Jump to content

pzn

Members
  • Posts

    11
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    iasi

Previous Fields

  • Masina
    A3 2002 scirocco '91

pzn's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Incearca sa dai bujiile afara,sa te uiti la ele. Daca unele sunt curate,si celelalte sunt foarte negre,atunci injectoarele respective sunt stricate. Ca sa fii sigur,poti muta injectorul respectiv la alt cilindru,sa vezi daca se murdareste si bujia aia. Am intalnit situatia asta,cu aceleasi simptome la una cu sase cilindri(fara erori decat NOx sensor,relanti instabil,fum,etc). Trimis de pe al meu HTC Desire 630 dual sim folosind Tapatalk
  2. Pune o alta diagnoza decat inpa,am intalnit cazuri cand indica gresit cilindrul cu corectia mare. Probabil alt injector e cu problema Sent from my HTC M8Sw using Tapatalk
  3. E garnitura de la capac,uita-te cu o oglinda in zona aia, si o sa vezi ca uleiul se prelinge la imbinarea dintre capac si chiulasa. Sent from my HTC M8Sw using Tapatalk
  4. Scoate bujiile si vezi cum arata,probabil doua sau chiar trei sunt foarte afumate. Daca e asa inseamna ca ai probleme cu injectoarele respective. Sent from my HTC M8Sw using Tapatalk
  5. Ce a zis Rapy22. Am patit si eu. Dupa resoftare nu a mai facut asa niciodata. Sent from my HTC M8Sw using Tapatalk
  6. Alcool izopropilic. Il gasesti la magazine de electronice(gen Dioda). Nu dauneaza lacului. Nu razui,dupa cum a spus si colegul. Sent from my HTC M8Sw using Tapatalk
  7. Am eu 323ci din '99 si are viteza maxima pe carte 233. Nu are nici o emotie sa atinga viteza asta,are vreo 6200 rpm in treapta a cincea la viteza asta. Poate trebuie o revizie buna( bujii, filtre,etc). Vezi daca vanos- urile sunt in parametri,daca debitmetrul de aer e viu( scoate mufa si mergi asa un pic si vezi daca e diferenta),etc. E manuala,nu? Sent from my HTC M8Sw using Tapatalk
  8. Sta aprins doar DSC-ul,fara ABS? Trebuie vazut ce eroare are memorata pe diagnoza. Daca e o eroare de comunicatie cu senzorul de pozitie al volanului,trebuie intrat cu diagnoza pe acesta din urma si resetat. Sent from my HTC M8Sw using Tapatalk
  9. Daca face doar cand indicatorul de temperatura este la partea superioara a patratelului albastru, nu e nimic stricat. Trebuie resoftat calculatorul de motor. Exista soft mai nou pentru ele care nu mai face problema asta. Am avut aceeasi problema, costa 120 ron aproximativ la reprezentanta resoftat si de atunci nu a mai facut.
  10. Daca e n42 si face asta doar cand acul de temperatura e la limita superioara a patratelului albastru, nu e stricat nimic ci trebuie resoftat calculatorul de motor. Am avut aceeasi situatie si am resoftat acum un an si jumatate cu soft original imbunatatit, si de atunci nu a mai facut nici macar o singura data. Nu e scump si nici greu de facut la reprezentanta.
  11. daca pui silicon sau altceva pe chederele alea, se murdareste geamul cand il cobori ceva de groaza. solutia e urmatoarea, si cred ca e gandita astfel masina, adica nu e intamplatoare treaba: cu usa inchisa, cobori putin geamul si il inchizi inapoi dar nu pe pulse, tii butonasul la treapta 1 pana ajunge sus geamul. ai sa vezi ca va cobori cand deschizi usa, dar dupa aia nu mai urca inapoi niciodata pana nu il inchizi pe pulse. poti lasa masina asa pana se usuca acolo.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.