe 91.7. Am ĂŽncercat sĂŁ acordez un modulator FM pe frecvențĂŁ apropiatĂŁ, merge pe 91.8 dar destul de prost și mai are și un țiuit.Acum am ajuns la amplificatorul din stâlp, se alimenteazĂŁ și reacționeazĂŁ când scot mufa de antenĂŁ AM/FM1, nu face nimic când scot pe cea de FM2. Suspectez și acest amplificator, mi se pare ciudat cĂŁ douĂŁ module sĂŁ aibĂŁ același defect, deși nu e exclus.
  15. Salutare tuturor! MĂŁ poate ajuta cineva sĂŁ testez douĂŁ module BM24 pe o mașinĂŁ la care funcționeazĂŁ partea de radio? CautĂŁ posturile dar nu recepționeazĂŁ nimic și vreau sĂŁ identific dacĂŁ e o problemĂŁ de modul sĂŁu de antenĂŁ. Am sistemul MK3 cu navigația 16/9, cea mare și locuiesc ĂŽn București. Mulțumesc!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.