Jump to content

Itarachiu

Contributors
  • Posts

    506
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

Itarachiu last won the day on January 9 2022

Itarachiu had the most liked content!

About Itarachiu

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Constanta

Previous Fields

  • Masina
    E39 525i

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Itarachiu's Achievements

Proficient

Proficient (10/15)

  • Posting Machine Rare
  • Contributor 2024 Rare
  • Contributor 2023 Rare
  • Contributor 2022 Rare
  • Dedicated Rare

Recent Badges

281

Reputation

  1. @six in line nu mai imi aduc aminte toate rahaturile, nu l mai urmaresc de 1 an, m am mai uitat asa pe sarite. Sa ai 500k abonati si mii pe patreon iar dupa sa ai aroganta de a zice ca faci reducere de costuri la niste bujii... Probabil nu a primit sponsorizare. El nu cumpara nimic, totul este sponsorizat, adica tot ce vezi trebuie luat cu un sac de sare. Se dadea 100 pur OEM pana a inceput sa faca gauri in bara ca sa puna evacuari after market, pusese pe marginea la taietura bucati din chedere iar el dupa zice ca aia e OEM. Face afirmatii la care nu are habar, recomanda nu stiu ce schimbare de software la cutie automata de nu stiu ce tunner, niste prosti aia de la BMW de au facut software original la cutie sau ma rog ZF. A facut o gluma buna la care nu am ras deloc, la un moment dat a zis razand ca a avut nu stiu ce e39 si cand a vrut sa l ridice i au pocnit pragurile asa ca l a vandut imediat fara sa mentioneze de problema asta, adica el a zis cu gura lui ca e un manglitor... Poate nu m am prins eu de gluma. Gata am dat destul hate face multe carpeli, m am referit mai mult la faptul ca mai monteaza si piese de la producatori de care se stie ca nu s ok, dar na... Sunt sponsorizate sau ca vine si zice ca masina e reataurata. Din toate masinile alea una singura a restaurat corespunzator, e30 u pe care l a troznit imediat. Imi cer scuze fanilor sreten, el nu restaureaza masini din pasiune, el doar cumpara fiecare model de bmw ca sa agate fanii fiecarui model, d aia ii si merge asa bine, a gasit reteta la algoritm. Face 1 2 video uri si gata restaurarea. Chiar mi a placut de el la inceput, pana usor usor ca orice youtuber o iei pe aratura. Este foarte posibil ca eu sa gresesc asa ca hate ul este bine venit
  2. Arata foarte bine. Imi place culoarea e39 le meu e tot titanium silver, am cautat special sa fie in culoarea asta chiar daca nu mai e asa cool ca acum 20 de ani.
  3. Cati km are masina? Cum arata toba de evacuare? Eu am m54b25 cu 250.000 de km si imi consuma cam 3l la 10.000 de km, toba este foarte curata. Motoarele astea e "normal" sa consume niste ulei dupa 200.000, 1 l la 800 de km e cam mult. Daca toba e neagra, motorul trebuie segmentat. Daca umblii in el sa ii faci si upgrade la pompa de ulei, versiunea b30 la m54 se desface surubul care antreneaza pinionul de la pompa, exista un kit cu gaura in surub si o sarma.
  4. In orice caz, de ce sa modifici tehnic felul cum a fost conceput un motor si sa pui niste sisteme after market. E un fel de hai sa ascundem mizeria sub pres ca nu se vede. La m54 am vazut 2 youtubitori renumiti care au promovat rahatul asta de oil catch ca dupa o perioada de timp sa isi puna inapoi CCV-u ala prost asa cum e facut de fabrica ca le zdranganeau culbutorii de la presiune prea mare in partea de sus a motorului. Niste prosti aia de au conceput motoarele astea, sunt mai bune sistemele after market care restrictioneaza aerul care trebuie sa circule p-acolo prin motor.
  5. Eu bag 5W40 in m54b25 si haleste cam 2.5-3l / 10.000 km. Cel de fabrica e 5W30 parca, il haleste mai repede. Teava mea de evacuare e foarte curata, scurgeri nu am, e rezonabil in cazul meu dar sa bagi 1l la 500 de km, e cam dubios de mult.
  6. Nu arata rau pentru niste piese scoase la imprimanta 3d. Daca vrei sa le faci sa arate ca si cum au fost turnate dintr-o bucata le poti lua la smirghel fin si dupa sa dai un spray ceva mat, mai acopera din finish-ul ala tipic imprimanta 3d.
  7. Asa am zis si eu prima oara cand i-am vazut botul. Este e46... grilele, forma capotei si spatele.
  8. Daca nu vrei sa vopsesti, ce mai merge sa faci este sa iti fac un spray pe culoare dupa cod la comanda si sa umplii cu vopsea + nivelat cu smirghel si apa + ceramica lichida... dar na e un fel de carpeala de buget. Mai e o varianta, pix cu vopsea la fel dupa codu masinii dar cu pixul o se vede diferenta. Oricum cea mai buna varianta este sa faci cum a zis @WIN60 mai ales daca e masina de 10k+, carpeli de buget fac eu la e39
  9. Nu ai ce sa faci, este spatiu public. Eu am parcarea in fata blocului unde in mare parte e numai asfalt, locuri de joaca nu prea sunt si mai vad copiii cand se joaca ce fac. Acum 1 an se alergau in jurul masinii cu cataroaie si becea in maini, macar au fost draguti au zgariat doar lacul cu becea pe usa langa prag.
  10. Depinde cat de adanca e, daca e luat doar din lac se poate face niste "wet sanding" si o scoti din polish, apoi dai cu niste ceramica lichida in zona aia si aia e.
  11. Cum naiba, eu la mine la e39 le gasesc inca pe alea OEM si costa sub 100 de euro toate 4, nu-s din cauciuc cum vrea OP-ul, la mine sunt din "Velour Fabric", personal mie imi plac, se scurg imediat daca le speli. Incearca aici: https://www.leebmann24.com/ro/de https://www.hubauer-shop.de/en/carparts/
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.