Jump to content

Sorin44

Members
  • Posts

    123
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 318d 2.0 143ps

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Sorin44's Achievements

Contributor

Contributor (5/15)

  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

30

Reputation

  1. Aruncă o privire la compartimentul motor să nu între ceva în rezonanță pe acolo la o anumită turație. La mine a fost acel scut termic de aluminiu ce acoperă galeria de evacuare. E cam greu de depistat, câteodată ai impresia că sunetul vine din fața dar problema poate fi în alt loc.
  2. Poți să incerci cu ajutorul cuiva care sa accelereze mașina pe loc între 1800-2000 de ture stai afară în stânga lângă roată și asculta dacă se aude acel ronțăit metalic.....poate să fie distribuția.
  3. Rezolva prima dată problema de la admisie,demontează admisia curățat tot ce e de curățat cu ocazia asta poți să vezi în ce stare sunt și clapetele.
  4. Eu zic așa....nu crezi că ar fi mai înțelept și mai bine să mergi la un mecanic....zic și eu.
  5. Eroarea 3FF1 air mass poate să fie aruncată din mai multe motive (sonda lambda defectă,pierdere vacuum,egr)sau chiar senzorul să fie defect. În primul rând fa un test din ista al filtrului de particule la ralanti și aruncată un ochi pe tot traseul de aer începând de la filtru motor până la clapeta să nu fie ceva crăpat să pierzi presiune.
  6. Diagnoza ISTA și vezi ce erori ai în primă fază.
  7. Poate fi: răcitor gaze fisurat,garnitură chiulasa ciupita sau chiulasa fisurata.....radiator înfundat....când antigelul ajunge la temperatura optimă cum sunt furtunele?se întăresc tare ?
  8. Abia ce i-am arătat lui nevasta-mea ce vreau de ziua mea.....a zis că e mișto...dar în același timp am auzit ....să te duci dracului cu M4 tău. Deci până la urmă trebuie să mă impact cu gândul cu al meu e91
  9. Lângă Reșița mai exact în orașul Bocșa cunosc pe cineva care lucrează profi. Totuși de reținut când se lucrează la aliniament sau unghi de cădere trebuie luat în calcul și starea suspensiei,bucselor.
  10. https://youtu.be/34_QZg6j2yU?si=4Yy5aydPq-QrYqDd zice ceva legat și de filtru.....din păcate pe coleg îl pot întreba doar când ma întorc la lucru în Austria momentan sant în concediu până la jumătatea lunii februarie.
  11. Am un coleg de lucru a avut aceiași problema pe un x6 2017 an fabricație. Problema la el sa rezolvat prin curățare a unui filtru ,problema e că nu știu exact unde anume e localizat acel filtru,dar din câte mi-a povestit acel filtru era îmbâcsit. A cumpărat degeaba senzorii rezolvarea venind prin curățarea acelor site de la filtru.
  12. Rola sau întinzător, fulie alternator,sau compresor
  13. Încearcă cu ISTA...se poate verifica și când a apărut eroarea. Poate să fie senzorul pe ducă și îți dă aleatoriu eroarea
  14. Cred că e vorba de senzorul hayon....sau cablu senzor
  15. Pentru mine Vlad de la Atelierul de Detailing e ok....restul e cancan
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.