Jump to content

aVicii

Members
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW Seria 3 320d

aVicii's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. UPDATE: Pentru cine a patit sau pateste, 2 mecanici mai tarziu multe ore de bataie la cap si luat alegeri injectoarele sunt de vina. Am sa le inlocuiesc pe toate 4 si revin cu un UPDATE la ce se mai intampla Sent from my SM-G965F using Tapatalk
  2. Stiu ca e alta treaba dar tine de ansamblul EGR si d asta am zis ca e ok Cateva chei si litri de motorina mai tarziu Am lasat motorul sa functioneze in parametrii lui, a dat semne ca si revine si merge rotund dupa care iar a inceput sa balbaie si scoate fum... ceva pareri? Sent from my SM-G965F using Tapatalk
  3. Pana sa schimbi cutie si timonerie, care nu zic nu pot avea probleme, uita te la flansa de la cardan daca e rupta pot aparea jocuri in schimbator. Sent from my SM-G965F using Tapatalk
  4. Salut am un BMW Seria 3 2003 318d 136cai si de cateva zile am o problema, masina nu mai merge in parametrii normali, are o bataie la motor de parca merge in 3 pistoane, nu poate face o rotatie a pistoanelor completa si se inclina motorul spre stanga la incercarea rotatiei, motorul se tureaza dar nu transmite puterea catre roti, treapta 1 3000 de rotatii si nu depasesc 30 la ora, treapta 2 3000 de rotatii si nu depasesc 40-50 si asa mai departe. Scoate mult fum dens si alb indiferent daca e la relanti sau in turatie si masina are fluctuatii la relanti de la 500 de ture la 1500 de ture si la un moment dat se ineaca si se opreste motorul, daca ma poate ajuta cineva cu un sfat? Desfacand EGR-ul am constatat ca in admisie sunt ceva urme de lichid desi nu am putut constata ce lichid poate fi exact. Are cineva vre o idee ce poate fi exact? Sent from my SM-G965F using Tapatalk
  5. Fara nici o interventie astazi am mers cu masina la munca si am zis ca incerc sa nu o turez mai sus de 2500. Zis si facut, un drum de 40 de minute schimbat la maxim 2500 si incercand sa merg cu ea cat mai mult si usor, apa nu a mai crescut intr un timp anormal(cu problema actuala crestea la 90 in cam 4-5 minute, azi a crescut la 90 dupa cam 15-16 minute si ceva mers) si nici nu s a clintit dupa punctul de 90, dar la un moment dat mi s a aprins martorul de la vasul de expansiune, moment in care ma asteptam sa creasca apa brusc peste 90 sa taie din acceleratie si asa mai departe, dar nu s a intamplat. A mers normal chiar am facut 2-3 depasiri ajungand in 3000 rpm si nu urca acul, ajung la munca si zic hai sa ma uit pe la furtune, cand pun mana pe cele doua ce ies din vasul de expansiune cel de dedesupt cald cel de deasupra cald, cand pun mana pe cele ce ies de la motor calde, pun mana pe la incheieturile care sunt aproape de radiator calde si la fel la intrari iesiri, dar radiatorul tot rece... si in continuare masina nu baga cald in habitaclu indiferent de setari. Sent from my SM-G965F using Tapatalk
  6. Ramane in parametrii, nu scade. Sent from my SM-G965F using Tapatalk
  7. Pai asta zic, daca e termostatul din putinele mele cunostinte stiu ca indica si temperatura in bord gresit sau nu o indica deloc Sent from my SM-G965F using Tapatalk
  8. Salut, stiu ca sunt alte topicuri care au dezbatut problema deja, dar am nevoie de ajutor spunand fix simtomele masinii mele. Am un E46 2003 FL motor 2.0 diesel 1951cc m47d20 De cateva zile nu mai baga cald in habitaclu indiferent de setarile climei sau rotita specifica cald/rece, cand motorul ajunge la temperatura optima de functionare, deci acul termostatului ajunge la jumate. Furtunul din vasul de expansiune cel cu aerisitor ce duce la motor e cald/fierbinte, cel ce iese din motor nu, radiatorul e si el rece si dupa maxim 2-3 kilometrii mersi, apare in bord semnalul de atentionare al vasului de expansiune si incepe motorul sa se incalzeasca peste temperatura normala si taie usor usor acceleratia. Am completat cu antigel, am verificat totul la rece, am aerisit instalatia de racire si totul degeaba. Apa fierbe, cald nu baga, radiatorul ramane rece si furtunul ce iese din motor si duce in radiator tot rece, asa de cateva zile brusc fara orice interventie. Ma tot gandesc sa nu cumva sa fie garnitura de _chiulasa_, radiatorul infundat sau o problema la unul din furtune, vas de expansinue sau chiar termostatul. Am masina de nu foarte mult timp, undeva la 2-3 luni si pana acum mergea foarte bine absolut tot. Tre sa mentionez ca prima oara cand am desfacut capacul de la vasul de expansiune parea a fi putin ulei in lichid, dar in ulei nu exista acea spuma sau ceva de genul si de cand am aerisit instalatia si schimbat lichidul nu am mai gasit la verificare urme de ulei in lichid. Daca poate cineva sa ma ajute!? Pentru ca deja ma gandeam sa schimb fiecare lucru in parte dar n as fi vrut sincer sa stau sa schimb tot pentru ceva ce nu mi dau eu seama. Merci mult! Sent from my SM-G965F using Tapatalk
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.